![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U mevrouw hoort niet te oordelen, en al zeker niet of iemand zichzelf moslim en homo kan noemen. Ik lees uw mening regelmatig, mocht u niet tot de islam behoren , dan zouden uw uitspraken haatdragend, achterlijk, kortzichtig en vijandig te noemen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De forummoslima kan en mag niet voor zichzelf denken, religie kan je brainwashen, hoe zwakker je persoonlijkheid en hoe beperkter je intelligentie, hoe meer vatbaar je daar voor bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nou en ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je ? Ook in de moslimwereld zijn er veel bruinwerkers hoor, zelfs in het land waar Al Qaeda is ontstaan : afghanistan.
Cfr dit artikel over de "dancing bachas" in afghanistan. https://www.rt.com/news/334667-afgha...ys-bachas-sex/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij wordt het uithangbord van de gematigde islam.
Kijk, hier houden ze een congres. ![]()
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat gaat de moslimgemeenschap trots op hem zijn.
Hij gaat vanaf nu 't uithangbord voor islam zijn. Ik hoop dat hij wint! 👍😊
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |