![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
CD&V N-VA Enkel sympathisanten van CD&V en N-VA, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'CD&V N-VA' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() Dat, mijn beste, mag je volledig de verdienste van het Vlaams Blok noemen. Dat toegeven getuigt van kennis in de huidige politiek, dat weet je best.
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 |
Burger
|
![]() Het is toch ook niet de bedoeling van CDenV om nu een Vlaamsnationalistisch standpunt in te nemen?
Het is gewoon een klein beetje vlaamser (zoals de splitsing BHV). De sociale zekerheid splitsen is gewoon een stap te ver voor de CDenV. Of is dat niet geheel het standpunt van de CDenV? (niet zo goed op de hoogte van dat standpunt) Laatst gewijzigd door Waldo : 29 december 2004 om 18:24. |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De CD&V is een standenpartij, die zijn broodheren volgt. Zoals UNIZO, ACW, en andere christen-democratische zuilen, in onderwijsbeleid, gezondheidsbeleid enz... In CD&V is de meerderheid de laatste jaren, VOOR het splitsen van de bevoegdheden zoals onderandere de sociale zekerheid. Want de Vlaamse Christelijke artsen bonden hebben zich uitgesproken voor de splitsing. Dit standpunt heeft Leterme Vandeurzen, en Decrem dan ook beginnen volgen, op het moment dat de verschillen tussen Noord en zuid zich beginnen manifesteren hebben. |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Giserke, stop nu eens met jouw broodheren naar de mond te praten. Het zal je geloofwaardigheid ten goede komen.
Laatst gewijzigd door Betweter : 30 december 2004 om 09:45. |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Sociale zekerheid willen ze dus duidelijk nog altijd 'Belgisch' houden!!!!! (hoewel ik eigenlijk vind dat we weer terug moeten naar een meer unitair België... nuja, dat komt er toch niet recent van)
Ad Fundum cumque laude Vlamingen denken een volk te zijn, Belgen zijn het Laatst gewijzigd door Waldo : 5 januari 2005 om 12:53. |
||
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar ah, ik maak niet het grootste deel uit van cdenv denk ik, je hebt nog altijd geluk ![]() En ik moet ook eerlijk toegeven dat ik niet blij ben dat CDenV met NVA in een kartel zit... belachelijk gewoon, maar! het heeft ons wel aan de macht geholpen, en daarvoor dank ![]()
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar goed. We zullen zien hoe iedereen lijsten gaat vormen bij de komene verkiezingen. Ik hoop dat als we nog eens bij de CD&V zitten het dan in een groter geheel is. Anders hoop ik (niets persoonlijks ![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 |
Partijlid
|
![]() Zeg nu zelf VB'ers, leterme heeft toch goed stand gehouden inzake het DHL dossier.
Hij bleef bij zijn vlaamse eis. |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Leterme had toch niets te verliezen, hij kan de schuld volledig afschuiven naar Verhofstadt. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af of je het ermee eens bent dat Leterme de Vlaamse Eis in het dossier DHL heeft behouden. |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |