![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 januari 2016 om 09:54. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan vergt het wel wat denkwerk om tot werkwijze te komen. Langs de andere kant, de kans blijft klein dat het mensen betreft die een nuttige schakel in deze overbevolkte maatschappij waren.
|
|
|
|
#23 |
|
Banneling
|
Jullie marginaliseren een mensenleven.
Er moeten meer vluchtwegen tentoongesteld worden zodat ZE hun weg terug vinden. Ik meen dit echt. Die mensen hun ouders eens Ne goeie vingertik geven. Meestal zijn zij de dader he |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Met 7 000 000 000+ zijn we al met veel te veel. En neen, ik ga mezelf momenteel nog niet opofferen. Mijn bijdrage voor dat probleem is al geleverd.
|
|
|
|
#25 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Aangezien ge geen vergiffenis meer kunt vragen voor die zonde, gaat ge direct naar de hel. Nog vragen? Ik ben hier de ganse week.
|
|
|
|
#26 |
|
Banneling
|
Ik blijf erbij. Een verslaving is een ziekte dat hulp vereist.
Drugs zijn sterk en dat zou een uitdaging moeten zijn er sterker tegenover te staan. Maar als ge het ene in de vergeethoek zet en de gebruiker opgeeft zal die altijd naar de hoek gaan. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tof en aardig, maar ik zou het eigenlijk van onze grote ontwijker, de Another Jackiaanse paus Jan VDB willen lezen.
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ofwel plakten ze zich expres tsjokvol pijnstillers, ofwel per ongeluk. In het eerste geval, stierven ze vrijwillig, en dat is hun zaak. In het tweede geval, stierven ze van dommigheid, en dat is mijn probleem ook al niet: ik kan (en wil) niet altijd en op iedereen passen.
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#30 |
|
Banneling
|
Oh nvm.
Laatst gewijzigd door Peche : 31 januari 2016 om 11:12. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Terecht.
Bekijk het eens nuchter en objectief vanop een afstand. Voor de meesten is er maar één leven écht iets waard: het eigen leven. En als dat leven teveel miserie bevat, dan is je leven op de duur voor jezelf ook niks meer waard. Dan is het tijd om er uit te stappen.
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Is een ziekelijke mens een nuttige schakel ? Op het eerste zicht niet maar als je dokter verpleger apotheker bioloog logopedist....verzekeraar ...ziekenfondsbediende bent kan je je brood verdienen dankzij die zieke mens |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Van de miljarden die er tijdens mijn leven gestorven zijn, heb ik nauwelijks of geen last gehad, tenzij van een paar dierbaren, maar toch dacht ik er nooit aan om met hen te ruilen. Wie er eerlijk over nadenkt komt tot exact hetzelfde besluit: eigen leven eerst, zolang het leefbaar is.
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Banneling
|
Ja eigen leven eerst. Tot uw kind halfdood in de goot ligt. Dan vroeg die er ook om zeker? Fouten maken is menselijk en de dood is permanent.
Voorkomen is beter dan genezen. Wie verslaafd is dient geholpen te worden. Niet naar de dood toe duwen door ze in de vergeethoek te zetten. Ouders dragen de hoogste verantwoordelijkheid hierin. Ik vraag me dikwijls af, waar was hun liefde? Selfish love causes captivity. Which causes an urge to escape it. |
|
|
|
|
|
#38 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#39 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat mag u vinden.
Veranderd niks aan het feit dat je al redelijk raar van gedachten moet zijn om pleisters te gaan roken.
|
|
|
#40 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|