![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is er zelfs ene bij die van ons eist dat wij respect hebben voor dé bron van alle kwaad en zijn volgelingen . Laatst gewijzigd door daiwa : 7 januari 2016 om 04:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jah jah ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken meneer jambon
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hadden we maar de sossen en de groenen aan de macht! Jambon doet het nog zo kwaad niet zeker? Wie had je liever in de plaats gezien? Waarschijnlijk moeilijke vraag... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad !!
Het had ook Bertje kunnen wezen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jambon is de minst slechte maar van ons eisen dat wij respect hebben voor dé bron van alle kwaad en zijn volgelingen was er ver over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook wat minder verkiezingsbeloften maken die toch niet nagekomen worden en wat minder besparingen op de alreeds arme, zwakkeren in de maatschappij zoals bvb ouderen, om maar iets te noemen. En vooral trouw blijven aan hun principes ipv steeds hun jas te keren hoe de wind op dat moment waait. Kortom; wat meer trouw aan eigen volk ipv hen te verraden en uit te verkopen in ruil voor postjes. Maar kom, ik heb er zelfs nooit over gepeinsd om ooit op die partij te stemmen, alhoewel Francken in 't begin nog 't voordeel van de twijfel kreeg van mij. Nu al lang niet meer.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder lijkt dat zeer plezant om de striemende woorden van minister Jan aan het adres van de doorWinterde vuilspuiter te verdraaien, maar dat is het niet. Kom dus morgen niet bleiten dat ge uw hand tevergeefs aan het uitsteken zijt. post scrotum: en nu heb ik goesting om nog eens een veel te overdreven straffe uitspraak te doen, in de hoop dat die nog vele keren en lang na vandaag gequoot wordt op dit forum door blokkers zonder zin voor humor. Hier gaan we: Vlaams Blokkers opgelet ! Zijt maar heel beleefd tegen mandatarissen en leden van de nva, want anders zou dat later jullie wel eens heel zuur kunnen opbreken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Dat die schade moet betaald worden is zeker, maar geen probleem, we gaan daar niks van merken, men ging de kost de asielcrisis buiten de begroting houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 7 januari 2016 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tja, ik slikte ook even toen ik hem zag eisen om respect te tonen voor een giftig en perfide boekje als de koran.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 7 januari 2016 om 11:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan dit tempo is er in 2025, wanneer Homans hoopt dat Blg. zal verdwijnen, 'n nieuwe meester die ge maar best niet tegen de schenen schopt (gellie zijt er nu al op aan't oefenen), of 't zal ullie allemaal zuur opbreken. Begin dat haatboek al maar vanbuiten te leren en koop al maar 'n arabisch matteKe.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In Duitsland stonden sommige vrouwen een maand geleden de asielzoekers te verwelkomen met beertjes en flesjes water en borden met daarop wilkommen.
Hoe het kan veranderen in een maand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook staat daar in dat je een vrouw mag slaan, ook geen probleem voor jou en Jambon. En dan staan ze vandaag in het parlement stoer te verkondigen dat ze sexcisme en geweld op vrouwen strenger gaan bestraffen. En ondertussen blijven ze subsidies geven aan die barbaarse ideologie die dat predikt. Wie heeft er dan een de slag van de molen gehad .......... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |