![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Onder een politicus (meervoud: politici) wordt een persoon verstaan die een ambt of functie in de politiek vervult. Een vrouwelijke politicus wordt politica genoemd. appels en peren
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En u zelf? Moet ik hier een paar voorbeeldjes geven van uw persoonlijke aanvallen aan 'linksen' ... Echt, ik lees hier veel hypocriete zaken, maar u breekt hier toch het wereldrecord! ![]() Laatst gewijzigd door geertvdb : 27 februari 2016 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Heeft u weet van berufsverbot omdat met een rechtse achtergrond heeft? al 12 jaar langer dan u
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 27 februari 2016 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Proficiat. Als u zelf uw hypocrisie niet beseft, dan is het echt héél erg! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Hier geen tijd om te volgen wat politicologen zeggen. Ik kan nog niet eens de verklaringen van alle politici volgen. Af en toe wordt er wel eens iets opgevangen - wat dan uiteraard door mijn kritische geest moet. Ik heb hersenen voor iets gekregen, vermoed ik.
De impact van politicologen op politici en burgers schat ik ook laag door 1. dat het "publiek" veelal niet wordt bereikt en 2. iedereen het zelf meestal beter weet en 3. we morgen alles alweer vergeten zijn, niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
verander de wereld begin met uzelf kijk naar de balk in uw eigen oog voor u de splinter bij een ander zoekt
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 27 februari 2016 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
En dan durft u het anderen verwijten! ![]() Ik daag u uit, zoek maar in mijn posts. U zal nooit iets hypocriets vinden. U zal heel veel bijleren, maar ik denk niet dat dat u interesseert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 27 februari 2016 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ik moet zelfs nog niet naar een andere draad gaan 4 posts omhoog is al genoeg
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 27 februari 2016 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Tobback ? Was dat niet die opgeblazen kikker die zijn hoofd voor de TGV ging leggen wanneer hij in Leuven passeerde? Spijtig dat hij DIE belofte niet gehouden heeft(naast de duizenden andere) Gij wenst iemand dood, enkel en alleen omdat hij een andere politieke mening heeft dan u. Kan het degoutanter? Ik denk het niet, é? En wat verweet gij nu weeral 4x10E6? Wat zei die dat u typisch 'slinks' vond? Ik WACHT nog steeds op iets hypocriet dat ik geschreven 'zou' hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is eigenlijk een zeer algemene vaststelling voor de zovele "opiniemakers" Op den duur zijn ze bezig met POLITIEKE problemen. Het ganse "politieke en sociale discussieveld" begint te lijken op de interne Byzantijnse discussies over het geslacht der Engelen terwijl een gigantisch Turks leger voor de poorten stond. Laatst gewijzigd door kelt : 27 februari 2016 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Het is wel plezant om door uw posten te grasduinen. Die zijn zonder uitzondering allemaal hatelijk en negatief.
Ik herhaal nog even uw verwijt aan 4x10E6: Wanneer je iemand die een andere gedachte heeft dan de uwe al van in het begin gaan kleineren toont dit enkel aan dat je uit onmacht om de stellingen van de persoon te weerleggen Nu enkele voorbeeldjes van uw opliftende commentaren over personen die een andere mening hebben dan de uwe: en maandag weet hij van niets meer zoals zoveel keren vooraf, dan gaat hij plat op zijn buik voor DI POEPO in ruil voor een postje Verafstoot beseft maar al te goed dat zijn rijk ten einde is, Vandelanotte zou zelfs zijn moeder verkopen als hij daardoor een plaatsje kan bemachtigen ... Ik denk dat het woord 'hypocrisie' de lading niet meer denkt. De Nederlandse woordenschat bereikt hier een limiet. We zullen een straffer woord moeten zoeken. Ik WACHT en WACHT nog steeds naar een voorbeeld van mijn zogenaamde hypocrisie! Laatst gewijzigd door geertvdb : 27 februari 2016 om 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Socioloog bedoelt ge?
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 27 februari 2016 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg, invalshoek, had BDW nu met het VB gesproken of niet?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezien de teaser die hij ons eerder bezorgde heeft hij ongetwijfeld nieuws terzake. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me als bewijs toch overtuigend.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vertellen ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |