![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooruit er zijn weer 2 vrouwen in een beetje korte rok te zien en half Vlaanderen staat op zijn kop. Binnenkort mag dat ook al niet meer.....iedere vorm van levensvreugde moet er blijkbaar aan geloven
Ik vraag me trouwens af waar die knappe babes dan wel zijn....ik zie eerder een paar knappe spoken... ![]() Blijkbaar toch beter eens een kijkje gaan nemen op het salon van Rio ![]() http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...utosalon.dhtml Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 januari 2016 om 11:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schone wijven en schoon auto's: dat hoort gewoon samen.
Maar wat nog meer is: schoon moto's en sportieve schone poezen !! Die hoge piefen van het autosalon zijn gatlikkers van Laeken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, wat wil men eigenlijk? Waaraan denkt een gezonde man wanneer hij dergelijke lekkere wijfjes ziet? Hij denkt aan schekch, schekch en nog eens schekch!!!
Laatst gewijzigd door quercus : 18 januari 2016 om 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Wie verplicht die vrouwen eigenlijk om naar het half-blote-wijvensalon te gaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Echt iets voor Johnny's, zo'n autosalon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie de meerwaarde van zo'n schaars geklede ook niet in. Als je naar het autosalon gaat, dan ga je voor auto's. Als je babes wil zien, moet je naar de eroticabeurs gaan. Ik ga regelmatig naar vakbeurzen, de tijd van babes is daar al lang voorbij. De netjes geklede dames en heren weten iets te vertellen over hun product, zij doen dit terwijl ze u een hapje of een drankje aanbieden. Heb je vragen over het één of het ander, dan kunnen ze je gewoon van antwoord dienen, en zo hoort het ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liever geen stoeipoes en wat extra korting! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Het hoeft niet voor mij (wat niet betekent dat ik ze niet opmerk), maar het stoort mij evenmin.
Bovendien staan die meisjes daar vrijwillig tegen een niet onaardige vergoeding om mooi te wezen. In Frankfurt maken ze zich wel nuttiger. Daar zijn ze doorgaans vrij goed geïnformeerd over de wagen. In Brussel valt dat nog wel eens tegen.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Blijkbaar voor 20 procent van de mannen wel een meerwaarde...en dus ook voor de producent.
Die stands worden allemaal betaald met privégeld, zelfs als die producent goesting heeft om 200 babes in een bad vol gelei te droppen, is dat nog steeds die producent zijn zaak.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 18 januari 2016 om 18:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat met die gelei, is dat met of zonder kleren? Laatst gewijzigd door reservespeler : 18 januari 2016 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan die zever van sommigen ja maar ik wil vergelijken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor tests en informatie over alle modellen is er leesvoer bij de vleet http://www.autogids.be/home.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, zelfs voor die vrouwen die vinden dat die Babe's er niet nodig zijn. Moest dit niet zo zijn, dan zouden die vrouwen geen aandacht hebben besteed aan de aanwezige Babe's Zelfs die klagende vrouwen hun ogen zijn gevallen op de standen met Babe's. Vraag die vrouwen maar eens de merken waar Babe's stonden en de merken waar er geen stonden. Ze zullen je de merken van de standen met Babe's kunnen geven, maar zullen moeten nadenken en zoeken om met wat geluk de merken zonder Babe's te kunnen opsommen. Citaat:
Waarna de dealer de offerte doorstuurt naar de garage van het merk die jou woonplaats als sector heeft, waarna je dan nog verplicht bent om daar te kopen als je de wagen wil kopen. Ga zelf trouwens naar het saloon met een wagen die morgen door de garage word afgeleverd. Ik ga juist voor de Babe's naar het saloon en niet voor de wagens. Als ik wagens wil vergelijken, ga ik naar de garages, waar ik rustig alles kan bekijken en vergelijken, zonder dat er 1001 mensen rond staan die niet eens het geld hebben om de wagen waar ze rond staan te draaien te kunnen kopen en onderhouden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Daar zijn dan toch betere plekken en oorden voor ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 januari 2016 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar in Frankfurt heb ik een een half uur naast zo'n dame/meisje van Volkswagen gezeten in een Passat GTE en ik was toch aangenaam verrast door het kennisniveau. Toen ik achteraf bij mijn Belgische dealer binnenstapte, kwam ik eigenlijk veel minder te weten.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |