![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Niks van, betalen en voor de rest niks is uw lot.
Laatst gewijzigd door dpg : 22 februari 2016 om 16:57. |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is van extreem links hoor ! Mijn bezorgdheid, van mijn kant, is dat de te massale immigratie aanleiding geeft tot een explosieve groei van "mensen die bang en boos" worden. En let maar goed op. Er waren veel leden van vakboungden die op politiek vlak neigden of zelfs meer dan neigden naar het Blok/Belang .... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#25 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
De klootzakjes die in de jaren 60 de Europese migranten voor vuile vis uitgescholden hebben, zijn vandaag de seniele, incontinente, malcontente oudjes die naast de nazi-kletskoppen staan te betogen. |
||
![]() |
![]() |
#26 |
Schepen
|
![]() [quote=zonbron;8003661]De toekomst:
![]() het liefst had ik gehad,dat het daar bomvol zat met makakken |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil best dan ook wel wat rondzwerven op jacht naar geld of werk zonder een vaste thuis. Als ik t ergens beu ben zwerf ik weer verder; maar zo werkt t allemaal niet. Dan krijg je roverbendes en verkrachters die van land naar land zwerven. En in principe is er dan veel minder zekerheid en veiligheid. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, de mening van de meeste burgers wordt door de media voortdurend verkeerd voorgesteld en aangepast aan hun eigen wensen, en dan reageren de mensen zich op die manier af! Niet dat het goed te keuren is wat gebeurde maar het past niet in het discours van het multiculwereldje van "laat ze maar binnenstromen, we vangen ze met plezier op"!
Laat ze nog maar eens met honderd man in een opvangcentrum op de vuist gaan vanwege een vrouw die geen hoofddoekje droeg! Wat ze zelf doen, doen ze nog beter als reclame voor hun zaak! |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit heeft niks met bezorgde burgers te maken,vb-tuig, kletskop-tuig en pegida-tuig zoekt steeds opnieuw een andere doelgroep om gewelddadig tegen te zijn, zonder geweld zijn ze niks waard. |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Je mag altijd aantonen waar ik dat ooit gepost heb en anders is het gewoon kakken uit uw mond.
|
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begrijpe wie begrijpen kan. Zo'n charels beschouwen zichzelf meestal ook nog eens intellectueel superieur aan andere mensen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vergeet jouw vitamientjes niet in te nemen om nog stoerder over te komen. ![]()
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zou ik dan kunnen kiezen?
#40 |