Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 januari 2016, 11:38   #21
Drosamadaris
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Het zal waarschijnlijk eerder in de buurt van Miami worden. Dagje Miami (Beach), (half) dagje Everglades, dagje op en neer naar Key West,...
Mispak je niet aan dat laatste; dagje op en neer naar Key West vanuit Miami kan al snel enkel dat worden: een dagje in de wagen.

Als je het op een dag tijd wil doen, blijf er dan zeker weg tijdens de weekends; anders sta je geheid in de file voor het gros van de rit.
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2016, 11:43   #22
Drosamadaris
Minister

Standaard

Citaat:
Dat wordt me wel meer aangeraden maar er is hier in huis werkelijk niemand geinteresseerd in ruimtevaart. Dus om daar nu speciaal een dag voor uit te trekken lijkt mij een beetje verloren geld en moeite...
Als je het wil doen, moet je vooral de speciale rondgangen in het oog houden. Die kosten weliswaar een pak meer dan de gewone rondgang, maar dan zie je wel iets dat je anders nooit ofte nimmer te zien krijgt. De gewone admission is immers niet zo gigantisch boeiend.

Enige probleem is dat die dingen niet constant noch voorspelbaar zijn en variëren afhankelijk van wat er operationeel gezien bezig is. Voor ze zwaar aan hun SLS begonnen zijn, kon je zo tijdelijk niet alleen rond de launchpads gaan maar tot op de launchpads en ook het VAB is zo een tijdje van binnenuit te bezichtigen geweest.
Oud 11 januari 2016, 11:46   #23
Drosamadaris
Minister

Standaard

Ow, en toepasbaar voor heel de states maar zeker voor Florida: use AirBnB. Zeker als je met meer dan 2 man de hort op gaat.

Very cheap en great locations.
Oud 11 januari 2016, 18:03   #24
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat wordt me wel meer aangeraden maar er is hier in huis werkelijk niemand geinteresseerd in ruimtevaart. Dus om daar nu speciaal een dag voor uit te trekken lijkt mij een beetje verloren geld en moeite...
OK. We leven in een vrij land...
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2016, 19:48   #25
Rahowa
Europees Commissaris

Rahowa's schermafbeelding

Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Standaard

Citaat:
Het (zuid)westen (en een deel van de kust) hebben we al gedaan...

Het mooiste stuk kust van het Westen loopt van het Noorden van California over Oregon tot in Washington,vooral in Olympia NP.Veel woester dan de nochtans al zeer mooie Big sur.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2016, 07:26   #26
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter

koe de poing's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het (zuid)westen (en een deel van de kust) hebben we al gedaan...
Maar ik sluit me aan bij dit:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Het mooiste stuk kust van het Westen loopt van het Noorden van California over Oregon tot in Washington,vooral in Olympia NP.Veel woester dan de nochtans al zeer mooie Big sur.
Olympic (!), Glacier NP, Salt Lake City, Yellowstone, Mount Hood ...

Citaat:
Goeie tip, nooit van gehoord maar wel een beetje uit de richting. Al hou ik het toch in het achterhoofd.
echt uit de richting ligt Harper's Ferry niet, het ligt amper op een (dik) uur rijden van het witte huis...

Citaat:
Tsja, een voor vakantie met gegarandeerd enkel zon en warme temperaturen zijn er natuurlijk betere plaatsen.
blijf vooral ook weg van Gatlinburg (en Dollywood )

Citaat:
Die was ik ook al tegengekomen. En dat stond eventueel (mits de tijd ervoor is) op het programma tijdens de rit naar Charleston. Al is de meest gelezen tip over Congaree NP dat je zeker geen muggenspul mag vergeten...
valt wel mee als het park niet overstroomd is. Meer muggen gehad in Francis Marion Forest

Citaat:
Wat heeft Buck Hall voor op Charleston?
rustige campsite aan het water,op klein uurtje van Charleston. En je zit in het Francis Marion NF
en je kan eens binnenspringen in hampton plantation (meer dan een wandelinketje van een kwartier is daar niet nodig)

Citaat:
Om me nog tot Savannah te verleiden ga je met meer dan alligators moeten afkomen...
is nochtans levensbedreigend !

Citaat:
Ook een tip die ik vaker hoor maar de keuze is vrij groot eh?
keuze genoeg dus
Oud 12 januari 2016, 09:08   #27
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Big F, hoe oud zijn de kinderen?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2016, 09:18   #28
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ik ben te lui om een apart topic te maken, iemand tips voor New York? we gaan 6 dagen en 1 dag is al gereserveerd voor een NBA-match.
Meat packing district

Ik ben vorig jaar geweest,ik zal es zien wat we nog allemaal gezien hebben
Oud 12 januari 2016, 17:43   #29
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Meat packing district

Ik ben vorig jaar geweest,ik zal es zien wat we nog allemaal gezien hebben
yups, het High Line Park is een must-see.
Oud 13 januari 2016, 16:17   #30
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb daar een 4 uur durende tour gedaan met een oud airforce kolonel als gids.

Was erg erg interessant. Maar als ruimtevaart of luchtvaart je niet boeit, moet je er niet zijn, inderdaad.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2016, 16:19   #31
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing Bekijk bericht
nah, tegenvaller. Zeker als Charleston in de buurt ligt.
Ik vond het omgekeerde. Maargoed, dat mag iedereen voor zichzelf uitmaken. De koloniale sfeer, de mooie grote nette parken, enz...waren voor mij een echte meerwaarde.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 15:28   #32
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Mede dankzij deze post en na lang rondsnuffelen over de Oostkust zijn de plannen helemaal omgegooid.
Het Oosten gaan we voorlopig laten voor wat het is, het gaat de Westkust worden.
Voorlopig wordt het iets alla San Francisco naar Seattle met een 5 a 6 tussenstops.

Het probleem met het Oosten is dat de reis ongeveer voor de helft door de Appalachen zou gaan en voor de helft langs de kust. Maar het lijkt me nu dat een dikke week Appalachen vooral veel van hetzelfde gaat zijn en hoewel ik er nu toch al enkele weken opzoekwerk over verricht kunnen wij maar weinig plaatsen vinden in Florida die ons echt aanspreken.

Draadje mag dus dicht, ik start een nieuwe maar dan over de andere kant...
Oud 14 januari 2016, 15:52   #33
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ik ben te lui om een apart topic te maken, iemand tips voor New York? we gaan 6 dagen en 1 dag is al gereserveerd voor een NBA-match.
Ik snap al die 'tips'-topics niet. Koop gewoon een goeie reisgids en haal eruit wat je belangstelling opwekt.

En maak er twee weken van.

Persoonlijk vond ik Ellis Island intrigerend. Tickets - inclusief Liberty Island - best op voorhand aan te kopen, anders sta je uren in de rij.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2016, 01:51   #34
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Mede dankzij deze post en na lang rondsnuffelen over de Oostkust zijn de plannen helemaal omgegooid.
Het Oosten gaan we voorlopig laten voor wat het is, het gaat de Westkust worden.
Voorlopig wordt het iets alla San Francisco naar Seattle met een 5 a 6 tussenstops.

Het probleem met het Oosten is dat de reis ongeveer voor de helft door de Appalachen zou gaan en voor de helft langs de kust. Maar het lijkt me nu dat een dikke week Appalachen vooral veel van hetzelfde gaat zijn en hoewel ik er nu toch al enkele weken opzoekwerk over verricht kunnen wij maar weinig plaatsen vinden in Florida die ons echt aanspreken.

Draadje mag dus dicht, ik start een nieuwe maar dan over de andere kant...
Canada is ook schoon
Oud 15 januari 2016, 15:38   #35
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Ik snap al die 'tips'-topics niet. Koop gewoon een goeie reisgids en haal eruit wat je belangstelling opwekt.
De kast staat hier vol reisgidsen. Minstens één over elke plek waar we ooit op vakantie zijn geweest.
Maar je leert al snel dat die vaak allemaal hetzelfde presenteren.
En je leert al even snel dat de beste tips vaak van mensen komen die al op de plek geweest zijn. Vooral de nadelen (de drukte, de prijs, de bereikbaarheid,...) krijg je eerder door tips op te vragen dan door reisgidsen te lezen.
Oud 15 januari 2016, 15:41   #36
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing Bekijk bericht
Canada is ook schoon
Canada (of toch Vancouver en omgeving) behoren nog tot de mogelijkheden.
Bij vertrek vanuit San Francisco gaat er dat waarschijnlijk niet van komen maar er is ook nog de optie van te starten in Portland of Seattle en dan niet tot in het noorden California te reizen en dan is er normaal nog tijd over voor een klein rondje Canada.
Oud 15 januari 2016, 15:41   #37
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Big F, hoe oud zijn de kinderen?
Vijftien en zeventien.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be