![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Sorry, ik zat weer teveel met mijn hoofd in de realiteit om het eerder te zien |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Ja wellicht is het realistisch onmogelijk "alles" de lucht in te blazen. Maar een aanslag is onvermijdelijk geworden. Europa stevent af naar een nieuw tijdperk waar aanslagen achter iedere hoek loeren.
Als er geen Amerikanen op de trein hadden gezeten was een hele Thalys neergemaaid geweest. Ik vind dat behoorlijk ernstig en bepaald wel degelijk mijn vrijheid van bewegen hedendaags. De angst mag niet overwinnen, maar ik ga hotspots echt niet meer opzoeken . |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hallucinant slecht theater dat er wordt opgevoerd gisteren. Een 'lapsus' van Reynders, een loslippigheid van Jambon en een onderaardse embedded journalist in Ter Zake. Niet vies van propaganda, centrum-rechts.
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarmee zei ik verder nog helemaal niets, dat verzint u er zelf bij !
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 26 november 2015 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén terrorist is er één teveel en moet opgeruimd worden. Hoe kun je beide begrippen vergelijken met elkaar! |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer men aan de Europese grenzen zomaar honderdduizenden ongecontroleerd laat binnenstromen dan neemt de terreurdreiging evenredig toe. Met dank aan Europa.
|
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kunt ook heel veel doen aan het verkeer , heel veel investeren in het veiliger maken. Terrorisme krijgt gewoon enorm veel prioriteit omdat angst een grote rol speelt.
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politie en militairen nemen wereldwijd hun posities in om het nieuwe jaar te verwelkomen.
http://www.theaustralian.com.au/news...f4d5ad582cd195 |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
De werving van nieuwe IS strijders uit Europa , Rusland en moslimlanden, is op volle toeren. |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Schepen
|
![]() het mooie belgie is naar de kloten,wij (de bevolking) zit gewoon af te wachten wanneer de volgende aanslag gebeurd.Deze oorlog is bij voorbaat al verloren,en wij zijn de verliezers.Zonde.................................. .maar aan de andere kant hoop ik dat de mohamedanen hier goed gaan huishouden,mischien.......ik zeg mischien word de politiek dan wakker.........en toen werd ik wakker
|
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Luxehotel in Dubai volledig in de fik tijdens de feestelijkheden.
Volg LIVE het spectaculair vuurwerk: https://www.rt.com/on-air/new-year-2016-celebrations/ A huge fire has broken out in a high-rise hotel in central Dubai close to the world's tallest skyscraper, the Burj Khalifa. http://www.bbc.com/news/world-middle-east-35207451 Opnieuw de oppermachtige OBL aan het werk? Laatst gewijzigd door zonbron : 31 december 2015 om 19:22. |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
Overigens lijken ze in Frankrijk te denken dat potentiële terroristen dus niet in Amsterdam of zo zullen instappen... Het is allemaal maar theater eigenlijk. De terreurdreiging is minimaal. We liepen op oudejaar meer gevaar in ons eigen braaksel te stikken dan het slachtoffer van een terrorist te worden. En toch werd het vuurwerk afgelast. Citaat:
step 1: Blame capitalism step 2: Adopt some policies to "fix things". step 3: When those policies make things worse, return to step 1. ... repeat ... Laatst gewijzigd door Zwitser : 2 januari 2016 om 19:39. |
||
![]() |
![]() |
#34 |
Partijlid
|
![]() In Dendermonde geloven ze kennelijk nog in de terreurdreiging. Het is het eerste jaar dat ik geen vuurwerk heb gehoord. Na de speciale interesse van de Duitsers krijgen we nu misschien ook de speciale interesse van de terroristen?
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Staat er niets in de koran over hoe we onze wegen moeten aanleggen en of we in of naast de goot mogen lopen om de ware gelovigen niet te storen? |
|
![]() |