![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U noemt mij uitschot? Wel dan bent u 'n bommabeffer.
Indien uitschot niet om mij slaat, dan niet natuurlijk... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() Blijkbaar weet u dat beter dan controle artsen. Maar het buikgevoel van 'n werkmens is natuurlijk veel belangrijker dan de meningen van controleartsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw naam komt daar niet in voor.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt hier écht boeiend...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet op Facebook te vinden : zou moeten een plus betekenen bij sollicitatie.
Geeft aan dat je geen tijd verprutst privé, en het ook niet zal doen tijdens de werkuren. Zoals ik nu wel doe bv hahaha
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Las ik een tijdje geleden eens op een IRC kanaal, geschreven zijnde door iemand die daar al héél de dag zinnen lag ten 'beste' te geven. Oh, het is bijna 16u, ik ga nu afsluiten en ik ga naar huis, tot later. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 januari 2016 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U denkt, hebben de bazen dat niet in de gaten dan?
Nee hoor, want in de meeste gevallen staat er wel een ' Anti Boss Key ' (er zijn er nog) op de bewuste pc ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat maakt uw manier van communiceren niet minder irritant.
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |