![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dit geval geloof ik Francken. Die griekse minister staat onder kolossale druk, en probeert zich eronderuit te lullen met een retorisch trucje rond slechte vertaling van de term 'push back'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() lol, sowieso lose-lose sit voor Francken, en dat was exact de bedoeling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() p 9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.theguardian.com/world/201...-spain-morocco Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Natuurlijk. Fluppe De Winter zou zoiets misschien denken, maar het openlijk zeggen zou zelfs hij niet durven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Dat ze komen mag je hem niet verwijten en wat er juist gezegd is zullen wij nooit weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem dient aangepakt te worden voor ze in de bootjes kunnen gaan plaatsnemen en het risico dan nog lopen er het hachje nog bij in te schieten bij zo een toch. De EU is reeds volzet. Mensenhandelaars wat doet men daar tegen NIETS. Wie in de EU is er fan van om héél der legers uit te nodigen, ik alvast niet. (Paard van Troje ... maar ja de meeste mensen lagen te slapen tijdens de geschiedenislessen) In extremis zou je er nog kunnen beginnen op schieten op die ellenlange rijen 'gelukszoekers (lees: legers) die dagelijks nog steeds in groten getale staan aan te schuiven maar dat lijkt mij dan weer zo geen goede oplossing. Je zou nog verder kunnen gaan en dat is als diensten/bedrijven al diegenen die infiltreerden op bepaalde postjes die ze gestolen of gekregen hebben, en die er een andere levenswijze op nahouden die hier in de EU niet past, er terug zouden uitgooien en vervangen door 'normale' mensen??? Moeten wij dat allemaal nog lang blijven slikken dat er kinderen/meisjes andere mensen in elkaar geslagen worden of seksueel misbruikt worden, ik denk het niet. Zoals ik al eerder wist te schrijven is mijn denken niet je dat meer tegenwoordig. Je kan van alle duistere pistes gaan bewandelen maar eigenlijk zijn het diegenen die wij onze stem gegeven hebben die zich door moeten over ontfermen. (<- grappig) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 januari 2016 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() LOL
Wie bij de hond slaapt, krijgt zijn vlooien, Theo Turncoat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is toch evident?
-De grens gaat dicht. -Vluchtelingen gaan in een gesloten centrum tot terugkeer. -Max 1000 vluchtelingen gelijktijdig in het land. -Illegalen gaan zonder pardon het vliegtuig op, desnoods blijven ze in hun thuisland maar in transit. -Criminelen met dubbel paspoort verliezen de Belgische nationaliteit en worden na hun straf, samen met familie tot de 2de graad uitgewezen. Hopla, al een eerste bloemlezing aan maatregelen. Wedden dat we hier snell import-crimineel-vrij zullen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gooi de Grieken uit Europa en zo rap mogelijk. Ze zijn er met enorme leugens in geraakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij Fracken is kilometers te laf om zoiets te zeggen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ziekelijk en bekrompen haatdragend anti-francofone front heeft weer een stok gevonden.
In de Soir en de Libre wordt het voorval juist vermeld als "Theo Francken dément" er is absoluut geen vendetta tegen Francken. In Le Figaro of Le Monde is er zelfs tot nu geen vermelding van het voorval. Een scheet in een glas water misbruikt om de Francofonen nog eens de zwarte piet te geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Over ne witte nog wel. En wat willen die Francofonen eigenlijk nog? Is het omdat sommige vrouwen een zwarte piet verkiezen dat ze er weer tegen zijn? ![]() Prachtig! Prachtig!!!!!!!! Pieten en scheten in flessen!! Het kan niet meer stuk! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vraag me nu wel af hoe je een scheet kan misbruiken. Maar kom. Je kan het beter met die scheet doen dan met dat glas water. ![]() Tja; ne scheet in water komt al niet goed. Dat is inderdaad misbruik! Laatst gewijzigd door werkman : 27 januari 2016 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is een beetje te gemakkelijk van een griekse minister die aangeschoten wild is, om dan maar de miserie via een dergelijke truuk te proberen doorschuiven naar een minister of staatssecretaris van een andere lidstaat. In deze volg ik Francken. Indien er geen opnames zijn van zijn juiste bewoordingen mag dat voor mij in de map 'lulkoek' geklasseerd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lees hier zeker geen politiek van push back in. Wel wat incidenten. |
|
![]() |
![]() |