![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik naar een andere supermarkt ga gebruik ik een 20 frankstuk. Dat is ook een oplossing voor dat probleem. Een derde oplossing is bedelaars negeren. Ik geef alleen aan bedelaars met een hond iets. Met de bedoeling dat de hond er iets aan heeft uiteraard.
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Een paar gemeentes verder hier mogen de asielzoekers zelfs niet meer met meer dan een aantal tegelijk in de winkel blijkbaar; ze kunnen anders niet goed genoeg in de gaten gehouden worden. Als het verhaal waar zou zijn vind ik het al zeer ver gekomen dat we ons zo laten doen...
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Het minste dat ge kunt doen is goeiendag zeggen.
Het blijft een eerlijk beroep. Soms denk ik, zou ik ook eens €200 op een dag gaan collecten? ![]() Laatst zo ene, hem zat een paar uur te schooien en hij had €50. En gooit ge er 2 euro in, ze wachten tot er weinig volk is en ze pakken hem uit het zicht he. De stiekemerds! |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Leefloon OCMW antwerpen Onder andere naam leefloon in luik 6000 euro netto + een sociale woning en andere kortingen... Wie is er onderontwikkeld ... Laatst gewijzigd door Odol : 21 december 2015 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet alleen aan de Aldi's, ook aan de Belgische stations vragen ze gewoon of je geen 2€ teveel hebt.
En als je dan zegt dat je geen kleingeld bij hebt dan krijg je een hoop verwijten maar wel in het arabisch. |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vrouwen met kinderen in hun armen liggend , roepen ze: l'argent !! Dit valt ook onder kindermisbruik , vind ik !!!! Zulke geef je best zelfs gewoonweg niks , punt aan de lijn !! Ge zoudt wel koeloere zot zijn , moest ge ze wel iets geven !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 22 december 2015 om 02:17. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wacht maar eens tot de eerste aanslag in Brussel gelukt is....
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 december 2015 om 02:37. |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Brussel? Ik vrees dat die mannen er gelijktijdig overal gaan uitkomen.
Wij moeten absoluut onze F16's terugtrekken en de witte vlag zwaaien. Dit is niet onze oorlog. |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wacht nog even.... |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Maar ze plegen enkel aanslagen tegen landen in oorlog met hen.
We hebben ze bevrijd van hun dictators, nu is er een kalifaat. De mensen die ze wapens in handen hebben geduwd beheren dat kalifaat nu. Wat is dan het probleem? De olie nog te duur? Vraagt een soldenprijsje he. |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn ze nu beter af? |
|
![]() |