![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 18 januari 2016 om 19:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.youtube.com/watch?v=szMyHXNxOZ0 Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 januari 2016 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat Duitse dames gewoon grondiger voorbereiden. Ik ben bij Belgische dealers eigenlijk nog maar 1 keer een vrouwelijke verkoopster (geen hostess) tegengekomen. En die geraakte inderdaad niet veel verder dan de kleurstalen. De beste garages zijn die waar de garagist met zijn overall u komt begroeten in de verkoopszaal. Dat zijn mensen die met hun vak bezig zijn en u niet malgré die 2500 euro kostende 21 inch velgen willen aansmeren, gewoon omdat het stoer staat, ondanks alle ongemakken.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En inderdaad dat klopt.....maar spijtig de kleinen zelfstandige garagist is stilaan aan het verdwijnen zoals veel van die zalige dingen uit vervloegen tijden. Ik kende destijds zelfs veel van die kleine garagisten die auto's klaarstoomden voor de racerij....dat waren nog mannen met een passie. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 januari 2016 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie geeft er nu een fuck om een nest ingehuurde hoeren tussen al die wagens?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij. 't is dat, of uw buurvrouwen.
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast is het wel zo, dat vrouwen vaak doen of ze niets van auto's kennen en heb je veel mannen die denken er iets van te kennen, maar niet begrijpen waar ze het over hebben. Ga maar eens na hoeveel mannen in je omgeving er een wiel van hun auto kunnen vervangen, of weten hoe groot de draaicirkel van hun voertuig is, of weten hoeveel kracht ze op hun remmen zetten als ze hun rempedaal volledig indrukken. Of vraag hen wat de bandendruk moet zijn bij koud en bij warm testen. Vraag hen hoeveel hun voertuig mag slepen ongeremd en geremd en hoeveel een caravan mag wegen achter hun wagen met hen achter het stuur. Vraag hen het MTM van hun voertuig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als die babes op het autosalon er zouden staan in een boerka, dat zou toch ook geen zicht zijn.
Laatst gewijzigd door Patrick M. : 23 januari 2016 om 17:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik jong was deden velen hun onderhoud zelf in iedere wijk was wel iemand bezig zijn remblokken aan het veranderen of zijn ontsteking aan het bijstellen ![]() Of er veel vrouwen zijn die daar dan wel iets van weten heb ik eerlijk gezegd nog nooit iets van gemerkt toen niet en nu ook niet Ik heb nooit en of te nimmer 1 vrouw geweten (jong of oud) die een autoblad kocht of las....Als Auto Motor und Sport of Autogids of Echappement 5 % van hun lezers uit vrouwen bestaat zal het echt wel veel zijn. Ik ken ook geen enkele vriendin die iets of wat kent van automekaniek Trouwens ik denk dat amper 1 % van de automechaniekers vrouwen zijn ...wat toch een bewijs is dat het vrouwen amper of niet boeit Toen ik destijds wat avondles volgde autotechniek zat er in de klas O vrouw.....ik denk dat dat in de kookles wel ietsje meer zal zijn ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 januari 2016 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs frisdrankgigant Coca Cola heeft ingezien dat je zonder vrouwelijke vormen niets aan de man verkoopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb daar in Brussel op het autosalon toch maar bitter weinig schaars geklede
dames gezien. Ik vraag mij dan ook af waarop die klachten gebaseerd zijn. PS de mooiste dames liepen trouwens tussen het publiek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Ja vooral aan de Dacia-stand.
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() als je een eigen garage hebt toch.
![]()
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet ik dat verkeerd hebben begrepen.
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20120110_085 http://www.vroom.be/nl/autonieuws/wa...op-het-salon-1 |
![]() |
![]() |