![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik vrees dat de Islam-vloedgolf niet meer te stoppen is en we ons binnen een jaar of twintig noodgedwongen zullen 'bekeren' tot moslims.
Al die plannetjes van "ze moeten onze wetten naleven" of "we zetten ze buiten" zijn onrealistisch en boter aan de galg, hun aantal in W.Europa heeft de kritische massa reeds overschreden. Binnen tien jaar zal één kind op twee dat in Nederland geboren wordt, een moslim zijn. De wetten van de exponentiële groei zijn onverbiddelijk. Koop alvast een matje.... ![]()
![]() Over Steve Stevaert: "Sinds hij voorzitter is geworden, is de partij helemaal de populistische, autoritaire weg opgegaan. Zijn verhaaltjes zijn simplistisch. Hij beschouwt de kiezer als een infantiel wezen, een consument die direct moet bevredigd worden." |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 27 oktober 2004 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nochtans kunnen we de islam stoppen als we dat écht willen. Van de ene op de andere dag zelfs. Zonder te moeten vechten op straat. We moeten als autochtonen gewoon durven eendrachtig zijn en samen besluiten dat er voor de islam in ons land geen plaats is. We moeten gewoon een wet maken die de islam in ons land verbiedt en het openlijk belijden en verspreiden ervan strafbaar maken. En vervolgens die wet consequent toepassen en uitvoeren. Dada Ali Baba! Laatst gewijzigd door Darwin : 27 oktober 2004 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Vreemdeling
|
![]() Vermeulen heeft ongelijk.
Waarom kan ik nu even niet zeggen ... het is ingewikkeld, niemand wil luisteren. Vroeger heb ik aan deze hetze ook meegedaan. Zucht ... De Islam is helemaal geen probleem. We hebben dat verkeerd ingeschat, onder invloed van de "rattenvangers van Hamelen" van dienst, ... the scaremongerers. Aboe Dja Dja heeft -- misschien zonder het zelf helemaal te beseffen -- ook een NEFASTE rol gespeeld. Hij heeft precies datgene gedaan wat de bangmakers gehoopt hadden dat hij zou doen: Arab pride ... omgekeerd racisme ... en dat had ie dan overgenomen van "black pride" van Malcolm X ... hoe idioot kan je zijn. Wie neemt er nu Malcolm X als rolmodel ... Afijn, dus er is veel misgegaan, en de toestand nu is lamentabel ... een gedroomde kans voor hetzers en volksverlakkers van het nieuwe Blok, de ranzigste partij wellicht nu, die Europa ooit gekend heeft, om angst, vertwijfeling en vooral haat te zaaien bij een oude bevolking. Maar de Islamieten zijn het probleem niet. Ook niet echt de oplossing, moet gezegd zijn ... en al helemaal niet de oplossing voor onze zieltogende economie. Het wordt tijd dat de vloed van profiteurs uit de Maghreb wordt gestremd. Maar dan eigenlijk bijna enkel om louter economische redenen. Wij kunnen met die ongeletterde sukkels hier niets aanvangen. En dan hebben ze nog eens een attitudeprobleem ... Ik ken een collectief dat spoedig een zeer koude douche zal krijgen, one way or the other. Menselijk leed en conflict staan voor de deur. De armsten zullen natuurlijk het gelag betalen. Dit keer hebben ze het zelf mee gezocht, zou je kunnen zeggen; ik zal er gaan traan voor laten. Maar de Islam is geen fundamenteel probleem. Laat jullie door de angstzaaiers en de ranzige volksverlakkers geen zand in de ogen strooien. Afijn, tegen wie spreek ik ... niemand die nog luistert, vrees ik Laatst gewijzigd door albino : 27 oktober 2004 om 20:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het grote verschil met de huidige toestand is het feit dat wij hier een meute multikul-idioten hebben die, uit haat tegen de westerse waarden en het Christendom of uit domheid, de immigratie nog aanmoedigen en de integratie ontraden. De gauchisten en hun handlangers hebben jarenlang de maatschappij kunnen vergiftigen met hun 'nieuwe moraal' om waarden en normen onderuit te halen. Anderzijds gaan ze wel op de buik voor een cultuur en godsdienst die nog stringenter is dan de Kerk in de middeleeuwen, enkel en alleen uitgaand van het principe 'de vijand van mijn vijand is mijn vriend'. Zullen we ons kunnen verzetten tegen de Islam als het zover gekomen is? Het nazi-regime zal klein bier zijn in verhouding tot deze godsdienst-dictatuur: openbare terechtstellingen, ontslag voor ongelovigen en een dhimmi-statuut zullen de meeste mensen snel partij doen kiezen. Kunnen we er nu iets aan doen? Ja, als we ook willen leven met de gevolgen van een uitwijs-en verbodsbeleid: aanslagen tegen het Westen met duizenden slachtoffers en een blijvende ontwrichting van de economie. Het Westen had reeds 60 jaar geleden mondiaal moeten ingrijpen. Ik denk dat de ruggegraat van de westerling zodanig verzwakt is door de 'laisser-faire' mentaliteit, het nihilisme en de geestelijke armoede dat de moslims nog veel moeite zullen hebben om er fatsoenlijke gelovigen van te maken. Er zullen nog veel koppen rollen en stenigingen volgen bij de linksen en hun companen als ze hun gedrag niet aanpassen... ![]()
![]() Over Steve Stevaert: "Sinds hij voorzitter is geworden, is de partij helemaal de populistische, autoritaire weg opgegaan. Zijn verhaaltjes zijn simplistisch. Hij beschouwt de kiezer als een infantiel wezen, een consument die direct moet bevredigd worden." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wil ook wel luisteren.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waar zitten de multikullovers om te reageren op dit artikel ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() ja bewijs het eens..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Dus Vermeulen is geen Blok aanhanger... dat is nochtans wat men meestal zegt als Vermeulen uitpakt met kritiek.
Dat versterkt dus enkel de uitlatingen van Vermeulen in feite. Het is dus 4 voor 12..... shit en mijn selectieve atoombom die op burka en hoofddoek selecteert is nog niet klaar....
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Dat worden overuren voor professor Kallebas..
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
µ Inderdaad ja, de moslimkenner Vermeulen heeft dus ongelijk, en uzelf gelijk(maar ge kunt er natuurlijk nu niks over zeggen...). Welnu mijn hond kan nu ook niks zeggen, maar toch heeft hij gelijk. Onnozelaar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat echt waar wat je hier verhaalt? Of lichtelijk overdreven. Over welke wijk spreek je? Heeft ze schrik om uitgescholden te worden, of is het al echt gebeurd? En als het echt gebeurd is, is het éénmaal gebeurd of meerdere keren? En wat bedoel je precies met 'gerust gelaten worden'?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die priester zal wel erg vrezen voor zijn verloren gaande zieltjes. En zoals jij het beschrijft, zal het hier binnen de kortste keren gedaan zijn met typisch actueel Westerse zaken zoals: beetje bloot in filmpje, monokini op strand, voorhuwelijks-paren, samenwonen en nog van diets meer. Ik zie het nog niet zo gauw gebeuren. Maar jij kikt er precies op ...???
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementslid
|
![]() De correcte elite heeft 4 jaar terug geprobeerd prof. Vermeulen het zwijgen op te leggen. Lees hier het uitgebreid relaas van dr. Koenraad Elst:
De fatwa tegen Urbain Vermeulen
http://faithfreedom.org Laatst gewijzigd door Pat : 28 oktober 2004 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het wordt tijd dat de islam op de lijst komt van staatsgevaarlijke sekten, in tegenstelling tot de erkende godsdienst die zie nu zijn ( en dus ook met een deel van iedereen zijn belastingsgeld gaan lopen)
Het moge nu toch wel duidelijk zijn, dat de islam geen godsdienst is, maar een staatsstructuur, daarom is het onverenigbaar om en moslim en staatsburger van een westers land te zijn. Moslims zouden de keuze moeten hebben om ofwel alle islam bepalingen die betrekking hebben met het openbaar leven af te zweren en de wetten van het land boven de islam te stellen, ofwel kunnen ze opzouten. |
![]() |
![]() |