![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BTW, het zal beter zijn die dossier in Polen of China te laten digitaliseren, zeker? ![]()
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is de code van jullie van bankrekening ?? Mag ik uw vrouw ook effe lenen ?? Reden: The hell with privacy & bezittingen ![]() ![]() Iedereen die idee op touw heeft gezet , schending van privacy !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gelijk waar het gebeurt, zal het digitaliseren best zonder inbreuken op de wettelijke bepalingen gebeuren. en die worden hier duidelijk geschonden. m.i. is elke arts/elk ziekenhuis die een dossier op deze basis doorspeelt strafbaar bezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Meestal wordt dat uitbesteed aan mensen van de administratie, of jobstudenten en dergelijke, zeker als we spreken van zeer uitgebreide medische dossiers. Persoonlijk zie ik het probleem niet in of dat nu een gedetineerde is die de nietjes verwijdert en vervolgens het medisch dossier in scant, of iemand anders. Een niet-gedetineerde kan trouwens zoveel kopies nemen als hij wil en 's avonds mee naar huis nemen. Een gedetineerde kan dat niet. Wat privacy hier mee te maken heeft, is me in deze context een raadsel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw gegevens zijn zelfs niet veilig bij de flikken! Wat volgt? Verwerking van kredietkaartaanvragen?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() dit gaat uiteindelijk toch over wettelijke privacy verplichtingen van artsen gaan hé ... zij gaan uiteindelijk toch hun dossier over hun patiënt op één of andere manier afgestaan hebben, niet ? ... dus mss slaagt DeBlock er nog in om het op individuele artsen af te wimpelen, maar draai het of keer het hoe je wil, zij is wel bevoegd minister.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je met o.a. autisme afkomt bij de VDAB, dan gaat uw (medisch) dossier naar de psycho-sociale dienst, maar dan moet je eerst een papier tekenen waarin je de toestemming geeft dat die mensen uw medische gegevens mogen bekijken. Ik vroeg dan, op welke manier mijn toestemming de dokter zijn wettelijke verplichting tot medisch geheim opheft, daar waren ze niet erg duidelijk over.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is een Minister van verkeer dan verantwoordelijk wanneer iemand vluchtmisdrijf pleegt? Is een Minister van Milieu dan verantwoordelijk wanneer iemand sluikstort?
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fuck Privacy , waar is dat ergens goed voor !! Dus dan ook bv terroristen zelfs staatsgeheimen laten inscannen , ach , no problem at all , moet kunnen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 maart 2016 om 04:47. |
|
![]() |
![]() |