![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms staan er mensen aan de ingang van de Delhaize die u wat vragen willen stellen over bepaalde zaken die me niet interesseren.
Ik zeg dan, je moet me die vragen stellen als ik buiten kom. Wanneer ik dan buiten kom en ze komen met hun vragen af dan zeg ik, je moet me die vragen stellen als ik binnen ga. Sommige trekken dan een zure smikkel, ik zeg dan, ja, als je zo gaat reageren laat het dan maar.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik antwoord steeds aan zo'n brave vrijwilliger, of hij/ze het riante maandloon kent van hun voorzitter en dat ze dat anders eens moeten nagaan. En pas wanneer die voorzitter geheel en vrijwillig 3/4 van zijn/haar jaarloon in het aangeboden geldpotje steekt, zal ik mss eens nadenken of ik ook nog iets kan missen, van het loonoverschot waar ik mee moet zien rond te komen. Woorden wekken, voorbeelden strekken enzo... Een beetje verward gaan ze dan iemand anders aanspreken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die ga ik zeker ook gebruiken volgende keer. Ik vind het wel plezant zo van die mensen er door te trekken.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Eerlijk gezegd, dacht ik toen ook dat daar de wereld de week daarop mee zou gered worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Jaja ik beeld het mij geen bal in .... je hebt het niet meegemaakt ,, ge moet mij niet voor zot achterlaten ... het is overlast punt uit . Altijd maar overal mensen ambeteren met van alles voor de arme luizen van over de hele wereld .. terwijl ze te lomp zijn het grote geld te gaan halen waar het zit en de arme landen al 100 jaar het zelfde blijven ongeacht omdat ze niets willen aan veranderen aan hun eigen mentaliteit daar ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 17 januari 2016 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het altijd zielig hoe de doorsnee Vlaming zich in die omstandigheden gedraagt: bang voor zichzelf, gebogen, hoofd meestal afgewend of naar de grond, om dan voorbij zo'n stand te lopen net alsof daar niets staat.
Wees eens zelfbewust. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 17 januari 2016 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() De zaligheid voorbij. Doorprikt Diego.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
GOEDE DOELEN ALS GELDMACHINES https://moneycrisis.wordpress.com/20...-geldmachines/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb daar nog geen slechte ervaringen mee.
Och en meestal zijn die naïeve jongens en meisjes (van alle leeftijden) zeer braaf; ze zouden geen vlieg kwaad doen. De Schoof kan wel zeer kort, droog maar superbeleefd in woorden en lichaamstaal zeggen: "neen, dank u". .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |