![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Die arbitraire mensenrechten kunnen mij ondertussen absoluut gestolen worden, daar ze vooral dienen om de Westerse wereld, die als enigen die "universele" rechten respecteert te overspoelen met de Derde Wereld. Tenzij jij zo'n derde wereld maoist bent, besef je hopelijk zelf dat dit op geen enkele wijze goed voor is of kan zijn.
Neen, ik vind niet dat wij onze samenleving, cultuur, erfenis, ons bloed en ons goed moeten opofferen omdat links-progressieve globalisten en hun naïeve gegoede volgelingen met aan hoop verzonnen universele "rechten" denken dat, zoals zelfverklaarde sentimentele oude zak Claes het nog stelde, "een Syrische moeder evenveel recht heeft op geluk als een Vlaamse moeder".
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 7 februari 2016 om 13:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, als ze vrouwen en kleine kinderen komen verkrachten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Waren die sukkelaars niet op de vlucht voor het oorlogsgeweld? Alleen de linkse idioten blijven dat volhouden.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 7 februari 2016 om 18:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() gisteren weer een aanvaring gehad met zo een baardaap, ik sloeg blijkbaar niet snel genoeg mijn ogen neer
ik denk er sterk over om mij zoiets te maken met stalen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat niet, gewoon een 'slim' (lees: kassa kassa voor bepaalde figuren) opgezette invasie naar de EU toe niets anders. Die Francken blijkbaar wel want die gaat de deuren nog wat verder openzetten. EU aan Turkije: ‘Laat Syrische vluchtelingen binnen’ En dat gaan die Turken graag doen met de eis dat ze mogen toetreden tot die EU. Dan is het hek helemaal van de dam, dan kunnen we het zelf op een lopen zetten. Zie ook ![]() ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 februari 2016 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha. Een spelletje. Ga er best van uit dat die mensen een mes bij hebben. Blijkbaar erg populair.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Logischerwijs kan men er van uitgaan dat de Syriërs die nu nog vluchten waarschijnlijk in IS aanhangers zijn die vluchten nu het Syrische leger hun kalifaat aan het opruimen is. Dit zijn niet de grote aantallen. Die zitten in Damascus en andere door de overheid gecontroleerde gebieden. Indien SA en Turkije hun grondoorlog krijgen, dan zal de stroom vluchtelingen pas enorm aanzwengelen. Indien Obama groen licht geeft dus voor zo'n internationale oorlog.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 februari 2016 om 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een van de afgeleide resoluties is die van de rechten van de indigenous people Bv. Wel, zijn Europeanen dat mischien niet? Keer dat wapen om. Je kan er velen mee mobiliseren. Maar ja, als je er niet in geloofd kan je dat ook niet op een effectieve manier doen. Dan ontwapen je jezelf eigenlijk. Ik heb het meermaals meegemaakt dat degenen die argumenteren vanuit mensenrechten plots hun kar draaien en het allemaal niet zo nodig vinden eens men voorstelt die rechten op niet hypocriete wijzen toe te passen. Dan blijkt de Gutmensch toch ook niet zo veel te geven om kinderen Bv. Wat raar toch? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 februari 2016 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als ze die zak stalen balletjes tegen hun façade krijgen zullen ze niet veel meer hebben aan dat mes denk ik, bij mijn weten noemen ze die zak een ploertendoder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de survival of the fittest wapen ranking lijkt me het mes toch een hogere ranking verkregen te hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Dat is kiezen tussen de pest en cholera.
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
15,6 gr/cm3 (staal is 7-8 gr/cm3). En WC ballen zijn ook zo verkrijgbaar (ze worden courant gebruikt als maalkogels). |
|
![]() |
![]() |