Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 januari 2016, 12:10   #21
demonen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ondanks alles nog altijd een kleine 30% Vlaamse idioten.
Hoeveel idioten stemmen er, ook nog steeds, voor de rooien?
Goed 15%?

Blijkbaar zit er toch een steekje los aan jouw definitie van "idioten".
Van Flahaut geleerd? Of van reuzepanda?
Uw partij gaat zeer zwaar op zijn bek gaan volgende verkiezingen!
Jobs, jobs, jobs, ...
Wij zijn geen belastingsregering.
Wij bouwen de staatsschuld versneld af.
Deze stront krijgen jullie in jullie smoel gesmeten, zeker weten!
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2016, 12:10   #22
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Met hard en veel te werken wordt je in België niet rijk, OOK NIET met de N-VA aan de macht.
U kunt hoogstens "goed bemiddeld" worden.
Sommigen verwarren dat met rijk.
Als ge zuinig geleefd hebt en veel en hard gewerkt hebt is een paar honderdduizend Euro "rijk".
Dat verdient een topvoetballer op een paar weken!
"Wie niet steelt of erft zal werken tot hij sterft".
rijk zijn heeft niet altijd met geld te maken.
Oud 13 januari 2016, 12:13   #23
demonen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
rijk zijn heeft niet altijd met geld te maken.
Als ge zwaar ziek zijt kunt ge beter rijk zijn want dat is alvast 1 zorg minder!
Oud 13 januari 2016, 12:18   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jobs, jobs, jobs, ...
Ik heb geen partij.
ALS ik stem is het wel voor één van de de Vlaams-nationalistische partijen.

Dat de N-VA op haar bek zal gaan zou kunnen kloppen, maar er gingen wel meer partijen op hun bek, en die geraakten evengoed in de federale dinges.

Idem op regionaal niveau. De N-VA haalde in Limburg bijna overal 30 % van de stemmen. Ook in Hasselt. De rooien kregen de laatste gemeentelijke verkiezingen 17% van de stemmen. En wie werd er daar tot burgemeester benoemd? Toch wel de corrupte dochter van de voor corruptie veroordeelde Willy Claes!

Jij bent écht niet de eerste die zich aan dit soort voorspellingen waagde. Op dit eigenste forum zitten véél "knappere koppen" dan jij die er zeker van waren dat we Di Rupo II gingen krijgen.
Oud 13 januari 2016, 12:19   #25
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jobs, jobs, jobs, ...
Ik heb geen partij.

Dat de N-VA op haar bek zal gaan zou kunnen kloppen, maar er gingen wel meer partijen op hun bek, en die geraakten evengoed in de federale dinges.

Idem op regionaal niveau. De N-VA haalde in Limburg bijna overal 30 % van de stemmen. Ook in Hasselt. De rooien kregen de laatste gemeentelijke verkiezingen 17% van de stemmen. En wie werd er daar tot burgemeester benoemd? Toch wel de corrupte dochter van de voor corruptie veroordeelde Willy Claes!

Jij bent écht niet de eerste die zich aan dit soort voorspellingen waagde. Op dit eigenste forum zitten véél "knappere koppen" dan jij die er zeker van waren dat we Di Rupo II gingen krijgen.
Oud 13 januari 2016, 12:22   #26
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb geen partij.

We konden alleen maar hopen.
Oud 13 januari 2016, 12:27   #27
demonen
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb geen partij.

Dat de N-VA op haar bek zal gaan zou kunnen kloppen.
Dan heeft U alvast voor de verkeerde partij gekozen!
De N-VA is even "Vlaams" als de Sp.a sociaal is!

Laatst gewijzigd door demonen : 13 januari 2016 om 12:28.
Oud 13 januari 2016, 12:43   #28
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Even rechtzetten dat ik met die knappe koppen van dit forum niet de Limburger uit Het Oosten bedoelde met zijn bewasemde kristallen bol.

Citaat:
Ik zal maar weer eens de voorbarig opgetogen, uiterst naïeve N-Va-fans moeten teleurstellen...

Wat jullie hier als een 'meesterzet' bewieroken is in realiteit een levensgrote misser, die de N-Va op termijn zal doen verdwijnen.
De Wever overspeelt hier schromelijk zijn lege hand.
Dit schot voor de boeg zal de traditionele partijen alert maken op het feit dat ze Dewever op het Vlaamse niveau moeten aan de kant schuiven, tenzij ze hun kansen op een federale deelname willen hypothekeren.

De Wever maakt met deze blunder dus zichzelf en zijn partijtje op Vlaams niveau onmogelijk.
Op federaal echelon is dit ook al een quasi vaststaande zekerheid gezien de cordonnesque houding van de Waalse partijen.

En minimum negen jaar totale oppositie, dat overleeft gene enkele partij (cfr. VB)
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=57

Heb je gezien wat De Wever vreesde,reuzepanda? Zelfs die met zijn groot lawijt uit Het Oosten had het door.

Citaat:
Maart 2014
U moogt dit nog duizend keer zeggen. Die Vlaams-nationalisten nemen hun dromen voor werkelijkheid. Daar valt zeer moeilijk mee te discussiëren. Nu stellen ze zich op als zegezeker. En ze denken dat zij na de komende verkiezingen eens even gaan zeggen hoe het allemaal moet.

Maar o wee als ze hun zin niet krijgen, dan is het weer van 'ondemocratisch België', 'cordon sanitaire' van hier en daar, enz. En, én maar janken, janken, janken. Zo zijn ze nu eenmaal: puberale jankers.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=239

Citaat:
Dat BDW maar eerst eens begint met zijn eigen te redden. Want dat zal nodig zijn.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=214

Citaat:
Inderdaad. België gaat ook de goede kant op. Het heeft deze zware economische en financiële crisis wonderwel doorstaan. Niettegenstaande de massale besparingen die we moesten doen. En nu hoort men het eens van een ander.

Een dikke proficiat voor deze regering!
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=121

Citaat:
Uw verhaaltje kennen we al lang. Maar ik zeg dus dat de taalproblemen aan het verdwijnen zijn. En de feiten wijzen in die richting.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=396

Citaat:
Verhofstadt was een goede Eerste Minister. Tweehonderdduizend jobs bij, belastingsverlagingen, oplossen van hekele etische kwesties...
http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=22

Citaat:
Er wordt gewoon te veel over De Wever Bart geschreven. En hij is dat niet waard. Daarover gaat het. Wat Bruno De Wever schrijft, d�*t lijkt me meer de moeite waard dan de veelal nonsens die jolige Bart debiteert en uit zijn mouw schudt. Zoveel is duidelijk.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=109

Citaat:
Overigens, wie gefascineerd wordt door types zoals De Wever, moet naar de dokter.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=106

Citaat:
Het gaat erover dat ze naar mijn zin veel te veel over De Wever schrijven. Daar gaat het over. Zo belangrijk is die man niet. Goed over zijn paard getild is hij. En deze kranten doen hieraan mee. Men zou die man eerder moeten doodzwijgen.

Want als het aan De Wever had gelegen had hij België laten wegzakken in het economisch moeras door zijn verrottingsstrategie. Gelukkig hebben de regeringspartijen dit op tijd ingezien en hebben ze nadien én bovendien ook nog een mooi palmares neergezet en onze centen gered!

Ik heb het altijd gezegd en ik herhaal het: De Wever is een praatjesmaker, een blaaskaak die een hype veroorzaakte omdat hij jolig overkwam tijdens TV-spelletjes. En de intellectueel wilde uithangen met zijn Latijnse citaten. Maar voor de rest heeft hij (en zijn partij) op politiek vlak nog maar weinig laten zien.
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=91
Oud 13 januari 2016, 12:57   #29
werkman
Europees Commissaris

Standaard

De taalprolematiek zou aan het verdwijnen zijn? Zie vorige bijdrage!
Wat is verdwijnen? Is het omdat hij doodgezwegen wordt dat hij verdwenen is?
Heel Europa is een toren van Babel. Er is zelfs nog geen Europese eenheidstaal.
Daarom moet onze jeugd dan ook nog steeds de taal van Voltaire studeren als tweede taal in de Vlaamse scholen. Dommeriken dom houden is het motto.
En ze verstandelijk ondergeschikt houden aan de Belgische wensen zodat ze gehandicapt moeten starten aan wereldburgerschap.

Grotere verdwijningsnonsens heb ik nog nooit gelezen.

Laatst gewijzigd door werkman : 13 januari 2016 om 13:01.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2016, 13:10   #30
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dan heeft U alvast voor de verkeerde partij gekozen!
De N-VA is even "Vlaams" als de Sp.a sociaal is!
Hazo. Wat leuk dat je de SPA niet sociaal noemt.
Ik zal je op dat punt niet tegenspreken. Bij de sossen zitten nu eenmaal téveel politici die van corruptie verdacht, beschuldigd én veroordeeld zijn. Om van verkrachting, moord en zelfmoord nog te zwijgen.

De N-VA mag dan niet zo "Vlaams" lijken als ze zich in beter tijden presenteerde, ze is, jammer genoeg maar één van de twee enige partijen die er om de haverklap van beschuldigd worden dat ze uit "Vlaamse", ja VLAAMSE collaborerende nazi-voorvaderen zijn ontsproten. Zopas deed Flahaut nog en stevige duit in dat tot op de draad versleten belgisch nationalistische zakje.

Nochtans ontsproot partijgenoot Bert Anciaux ook uit zo'n verbrand "Vlaams" gezin.
En Gabriëls...en Sauwens...en nog een heleboel anderen, die vooral welkom waren bij de Pest Voor Vlaanderen. Een enkeling werd met open armen ontvangen door de tsjeven, en dit kort na diens aanwezigheid op een aangebrand neo-nazi-feestje.

Sorry hoor, maar dan gaat mijn voorkeur toch uit naar een "racistische neo-nazi" partij die met valse voorwendsels achter een cordon werd gezet, of naar een andere "Vlaamse" partij die zich noodgedwongen verkoopt aan de hoogste Belgische bieder om niet achter een cordon te belanden dat krek dezelfde bedoeling heeft.
Oud 13 januari 2016, 13:18   #31
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
De taalprolematiek zou aan het verdwijnen zijn? Zie vorige bijdrage!
Wat is verdwijnen? Is het omdat hij doodgezwegen wordt dat hij verdwenen is?
Heel Europa is een toren van Babel. Er is zelfs nog geen Europese eenheidstaal.
Daarom moet onze jeugd dan ook nog steeds de taal van Voltaire studeren als tweede taal in de Vlaamse scholen. Dommeriken dom houden is het motto.
En ze verstandelijk ondergeschikt houden aan de Belgische wensen zodat ze gehandicapt moeten starten aan wereldburgerschap.

Grotere verdwijningsnonsens heb ik nog nooit gelezen.
Dat heb je treffend verwoord.
Oud 13 januari 2016, 13:36   #32
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb geen partij.

"Idem op regionaal niveau. De N-VA haalde in Limburg bijna overal 30 % van de stemmen. Ook in Hasselt. De rooien kregen de laatste gemeentelijke verkiezingen 17% van de stemmen. En wie werd er daar tot burgemeester benoemd? Toch wel de corrupte dochter van de voor corruptie veroordeelde Willy Claes!"

Als liegen moest pijn doen, dan zou je niet veel op dit forum kunnen posten.
Want bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2012 behaalde de NVA GEEN 30% van de stemmen in Hasselt zoals jij schrijft, maar 25,5%.
Wat de rooien betreft: deze stapten naar de kiezers in kartel, en....behaalden 33% van de stemmen met.....Hilde Claes als lijsttrekker !
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2016, 14:00   #33
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Als ge zwaar ziek zijt kunt ge beter rijk zijn want dat is alvast 1 zorg minder!
Als ge zwaar ziek zijt, zijt ge beter af met de jackpot dan een iets hoger pensioen....
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2016, 14:04   #34
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Voel je je wel goed vandaag... ?

Jouw nogal vreemde politieke conclusies wil je nu gaan 'bewijzen' niet met feiten en bronnen, maar wel met persoonlijke meningen van forumleden ?

Djeezes...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2016, 15:51   #35
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
"Idem op regionaal niveau. De N-VA haalde in Limburg bijna overal 30 % van de stemmen. Ook in Hasselt. De rooien kregen de laatste gemeentelijke verkiezingen 17% van de stemmen. En wie werd er daar tot burgemeester benoemd? Toch wel de corrupte dochter van de voor corruptie veroordeelde Willy Claes!"

Als liegen moest pijn doen, dan zou je niet veel op dit forum kunnen posten.
Want bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2012 behaalde de NVA GEEN 30% van de stemmen in Hasselt zoals jij schrijft, maar 25,5%.
Wat de rooien betreft: deze stapten naar de kiezers in kartel, en....behaalden 33% van de stemmen met.....Hilde Claes als lijsttrekker !
Ook wil ik nog opmerken dat de Hasseltse burgemeester is vrij gesproken door het hof van beroep in Antwerpen, en je beschuldiging op dit ogenblik ENKEL nog laster en eerroof is. Of het moet zo zijn dat voor rechts en extreem recht rechterlijke uitspraken ONDERGESCHIKT zijn aan het eigen volk principe " waar rook is, is vuur" wat dan onze rechtse Vlaamse minister president weer in de vuurlinie brengt 😱
Oud 13 januari 2016, 20:49   #36
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat heb je treffend verwoord.

Dank U voor de eer.
Ben ik tenminste zeker dat iemand mijn bijdrage (n) leest.
Want voor de rest hebben ze weinig waarde.
Alleen als er kan uitgepakt worden met een reactie die nieuwe meningsverschillen tussen rechts en links kunnen scheppen en dus kunnen aanleiding geven tot bekvechten wordt het een reactie waard gevonden.
Problematiek aan de kaak stellen en er over debatteren zonder personen te viseren vindt men op dit forum ongewenst.
Er zitten er hier op dit forum die nog nooit een bijdrage geleverd hebben die men kon uitdiepen via debat.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2016, 22:15   #37
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ook wil ik nog opmerken dat de Hasseltse burgemeester is vrij gesproken door het hof van beroep in Antwerpen, en je beschuldiging op dit ogenblik ENKEL nog laster en eerroof is. Of het moet zo zijn dat voor rechts en extreem recht rechterlijke uitspraken ONDERGESCHIKT zijn aan het eigen volk principe " waar rook is, is vuur" wat dan onze rechtse Vlaamse minister president weer in de vuurlinie brengt 😱
De klokkenluidsters zijn anders ook vrijgesproken. Als de dochter van een voor corruptie veroordeelde vader, en de Hasseltse procureur Rubens zij aan zij staan in de gezamenlijke strijd, en zelfs de rode VRT haar terughoudendheid prijs geeft is, dan is eerder sprake van stront aan de knikker dan van rook.
Oud 13 januari 2016, 22:32   #38
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
De klokkenluidsters zijn anders ook vrijgesproken. Als de dochter van een voor corruptie veroordeelde vader, en de Hasseltse procureur Rubens zij aan zij staan in de gezamenlijke strijd, en zelfs de rode VRT haar terughoudendheid prijs geeft is, dan is eerder sprake van stront aan de knikker dan van rook.
Maw niets aan de hand volgens de rechtbank.
Maar jij antwoord nog steeds niet op mijn vraag:
Is de Hasseltse burgemeester nu schuldig of onschuldig voor jou ?
Want een democraat legt zich neer bij een rechterlijke beslissingen !
Oud 13 januari 2016, 23:59   #39
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Voel je je wel goed vandaag... ?

Jouw nogal vreemde politieke conclusies wil je nu gaan 'bewijzen' niet met feiten en bronnen, maar wel met persoonlijke meningen van forumleden ?

Djeezes...
Welke vreemde conclusies bedoel je, reuzepanda? Ik bewijs toch alleen maar het FEIT dat geen énkele belgicist de N-VA een kans gaf op regeringsdeelname? Of ga je dat ontkennen? Die Vlaams-nationalisten namen hun dromen toch voor werkelijkheid? Daar viel zeer moeilijk mee te discussiëren? Ze stelden zich toch zegezeker op, maar o wee als ze hun zin niet kregen? Dan was het weer van 'ondemocratisch België', 'cordon sanitaire' van hier en daar, enz. En, én maar janken, janken, janken. Zo zijn ze nu eenmaal, bepaalde belgicisten: puberale jankers.

Het was hun eigen schuld als de N-VA opnieuw vermeden werd want de partij past dezelfde verrottingsstrategie toe zoals het VNV en "gokte" op de "vernietiging" van Belgique. In de jaren '30 verloren ze het pleit. De voorlopers van het VNV. En ze zouden opnieuw het pleit verliezen. Wee d�*�*r maar zeker van! Maar wie "gokte" er verkeerd, verkeerd en nog eens verkeerd?

De leukste voorspelling kwam echter van non-believer Superstaaf. De Wever overspeelde schromelijk zijn lege hand. Zijn schot voor de boeg zou de traditionele partijen alert maken op het feit dat ze Dewever op het Vlaamse niveau aan de kant moesten schuiven. De Wever maakte met zich met zijn blunder op Vlaams niveau onmogelijk, en op federaal niveau was er de quasi vaststaande zekerheid van de cordonnesque houding van de Waalse partijen.

En als kers op de taart bevestigde Superstaaf wat ik al zo vaak toegaf, namelijk de reden voor de angst van De Wever. Dat geen énkele partij negen jaar totale oppositie overleeft.

En kijk wie er zijn lege hand overspeelde.

Welke partij draagt voor vijf lange jaren de gevolgen van haar te vroeg geloste schot voor de boeg? Het lijkt erop dat de PS het eerste slachtoffer is van haar eigen staatsmisvorming, meer bepaald voor de vijf ipv vier jaar die een legislatuur moest en zou duren. En dat was écht niet bedoeld om de N-VA te plezieren.

Wie maakt er zowel deel uitmaakt van de Vlaamse als van de federale dinges?

Wie vervangt de verzuurde Kris Peeters zelfs als minister-president?

Je ziet reuzepanda, mijn "conclusies" zijn alles behalve van die aard dat ze jou reden geven om er denigrerend over te doen.
Ik toon door middel van jullie eigen berichten alleen maar aan dat jullie er nog geen beetje naast zaten met de idee dat Di Rupo II een vaststaand feit was.
En maar janken en jodelen en denigrerend uithalen, die nijdige belgicisten.

.
Oud 14 januari 2016, 00:04   #40
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maw niets aan de hand volgens de rechtbank.
Maar jij antwoord nog steeds niet op mijn vraag:
Is de Hasseltse burgemeester nu schuldig of onschuldig voor jou ?
Want een democraat legt zich neer bij een rechterlijke beslissingen !
Het is zo klaar als een klontje dat Hilde Claes een copy is van haar corrupte vader. Dat jij me geen democraat noemt omdat mijn mening niet strookt met de jouwe zal mij Wurscht wezen.

Het is trouwens ook mijn eerlijke mening dat een democraat zich niet hoeft neer te leggen bij de méér dan dubieuze uitspraak van een rechter die overduidelijk de medeplichtige is van een corrupte burgemeester.

Dat de klokkenluidsters werden vrijgesproken na de aanklacht waarmee Claeskes dochter hen de mond probeerde te snoeren bewijst dat er stront aan de Hasseltse knikker is. En nog geen beetje.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 14 januari 2016 om 00:09.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be