Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 oktober 2004, 20:15   #21
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vercetti
Uitwijzen die handel!
we zullen die grove borstel van zolder moeten halen

Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2004, 20:19   #22
basil
Provinciaal Statenlid

basil's schermafbeelding

Standaard

Ik vrees dat de Islam-vloedgolf niet meer te stoppen is en we ons binnen een jaar of twintig noodgedwongen zullen 'bekeren' tot moslims.

Al die plannetjes van "ze moeten onze wetten naleven" of "we zetten ze buiten" zijn onrealistisch en boter aan de galg, hun aantal in W.Europa heeft de kritische massa reeds overschreden.
Binnen tien jaar zal één kind op twee dat in Nederland geboren wordt, een moslim zijn.
De wetten van de exponentiële groei zijn onverbiddelijk.

Koop alvast een matje....

Over Steve Stevaert:
"Sinds hij voorzitter is geworden, is de partij helemaal de populistische, autoritaire weg opgegaan. Zijn verhaaltjes zijn simplistisch. Hij beschouwt de kiezer als een infantiel wezen, een consument die direct moet bevredigd worden."
basil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2004, 20:25   #23
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door basil
Ik vrees dat de Islam-vloedgolf niet meer te stoppen is en we ons binnen een jaar of twintig noodgedwongen zullen 'bekeren' tot moslims.

Al die plannetjes van "ze moeten onze wetten naleven" of "we zetten ze buiten" zijn onrealistisch en boter aan de galg, hun aantal in W.Europa heeft de kritische massa reeds overschreden.
Binnen tien jaar zal één kind op twee dat in Nederland geboren wordt, een moslim zijn.

nog een paar verkiezingen en we kunnen werk maken van een ommekeer...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 27 oktober 2004 om 20:27.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2004, 20:28   #24
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Tenminste toch iemand die kan rekenen. Al wenst hij zich niet tegen de islamisering te verzetten.

Nochtans kunnen we de islam stoppen als we dat écht willen. Van de ene op de andere dag zelfs. Zonder te moeten vechten op straat.

We moeten als autochtonen gewoon durven eendrachtig zijn en samen besluiten dat er voor de islam in ons land geen plaats is. We moeten gewoon een wet maken die de islam in ons land verbiedt en het openlijk belijden en verspreiden ervan strafbaar maken. En vervolgens die wet consequent toepassen en uitvoeren.

Dada Ali Baba!

Laatst gewijzigd door Darwin : 27 oktober 2004 om 20:30.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2004, 20:41   #25
albino
Vreemdeling

Standaard

Vermeulen heeft ongelijk.
Waarom kan ik nu even niet zeggen ... het is ingewikkeld, niemand wil luisteren. Vroeger heb ik aan deze hetze ook meegedaan. Zucht ...

De Islam is helemaal geen probleem.
We hebben dat verkeerd ingeschat, onder invloed van de "rattenvangers van Hamelen" van dienst, ... the scaremongerers.

Aboe Dja Dja heeft -- misschien zonder het zelf helemaal te beseffen -- ook een NEFASTE rol gespeeld.
Hij heeft precies datgene gedaan wat de bangmakers gehoopt hadden dat hij zou doen: Arab pride ... omgekeerd racisme ... en dat had ie dan overgenomen van "black pride" van Malcolm X ... hoe idioot kan je zijn.

Wie neemt er nu Malcolm X als rolmodel ...

Afijn, dus er is veel misgegaan, en de toestand nu is lamentabel ... een gedroomde kans voor hetzers en volksverlakkers van het nieuwe Blok, de ranzigste partij wellicht nu, die Europa ooit gekend heeft, om angst, vertwijfeling en vooral haat te zaaien bij een oude bevolking.

Maar de Islamieten zijn het probleem niet.
Ook niet echt de oplossing, moet gezegd zijn ... en al helemaal niet de oplossing voor onze zieltogende economie.
Het wordt tijd dat de vloed van profiteurs uit de Maghreb wordt gestremd.
Maar dan eigenlijk bijna enkel om louter economische redenen. Wij kunnen met die ongeletterde sukkels hier niets aanvangen. En dan hebben ze nog eens een attitudeprobleem ... Ik ken een collectief dat spoedig een zeer koude douche zal krijgen, one way or the other.
Menselijk leed en conflict staan voor de deur.
De armsten zullen natuurlijk het gelag betalen.
Dit keer hebben ze het zelf mee gezocht, zou je kunnen zeggen; ik zal er gaan traan voor laten.

Maar de Islam is geen fundamenteel probleem.
Laat jullie door de angstzaaiers en de ranzige volksverlakkers geen zand in de ogen strooien.

Afijn, tegen wie spreek ik ... niemand die nog luistert, vrees ik

Laatst gewijzigd door albino : 27 oktober 2004 om 20:42.
albino is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2004, 21:03   #26
basil
Provinciaal Statenlid

basil's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Tenminste toch iemand die kan rekenen. Al wenst hij zich niet tegen de islamisering te verzetten.

Nochtans kunnen we de islam stoppen als we dat écht willen. Van de ene op de andere dag zelfs. Zonder te moeten vechten op straat.

We moeten als autochtonen gewoon durven eendrachtig zijn en samen besluiten dat er voor de islam in ons land geen plaats is. We moeten gewoon een wet maken die de islam in ons land verbied en het openlijk belijden en verspreiden ervan strafbaar maken. En vervolgens die wet consequent toepassen en uitvoeren.

Dada Ali Baba!
Ik had onlangs een gesprek me een priester die me vertelde dat het hier waarschijnlijk zou verlopen als destijds in Spanje waar de mensen stonden aan te schuiven voor de moskee om zich te bekeren, al was het maar om van de discriminaties en pesterijen af te zijn.

Het grote verschil met de huidige toestand is het feit dat wij hier een meute multikul-idioten hebben die, uit haat tegen de westerse waarden en het Christendom of uit domheid, de immigratie nog aanmoedigen en de integratie ontraden.
De gauchisten en hun handlangers hebben jarenlang de maatschappij kunnen vergiftigen met hun 'nieuwe moraal' om waarden en normen onderuit te halen. Anderzijds gaan ze wel op de buik voor een cultuur en godsdienst die nog stringenter is dan de Kerk in de middeleeuwen, enkel en alleen uitgaand van het principe 'de vijand van mijn vijand is mijn vriend'.

Zullen we ons kunnen verzetten tegen de Islam als het zover gekomen is?
Het nazi-regime zal klein bier zijn in verhouding tot deze godsdienst-dictatuur: openbare terechtstellingen, ontslag voor ongelovigen en een dhimmi-statuut zullen de meeste mensen snel partij doen kiezen.

Kunnen we er nu iets aan doen? Ja, als we ook willen leven met de gevolgen van een uitwijs-en verbodsbeleid: aanslagen tegen het Westen met duizenden slachtoffers en een blijvende ontwrichting van de economie.
Het Westen had reeds 60 jaar geleden mondiaal moeten ingrijpen.

Ik denk dat de ruggegraat van de westerling zodanig verzwakt is door de 'laisser-faire' mentaliteit, het nihilisme en de geestelijke armoede dat de moslims nog veel moeite zullen hebben om er fatsoenlijke gelovigen van te maken. Er zullen nog veel koppen rollen en stenigingen volgen bij de linksen en hun companen als ze hun gedrag niet aanpassen...

Over Steve Stevaert:
"Sinds hij voorzitter is geworden, is de partij helemaal de populistische, autoritaire weg opgegaan. Zijn verhaaltjes zijn simplistisch. Hij beschouwt de kiezer als een infantiel wezen, een consument die direct moet bevredigd worden."
Oud 27 oktober 2004, 21:06   #27
basil
Provinciaal Statenlid

basil's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door albino
Waarom kan ik nu even niet zeggen ... het is ingewikkeld, niemand wil luisteren. Vroeger heb ik aan deze hetze ook meegedaan. Zucht ...

We hebben dat verkeerd ingeschat, onder invloed van de "rattenvangers van Hamelen" van dienst, ... the scaremongerers.

Ik luister...laat maar komen!

Over Steve Stevaert:
Oud 28 oktober 2004, 13:42   #28
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ik wil ook wel luisteren.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2004, 14:32   #29
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

waar zitten de multikullovers om te reageren op dit artikel ???
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2004, 14:33   #30
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Een ander waar gebeurd 'verhaal' waar ik welbepaalde kritiek uit welbepaalde hoek mee oogstte op dit eigenste forum is dat van mijn stiefdochter. Zij werkt al jaren voor de RVA en moet regelmatig naar Brussel voor haar werk.
Om niet uitgescholden te worden voor 'hoer' en gerust gelaten te worden als ze een welbepaalde Brusselse wijk doormoet, bedekt ze daar haar hoofd.

En neen. Zij stemt geen Vlaams Blok maar VLD.
Welke wijk in Brussel?
Oud 28 oktober 2004, 14:36   #31
Tegendradigaard

Standaard

ja bewijs het eens..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 28 oktober 2004, 14:55   #32
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Een ander waar gebeurd 'verhaal' waar ik welbepaalde kritiek uit welbepaalde hoek mee oogstte op dit eigenste forum is dat van mijn stiefdochter. Zij werkt al jaren voor de RVA en moet regelmatig naar Brussel voor haar werk.
Om niet uitgescholden te worden voor 'hoer' en gerust gelaten te worden als ze een welbepaalde Brusselse wijk doormoet, bedekt ze daar haar hoofd.

Beste vriend, vertel geen onzin. De RVA ligt op de Keizerlaan. Dat is vlak bij het Centraal Station, helemaal geen probleemwijk dus. Ik zou trouwens die probleemwijken eens willen zien. Ik werk al 10 jaar in héél Brussel, en ik ken geen enkele gevaarlijke wijk. Het valt natuurlijk niet te ontkennen dat er in bepaalde wijken, problemen zijn met jongeren maar zoals u deze wijken probeert voor te stellen ken ik ze niet. Bent u al ooit in Brussel geweest, laat mij dan eens weten waar ik moet zijn om datgene mee te maken wat u wil insinueren.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2004, 15:02   #33
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Ik dank Professor Vermeulen voor zijn duidelijke uitlatingen en waarschuwingen aan bijna 1.000.000 lezers !

Als daarvan weer een deel mensen de overstap maakt naar het Vlaams Blok zijn we de 30 % kiezers ruimschoots voorbij !

Vermeulen zal dan maar voor links een racist zijn... maar de waarheid kwetst !!

Open jullie ogen voor de islam ze sluit !
Dan moet je maar eens aan Vermeulen vragen of hij ook vindt dat op het VB stemmen de juiste keuze is. U zal versteld staan.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2004, 15:07   #34
Tegendradigaard

Standaard

Dus Vermeulen is geen Blok aanhanger... dat is nochtans wat men meestal zegt als Vermeulen uitpakt met kritiek.
Dat versterkt dus enkel de uitlatingen van Vermeulen in feite.
Het is dus 4 voor 12.....

shit en mijn selectieve atoombom die op burka en hoofddoek selecteert is nog niet klaar....

Oud 28 oktober 2004, 15:07   #35
Tegendradigaard

Standaard

Dat worden overuren voor professor Kallebas..

Oud 28 oktober 2004, 17:46   #36
DrFrege
Banneling

DrFrege's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door albino

Aboe Dja Dja heeft -- misschien zonder het zelf helemaal te beseffen -- ook een NEFASTE rol gespeeld.
Hij heeft precies datgene gedaan wat de bangmakers gehoopt hadden dat hij zou doen: Arab pride ... omgekeerd racisme ... en dat had ie dan overgenomen van "black pride" van Malcolm X ... hoe idioot kan je zijn.

Wie neemt er nu Malcolm X als rolmodel ...

Afijn, dus er is veel misgegaan, en de toestand nu is lamentabel ... een gedroomde kans voor hetzers en volksverlakkers van het nieuwe Blok, de ranzigste partij wellicht nu, die Europa ooit gekend heeft, om angst, vertwijfeling en vooral haat te zaaien bij een oude bevolking.

Maar de Islamieten zijn het probleem niet.
Ook niet echt de oplossing, moet gezegd zijn ... en al helemaal niet de oplossing voor onze zieltogende economie.
Het wordt tijd dat de vloed van profiteurs uit de Maghreb wordt gestremd.
Maar dan eigenlijk bijna enkel om louter economische redenen. Wij kunnen met die ongeletterde sukkels hier niets aanvangen. En dan hebben ze nog eens een attitudeprobleem ... Ik ken een collectief dat spoedig een zeer koude douche zal krijgen, one way or the other.
Menselijk leed en conflict staan voor de deur.
De armsten zullen natuurlijk het gelag betalen.
Dit keer hebben ze het zelf mee gezocht, zou je kunnen zeggen; ik zal er gaan traan voor laten.

Maar de Islam is geen fundamenteel probleem.
Laat jullie door de angstzaaiers en de ranzige volksverlakkers geen zand in de ogen strooien.

µ
µ
Inderdaad ja, de moslimkenner Vermeulen heeft dus ongelijk, en uzelf gelijk(maar ge kunt er natuurlijk nu niks over zeggen...). Welnu mijn hond kan nu ook niks zeggen, maar toch heeft hij gelijk.
Onnozelaar...
DrFrege is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2004, 17:54   #37
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Knuppel,
Is dat echt waar wat je hier verhaalt? Of lichtelijk overdreven.
Over welke wijk spreek je?
Heeft ze schrik om uitgescholden te worden, of is het al echt gebeurd? En als het echt gebeurd is, is het éénmaal gebeurd of meerdere keren?
En wat bedoel je precies met 'gerust gelaten worden'?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2004, 18:00   #38
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik had onlangs een gesprek me een priester die me vertelde dat het hier waarschijnlijk zou verlopen als destijds in Spanje waar de mensen stonden aan te schuiven voor de moskee om zich te bekeren, al was het maar om van de discriminaties en pesterijen af te zijn.

...
Zullen we ons kunnen verzetten tegen de Islam als het zover gekomen is?
Het nazi-regime zal klein bier zijn in verhouding tot deze godsdienst-dictatuur: openbare terechtstellingen, ontslag voor ongelovigen en een dhimmi-statuut zullen de meeste mensen snel partij doen kiezen.

Ik denk dat de ruggegraat van de westerling zodanig verzwakt is door de 'laisser-faire' mentaliteit, het nihilisme en de geestelijke armoede dat de moslims nog veel moeite zullen hebben om er fatsoenlijke gelovigen van te maken. Er zullen nog veel koppen rollen en stenigingen volgen bij de linksen en hun companen als ze hun gedrag niet aanpassen...
Nu moet ik (alweer) schaterlachen met wat je allemaal bazelt.

Die priester zal wel erg vrezen voor zijn verloren gaande zieltjes.
En zoals jij het beschrijft, zal het hier binnen de kortste keren gedaan zijn met typisch actueel Westerse zaken zoals: beetje bloot in filmpje, monokini op strand, voorhuwelijks-paren, samenwonen en nog van diets meer.

Ik zie het nog niet zo gauw gebeuren.

Maar jij kikt er precies op ...???

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2004, 18:08   #39
Pat
Parlementslid

Pat's schermafbeelding

Standaard

De correcte elite heeft 4 jaar terug geprobeerd prof. Vermeulen het zwijgen op te leggen. Lees hier het uitgebreid relaas van dr. Koenraad Elst:

De fatwa tegen Urbain Vermeulen

Laatst gewijzigd door Pat : 28 oktober 2004 om 18:09.
Pat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2004, 18:16   #40
CutTheCrap
Provinciaal Statenlid

Standaard

Het wordt tijd dat de islam op de lijst komt van staatsgevaarlijke sekten, in tegenstelling tot de erkende godsdienst die zie nu zijn ( en dus ook met een deel van iedereen zijn belastingsgeld gaan lopen)
Het moge nu toch wel duidelijk zijn, dat de islam geen godsdienst is, maar een staatsstructuur, daarom is het onverenigbaar om en moslim en staatsburger van een westers land te zijn.
Moslims zouden de keuze moeten hebben om ofwel alle islam bepalingen die betrekking hebben met het openbaar leven af te zweren en de wetten van het land boven de islam te stellen, ofwel kunnen ze opzouten.
CutTheCrap is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be