![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is een van de vele opzichten waarin ik de ex-journalist Udo Ulfkotte (boek "Gekaufte Journalisten") volkomen gelijk kan geven vanuit mijn eigen ervaring. Bij mij gaat je gezagsargument dus naar achteren af.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is anders wel een nieuwe invalshoek in de discussie. Die een ander geluid brengt dan de 700ste "vol is vol", die trouwens evenmin onderbouwd wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Als je scoutslokalen en kazernes moet gaan opeisen, en bij hotels moet gaan vragen voor kamers om goudzoekers onder te brengen, dan lijkt vol me wel degelijk vol.
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Und Die schaffen das. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb op dit forum reeds herhaaldelijk gesteld dat: 1. de economische migranten zonder meer moeten teruggestuurd worden; 2. de oorlogsvluchtelingen (de échte dan) slechts een tijdelijke verblijfsvergunning horen toegezegd te worden en teruggestuurd zodra de vrede in hun land van herkomst hersteld is. Elk land is verantwoordelijk voor het welzijn van zijn eigen inwoners en hoort dus niet via (aangemoedigde) emigratie de last ervan op meer welvarende landen af te wentelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want met het tijdelijke verblijfsrecht voor oorlogsvluchtelingen treed jij de John volledig bij en ben jij de grote Vlaamse leider volledig afvallig ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof John Crombez (of all people!) iets nieuws heeft verteld. Wat ik weergeef is mijn persoonlijke mening. Overigens Merkel geeft nu ook een gelijksoortig verhaal. Kom hier nu niet vertellen dat Angela Merkel de mosterd bij Crombez gehaald heeft. En de mening van Bart De Wever op dit punt ken ik niet eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je ziet ze vliegen! Over welke groep heb je het? Mijn reactie was gericht aan al degenen die hadden "geregeerd" in deze draad op de topicstarter. Er was geen enkele inhoudelijke inbreng. Ik veronderstel dat het stuk iets teveel ongemakkelijke waarheden bevat waar degenen die reageerden liever niet mee geconfronteerd worden. Het dehumaniseren van vluchtelingen maakt het immers makkelijker om de tragedies voor zichzelf te verantwoorden. Ik weiger daaraan mee te doen. En dat mag je gerust 'hautain' of 'poco' noemen, ik noem dat menselijk én net ingaan tegen de mainstream (want vergis je niet de rechtse 'politieke incorrectheid' is ondertussen al een tijdje de nieuwe politieke correctheid). Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 1 februari 2016 om 12:38. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
En nu mag je ook eens aanhalen waar hij precies liegt. Hij baseert zich - itt Timmermans - wel degelijk op bestaande cijfers én verwijst er ook naar. Net zoals hij zich baseert op verdragen, wetten en richtlijnen waartegen de huidige voorstellen zoals push-back los tegen in gaan. Probeer dus eens inhoudelijk te reageren in plaats van op de boodschapper te schieten! Laatst gewijzigd door Edina : 1 februari 2016 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
En wat Turkije betreft, verwijs ik naar een post hierboven. Het is géén veilig land, dat erkent zelfs het commissariaat voor vluchtelingen. Vluchtelingen worden daar niet erkend en krijgen er dus ook niet de bescherming die ze volgens de Conventie van Genève verdienen, waardoor push-backs de facto niet kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 0 (NUL) Procent van hetgeen in Europa aankomt is "oorlogs"vluchteling.
Er is geen oorlog op Europees grondgebied en geen enkel Europees land grenst ann 'n land dat in oorlog is. Eens vluchtelingen voor oorlog in eigen land de eerste veilige grens overschreden hebben, zijn ze "oorlogs"vluchteling af.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard komt er een grote groep economische vluchtelingen mee met de stroom oorlogsvluchtelingen. Wat betreft de duur van het asiel, weet ik eigenlijk niet hoe dat juridisch in elkaar zit. Het principe zal wel zijn dat asiel tijdelijk is. Maar de dag dat er een vredesakkoord zal zijn in Syrië moet de heropbouw nog beginnen. Het lijkt me redelijk daarmee rekening te houden en mensen geen jaren in tentenkampen in Syrië te zetten. Van de oorlog in Vietnam herinner ik me dat die vluchtelingen gewoon zijn gebleven. Dat waren er weliswaar niet veel, maar als precedent moet het toch worden meegenomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
“Pieter Stockmans is an investigative journalist, jurist and activist for Amnesty International.” http://redhorse.tv/tribe/member/pieter-stockmans Kassa kassa, dus. En wat met AI ?: “Dit is Amnesty International anno 2012. In plaats van kritiek uiten op al die landen die een gewapende opstand steunen van Wahabistische en extremistische moslimgroeperingen in Syrië, richten ze hun pijlen op Rusland die er altijd naar gestreefd heeft om tot een dialoog te komen tussen de partijen in Syrië. Zonder Rusland zou er niet eens een Annan-missie zijn geweest. Helaas willen de oorlogszuchtige landen zoals o.a. de VS, Qatar, Turkije en Frankrijk geen vreedzame oplossing, maar willen ze af van president Assad zodat er een soennitische regering kan komen waardoor Iran in een groter isolement komt. Dat door deze tactiek vele duizenden mensen hun leven lieten en sommigen op Houla-wijze werden vermoord door deze extremistische bendes zal Amnesty International een worst wezen. Zij houden het liever simpel en dat betekent: volg de propaganda van het Westen en gooi er nog een paar schepjes bovenop.” http://iraansnieuws.blogspot.be/2012...n-amnesty.html Zoals ik al eerder schreef, niks dan leugenaars en bedriegers, tot volksverraders toe. Doe alvast de groeten aan Pietje de Leugenaar als ge ‘m ziet. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 1 februari 2016 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
![]() Citaat:
Ik zou betere bronnen zoeken om uw wilde schrijfsels te ondersteunen ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |