![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle drugs zijn wel ooit als medicijn op de markt geweest...Heroïne (Bayer) LSD cocaïne XTC...amfetamines ooit allemaal bij de apotheek. https://www.jellinek.nl/vraag-antwoo...nis-van-drugs/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 december 2015 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er nu eenmaal geen behoefte aan en dan volgt men het assortiment niet zo. Dat doet mijn dokter wel voor mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn wel méér zaken waar 'jonge levens' door 'verwoest' worden, maar om de één of andere bizarre reden wordt daar door zichzelf volwassen noemende lapzwansen bijlange niet zo véél misbaar over gemaakt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() En daarbij, zelfs waar vb wiet legaal is, is deze niet legaal voor minderjarigen (vb NL: 18 jaar, VS: 21 jaar).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De brave man wist mij te vertellen en op het hart te drukken dat er echt niet zoveel medicatie op de markt is, dat die 'rommel' allemaal bevat.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 december 2015 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu uw arts kan dan wel een brave man zijn maar is vooral een slimme man.....hij spreekt heel wijs niet tegen zijn eigen winkel ![]() Maar kijk ik heb iets voor uw sluwe arts ....in verband met de rommel die je niet denkt te worden voorgeschreven ![]() ![]() ![]() ![]() http://www.nieuwsblad.be/cnt/293ij1o0 Verder zou je toch moeten weten dat kalmeerpillen antidepressiva en antipsychotica heel verslavend zijn....net als sommige pijnstillers.Veel van deze middelen moeten dan ook heel secuur en voorzichtig moeten worden afgebouwd....t'ja dat is nogal iets met die rommel ![]() https://www.jellinek.nl/vraag-antwoo...en-verslavend/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 januari 2016 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hebben Bart de Wever! Die legt elke morgen een schel WHO tussen zijnen boterham.
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U neemt me de woorden uit mijn toetsenbord.