![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interessant corporatistisch model: de opbrengsten voor de aandeelhouders zullen ook redelijker zijn in plaats van de huidige uitzuigerij van maatschappelijk kapitaal.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En natuurlijk hebben veel werkgevers graag dat er verdeeldheid en wat zijn noemen 'competitiviteitsdrang' is (in feite een ander woord voor uitsloverij of zelfs uitbuiting). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Nou, ik geloof er geen hol van. Anders zat je niet in China.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze bij mij nee kikken kunnen ze inderdaad onmiddelijk gaan. Ik sta open voor nieuwe ideeën en eventuele verbetering maar een werknemer die zegt, nee dat doe ik niet, die neemt de deur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat ik mijn punt meer dan gemaakt heb intussen.
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar is dan de eerlijkheid tegenover degene die zich honderd procent en méér inzet en die werkt alsof het zijn eigen bedrijf is. Die mensen wil ik niet missen of zien gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af of er veel Indiërs in zijn bedrijf werken
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Daar kan ik verhaaaalen over vertellen. Jongens, krijg dat binnen.
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat je concreet vertelt vertelt niets meer dan dat er aan iedere mens in elk bedrijf grenzen zijn aan wat je kunt doen, als werkgever ben je uiteraard in staat om je werknemers te betalen voor hun werk, maar als er grenzen zijn en je wilt iets wat niet haalbaar is en op een neen stoot...dan geef je je eigen werknemers de reden om ontslag te krijgen...maar de ballen hebben ze niet om dat te doen want hun beste slaveke zijn ze kwijt omwille van iets wat de werkgever wou of wilde maar dat er grenzen zijn aan de capaciteiten van de werknemers. Dus je wilt ze aan de ene kant niet weg, maar je verwacht wel dat ze doen wat ze je vragen en dus elke dag mooi ja zeggen, en aan de andere kant de betere werknemers kunnen en mogen neen zeggen maar van u ben je een neen nooit gewend zo te lezen ? Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 20 december 2015 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een werkgever en een werknemer hebben evenveel te zeggen: ofwel gaan ze akkoord en vindt er een ruil plaats, ofwel niet en gaan ze bij een ander een ruil moeten pogen. Een vrijwillige ruilovereenkomst impliceert de aanwezigheid van motivatie. Iets anders impliceert dwang, en dan komen we bij het zoeken naar de oorzaak steevast bij Overheid uit.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Mijn advies: blijf weg bij de kleine KMO waar de baas op zijn centen zit. Ga naar bedrijven waar een heldere structuur is rond verloning en promotie.
Daar kan je vaak in ieder geval stijgen tot bovenin de schaal. Bij KMO's moet je vaak afwachten hoe goed gezind de baas is. Veel meer als de index moet je niet verwachten bij die gierige pinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als men jou systematisch te laag inschaalt, moet je vertrekken. Dan kan je in een andere firma veel meer verdienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |