![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt een vooroordeel tegen vooroordelen.
![]() |
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() @ Pandareus schreef:
Filosoof ? Van het lauw water dan zeker... Onder opleiding versta ik een officieel diploma van een hogeschool of univ. Niet een stukje papier van de 'theosofische orde' Spirituele bullshit mag verkocht worden, geen enkel probleem mee. Maar ga aub dergelijke fratsen niet voorstellen als iets ernstigs. Was hij ook een adept van yogisch vliegen ? Je bent met je eigen naamkaartje aan 't gooien. Zo te zien weet je niets over Krishnamurti en zit je er helemaal naast!. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat mij verduidelijken dat het me niet zozeer gaat over het statuut van de onderwijsinstelling maar over de kwaliteit van hetgeen men aanleert. En dan blijkt toch meestal dat echte onderwijsinstellingen betrouwbaar zijn en aan regels moeten voldoen, dat er wetenschappelijke controle is, publicaties in vakbladen enz enz. Niets van dat alles in de leefwereld van de zweefkezerij. Gaat het over zelfstudie, hang je af van dezelfde criteria : ga je bijvoorbeeld een boek lezen van een ernstige auteur, een wetenschapper, iemand die onderzoek heeft gedaan volgens een beproefde methodiek, referentie en bronvermeldingen geeft of ga je een boek lezen van een zelfbenoemde goeroe met een parfum van mystiek en spiritualiteit rond zich ? Mijn keuze is snel gemaakt. Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 29 januari 2016 om 16:02. |
||
![]() |
![]() |