![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De openingspost geeft tenminste weer dat hij spreekt op basis van wat hij mondeling gehoord heeft.
Maar voor de rest: veel geblaat maar weinig wol (wol, voor alle duidelijkheid, is in deze verfieerbare links, die wat uitleg geven hoe precies de vork aan de steel zit, en waarom). .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof ook niet veel van dergelijke praatjes ook al komen ze zogezegd van een dokter. Iedereen kan zo met gelijk wat afkomen.
|
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() Denk het maar niet. Dergelijke zaken wat de TS beschrijft hoor je dagelijks. Momenteel wordt en in veel steden bekeken wie ze uit een OCMW woning kunnen zetten. Om vluchtelingen te plaatsen. Belgische gezinnen met kinderen dreigen op straat te komen staan om dan in die woning alleenstaande jonge mannelijke vluchtelingen te plaatsen. Zo kunnen ze daar hun niet-voor-anderen-zichtbaar gangbangs met jonge blanke meisjes organiseren.
Zo wordt het zelfs door sommige politiekers door de oppositie en zelfs bij hun eigen partij in hun strot geduwd. Het is een vuil spel dat nog veel vuiler gaat worden. En waarom denk je dat ze dat willen? 1 ding : CENTEN!!! |
![]() |
![]() |
#24 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dit komt niet 'zogezegd' van 'een' dokter, dit komt van mijn huisdokter. Geef mij eens één goede reden waarom ze zou liegen over deze toestand die momenteel met een patiënte van haar aan de gang is? Deze vrouw komt op straat te staan. De vluchtelingen hebben voorrang. Zo heeft het OCMW het haar verteld. Dus wat u beweert, is dat zowel mijn huisdokter als de dame in kwestie liegen. Waarom zouden ze hierover liegen? Tot welk doel? Dit slaat nergens op. Tenzij u weer zo iemand bent die overal complotten ziet. Paranoïde schizofrenie heet deze aandoening bij mensen die hieraan lijden.
|
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok , heeft u bewijzen daarvoor ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.newintown.be/nl/index.html http://www.caritas-int.be/sites/www....luchteling.pdf Prive-verhuur: http://www.diversite.be/sites/defaul...akelaars_1.pdf
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De meeste 'woningen' dat een OCMW zelf in beheer heeft zijn eigenlijk zogenaamde Lokale OpvangInitiatieven (LOI-woningen) en worden gesubsidieerd vanuit het vreemdelingenbeleid (maw beheerd door OCMW, betaald door federale overheid). Die dienen ook effectief om Kandidaat-vluchtelingen in te huisvesten, en werden in het verleden tussen de lijnen door ook gebruikt als crisisopvang voor autochtone bevolking (wat dus eigenlijk strikt genomen niet de bedoeling was). De meeste OCMW's hebben zelf, buiten deze LOI's geen woingen in eigen beheer. Sommigen hebben misschien nog een crisiswoning in eigen beheer, maar meestal wordt dit heden ten dage opgevangen door een samenwerking met een Sociale HuisvestingsMaatschappij. Nu mag u dat beleid bekritiseren uiteraard, maar deze manier van werken bestaat al vele jaren en heeft doorheen de jaren ook zijn verdiensten ten toon gespreid. Nu, het is wel de taak van het OCMW om mee te zoeken naar een oplossing en indien het probleem acuut wordt een tijdelijke oplossing te voorzien. Dus houdt er rekening mee dat als u pleit dat dit wel zou moeten kunnen voor de Autochtone bevolking dat u eigenlijk pleit voor meer federale subsidiering naar de OCMW's toe. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uitdrijvingen zijn altijd een triestige affaire maar komen echt niet van de éne dag op de andere. Er gaat rap een periode van 6 tot 9 maanden over waar de eigenaar meestal geen huurinkomsten ziet. In veel gevallen zijn uitgedreven huurders zonder middelen en zijn er zware kosten aan het vastgoed en de opkuis.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 3 februari 2016 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
'Het Openbaar Centrum voor Maatschappelijk Welzijn (OCMW) is een openbare instantie per gemeente in België. De OCMW's hebben tot doel elke persoon in de mogelijkheid te stellen een leven te leiden dat beantwoordt aan de menselijke waardigheid (art. 1 OCMW-wet). Het OCMW verstrekt diensten aan kansarmen, zorg aan ouderen (het OCMW beheert onder andere bejaardentehuizen) en ook psychische hulp aan de inwoners. Structurele uitkeringen aan armen zijn vervangen door het "leefloon", en dat is nu een recht.' 'LOI' komt daar helemaal niet in voor. Het is waar dat het OCMW de beschikking heeft over zogenaamde crisiswoningen. Maar deze zijn zeker niet voorbehouden voor asielzoekers. |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
google maar eens op LOI OCMW en dan zal u zien dat nagenoeg alle Lokale Opvang Initiatieven beheerd en verzorgd worden door OCMW's. Die woningen worden ook beheerd door het OCMW en in de meeste gevallen hebben OCMW's geen andere woningen ter beschikking (behalve de grotere, of die dat samenwerken). |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Vreemdeling
|
![]() Wel als de hogere middenklasse al begint te klagen, dan is er toch iets van aan me dunkt.
Hierzie de opmerkingen van mijn huisarts i.v.m. vreemdelingen zeer kortgeleden; "Al die hier binnenkomt heeft zo'n nummertje waardoor ze maar 1euro moeten betalen bij consultatie, ik vrees dat dit niet langer structureel haalbaar zal blijven." "Onlangs had ik een vreemdeling wiens code op zijn klevertjes was veranderd en hij de consultatie moest betalen. Persoon in kwestie heeft er enorm van zijn tak gemaakt en wou niet betalen tot ik hem met handen en voeten heb moeten uitleggen dat hij een klevertje op de consultatie moest kleven, bij zijn mutualiteit moest deponeren en dan zijn geld zou terugkrijgen". "Ze (de vreemdelingen) staan hier voor het minste akkefietje". |
![]() |
![]() |
#34 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
'Porsche', probeer eens bij jezelf zo objectief als mogelijk de PCL-R Checklist toe te passen. Hoeveel scoor je tussen 0 en 40? |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar bewijs dat we verkeerd zijn. Geef ons de naam van uw huisdokter, en we zullen het even checken. |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Oef, ik scoor slechts 10 op de PCL-R test (bij 30 ben je sociopaat). Deze test is echter niet geschikt voor IS strijders, want er wordt bv. niet gevraagd of je 72 maagden ter beschikking krijgt als je een ongelovige de keel oversnijdt (wat ze blijkbaar de normaalste zaak van de wereld vinden). Voor deze mensen moeten duidelijk nieuwe testen ontwikkeld worden. |
|
![]() |
![]() |
#40 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |