![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
So what? |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu zit je achter je schermpje je continu te laten opjagen door google-resultaten en anonieme snuitervriendjes? Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 februari 2016 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nog een pak moeilijker dan een deftige pot mosselen bereiden.... |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Afblijven dus en in de thuispot blijven borrelen... |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Noteer maar wat u denkt waar ik van droom, herr doktor...
Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 februari 2016 om 16:08. |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Neen, ik ben fan van u.
Vertel verder, waar droom ik nog van, behalve van Raqqa, IS en Al-Baghdadi in een luipaardstring? Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 februari 2016 om 16:15. |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BTW. Ik gebruik google niet. Raar of zelden laat ons zeggen. En ik zit in een fantastische zetel/stoel. Laatst gewijzigd door zonbron : 10 februari 2016 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Amaaaaaiiiii |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals u volledig terecht in vraag wist te stellen: Wat is de beste oplossing? Ik heb er geen idee van, laat ik aan diegenen over die daar meer kennis van zaken zouden moeten van hebben dan ik. Ik gooi al eens een walvisje (Herman Melville zal het graag lezen) op het forum, dingen die ik las op het net en ik 'geniet' van de reacties daarna, soms leer ik zelfs iets bij. Ik denk ook dat het Verenigde Europa ook één van de grootste blunders van de afgelopen jaren is en dat begint meer en meer duidelijk te worden. Maar zoals ik al eerder schreef, mijn denken is niet je dat meer. ![]() Ik hoop dat uw kinderen en kleinkinderen gezellige tijden tegemoet gaan. (opmerking in het algemeen, geen frontale aanval op iemand)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 februari 2016 om 18:11. |
|
![]() |