![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat een naïviteit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteindelijk zullen we, zoals ik al eerder wist te schrijven, niets anders kunnen doen dan ons 'verlagen' naar Middeleeuwse praktijken in de zin van de verkrachter te hangen of even onder de guillotine te schuiven op een marktplein met veel omstaanders en hopen dat de boodschap overkomt.
Te dramatisch/te ver gezocht denkt U? Misschien eens vragen aan de slachtoffers waar het van geweten/bewezen is dat ze verkracht geweest zijn door zo een onverlaat des Aardkloots dezes, die in onze landen (de EU in het algemeen) totaal niet had mogen gestrand zijn, maar daar zwijgt men liever in alle talen over. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Castreren, piemel afkappen en dan terugsturen. Mag men voor de autochtone criminelen ook invoeren, wij willen niet discrimineren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Misschien vrijwillige perverten vragen om hem ook een keer of 10 in zijn reet te rammen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een andere cultuur daar.
En momenteel zijn de vluchtelingen te massaal ineens gekomen, om ze fatsoenlijk in 't oog te kunnen houden. Zolang die gasten dit dan niet zien, doen ze maar hun goesting: https://www.youtube.com/watch?v=twXMyhOSCWY Mo ja, wir schaffen das. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() zijn ze wel zeker dat die gast maar 16 jaar is, ze zouden toch beter een botscan uitvoeren.
En zoals hier al geschreven over de straf zijn enkel geld tussen twee bakstenen kloppen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar mischien wel op die bende lafaards die zijn mond niet open trekt en zich achter Nato verplichtingen en dergelijke verschuilt. Dat zijn zowat alle Belgische politici in feite. Anders kunnen ze hun 'carrière' vergeten. Als ik dat zie denk ik dat mijn Blanco stem mischien nog wel iets ethisch heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hoeft het niet ver te zoeken, die vrouw haar armen zijn gewoon te kort. Ze zijn geen meter lang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Tja ze had misschien haar armen vol. Kan ook hé, of die gast was misschien juist gaan pissen bij het hoofdstuk armlengte, ge weet dat niet hé.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 19 februari 2016 om 16:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Het slachtoffer werkt bij de cateraar die daar eten levert. "
Blijf daar weg he meiske. Wie zijn boterham aan gespuis wil verdienen....moet niet verschieten dat het gespuis zich als gespuis gedraagt. nog een bedenking... Kan ze die werkgever eigenlijk niet vervolgen omdat hij haar in onveilige omstandigheden heeft laten werken? Laatst gewijzigd door Skobelev : 19 februari 2016 om 16:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik las op teletekst dat de regering 80 imams gaat aanwerven voor de vestiging van een "Europese" islam.
Vreemd want volgens Jambon is er niets mis met de islam noch met de koran en moeten we er zelfs respect voor hebben. Zotte kosten dus. ![]() |
![]() |
![]() |