![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
'Aanzetten' tot oorlogsvoeren', zich gaan verlagen naar het niveau van de inwijkelingen' lijkt mij in dit geval dan ook niet echt het beste plan. We moeten blijven druk zetten op de Politici, zij moeten daar klaarheid/duidelijke afspraken over maken, daar zijn ze tenslotte ook voor gekozen dacht ik. Klaarheid/duidelijke afspraken in de zin van, kom je het hier uithangen/begrijpt of wil u de manier waarop wij leven niet naleven dan zien wij ons genoodzaakt u terug te sturen. Goede reis. Grenzen terug dichtgooien, weg met dat Schengen gedoe. De EU verlaten?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 januari 2016 om 11:19. |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Het Verdrag van Lissabon bevat al jaren de nodige bepalingen om de dictatuur in te voeren en jij bent zo aardig om de antidemocraten in de EU-instellingen hun zinnetje te geven.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Banneling
|
Lap, we hebben ervan.
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik moet op 4 recepties zijn, nu voel ik me toch onveilig hoor. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Jullie willen niet liever.
|
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wij zijn "jullie" en wat willen ze niet liever?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
#34 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Europees Commissaris
|
Wij willen niet dat ze zich gedragen want het is bewezen dat ze dat nergens ter wereld doen. Wij willen ze weg, en dan nog liefst zo rap en zo ver mogelijk...........dat mag zelfs redelijk wat kosten voor mijn part.
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vrije islamitische scholen laat staan madrassa's bestaan hier niet. Mogelijk is dat een verklaring voor uw slecht geïnformeerde stelling. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Europees Commissaris
|
Inderdaad, overal waar er tegenwoordig 'heibel' is, ligt de islam aan de basis. De islam is een totalitaire indoctrinatie die nergens kan of wil integreren.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 18 januari 2016 om 12:08. |
|
|
|
|
#38 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat zijn geen scholen waar jongeren hun regulier onderwijs krijgen. Dat is de tegenhanger van onze catechese, waar ze zoals je zegt op zaterdagen lessen volgen.
|
|
|