Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 december 2015, 16:19   #21
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Ik weet niet of ze bijgewerkt worden maar een feit is zeker dat over de leiders van het VB wel degelijk dossiers bestaan.
Zijn ze dan boos omdat FDW naar Damascus geweest is?

Als er al een dossier bij veiligheid inzake VB ligt zal dat eerder in verband staan met het garanderen van veiligheid van de leden, dan wat anders imho.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2015, 16:29   #22
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Nucleaire wapens gebruiken is het ENIGE middel dat erin zal slagen om zonder massaal grondtroepen in te zetten, zoiets als Daesh klein te krijgen. Die paar bommekes die fortuintjes kosten om wat tenten in de woestijn plat te gooien, gaan nooit het probleem oplossen op militair vlak, als het dat is wat men wil bereiken, wat Hollande beweert.

Ofwel doen we de golfoorlog II nog eens over, met meer middelen (maar die zijn er niet), ofwel gaat men er nucleair in. Maar andere *serieuze* opties zijn er niet, als men daar op korte termijn (zeg maar, 3 - 6 maanden) korte metten mee wil maken. Niet-serieuze opties, zo veel als ge er maar wilt.

Read my lips: binnen 6 maanden is Daesh er nog altijd.
Read my lips, de huidige en toekomstige Daesh AQ Nusra krijgen we nooit meer weg. Islam is een cultuur des doods en ze vormen een geheel. Geef hun een slag op punt A, dan borrelt het evensnel weer op in punten B,C,D... Een beetje zoals met een voorhamer op plasticine slagen. Als de Islam niet door een verlichting gaat zullen we ze allemaal persoonlijk moeten aanpakken en daar heeft niemand de guts noch the boots voor.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2015, 17:32   #23
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ja. In hoeverre dat "onzichtbaar" is, weet ik niet. Voor mij lijkt het een evidente berekening. Ik kan mij moeilijk een topsporter van de politiek zoals Hollande indenken, die een manier om 20% of meer aan populariteit te winnen, links zou laten liggen, terwijl hij veel meer moeit doet om een paar procentjes te grabbelen. S

Voor mij is dat even evident als vragen dat een canapé verkoper U niet die canapé wil aansmeren voor zijn premie, maar omdat hij *echt gelooft* dat je die canapé nodig hebt. Noem de "verborgen agenda" van de canapé verkoper maar gerust "een premie willen verdienen op een verkoop", terwijl zijn discours dat natuurlijk niet openlijk zegt, maar U probeert wijs te maken dat ge die canapé nodig hebt.
Zoals ik stelde kijkt u naar de situatie door een bepaalde bril. Niks mis mee, maar echt neutraal, laat staan objectief is dat niet.
Het is uw mening die op niet veel steunt, enkel op een vooringenomen standpunt.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be