![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. de nazionaaltjes inspireerden zich vooral op de Duitsers, doch de liefde is enigzins bekoeld nadat zij het gingen schaffen .. afijn de moffen .. de nazionaaltjes schaffen gar nichts ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 maart 2016 om 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wens u van harte en oprecht véél succes bij uw pogingen de jongens en meisjes van de Fédération Wallonie-Bruxelles, de Terre d'Accueil en de Région �* part entière ervan te overtuigen dat het de moeite loont uw voorstellen in overweging te nemen. Vertaal ze alvast en voor alle zekerheid toch ook maar in het Frans.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als achtienjarige was ik met verlof in Tesserete in Zwitserland. Daar was op zeker ogenblik een dorpsvergadering. Er moest een nieuwe weg komen. Verschillende trajecten werden uiteen gezet. Bij eenvoudige handopsteking werd bepaald welk traject verkozen werd. Zie je dat in Vlaanderen ook gebeuren? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Al vergeten dat de Belgische regering de sjoemelende bankiers moest redden, waardoor het de staatssschuld meteen met meer dan 20% steeg? Diezelfde bankiers die de N-VA en OpenVLD, de vriendjes van het grootkapitaal, willen ontzien.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zou je zien dat een heel pak mensen hun gratis treinabonnement niet mer moeten hebben, of gaan vragen aan de dokter of hij die operatie niet goedkoper kan , of gaan zorgen dat ze niet meer bissen of zoeken naar de onderwijsoplossing die goedkoopst werkt, of de gerechtskosten gaan beperken en minder roekeloos processen, of het optrommelen van de politie kan dan een stuiver kosten en kan ineens niet meer nodig zijn, en subsidies worden eigenlijk niet meer dan het compenseren van de lasten op arbeid en het belastingsneutraal maken van de gekochte arbeid en daar moet alles rond draaien |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zou je zien dat een heel pak mensen hun gratis treinabonnement niet mer moeten hebben, of gaan vragen aan de dokter of hij die operatie niet goedkoper kan , of gaan zorgen dat ze niet meer bissen of zoeken naar de onderwijsoplossing die goedkoopst werkt, of de gerechtskosten gaan beperken en minder roekeloos processen, of het optrommelen van de politie kan dan een stuiver kosten en kan ineens niet meer nodig zijn, en subsidies worden eigenlijk niet meer dan het compenseren van de lasten op arbeid en het belastingsneutraal maken van de gekochte arbeid en daar moet alles rond draaien |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Moet dit land nog sterven? Daarstraks nog op TV-post "Evenaar" een programma gezien waarin er verklaard werd dat wij allen nog tot 2030 te leven hebben. Als het methaangas dat in de permafrost gevangen zit aan dit tempo blijft vrijkomen tengevolge van de opwarming van de aarde die momenteel dus onze schuld is. De gevolgen zullen dus desastreus zijn. We zullen braden in de pan zoals we nu doen met onze beefsteak. Het zijn maar onnozele wetenschappers die dit beweren hoor. En wij? Wij maken ruzie om tot 67 jaar te mogen werken. Hoeveel koolstofdioxyde wordt er in de lucht gepompt om rijke stinkers nog rijker te maken? Hoeveel onder ons gaan er nog zelfmoord plegen? Hoeveel zullen geen sociaal leven meer hebben? Mijn ouders en grootouders hebben gewerkt voor een betere toekomst te bezorgen aan hun kinderen. Ze moesten kunnen terugkomen! Ze zouden nogal verschieten! Het walhalla was in het vooruitzicht maar er zal nooit iets van komen. Tenzij........??????? ![]() In de bijbel staat wel :"Zalig zijn de armen van geest want zij zullen vlugger het rijk der hemelen betreden." We zijn goed op weg. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 13 maart 2016 om 23:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() No comment! Straks vliegt er hier weer ene.
En morgen vraagt iedereen zich af tegen wie er gesproken werd. ![]() ![]() Gevaarlijk. Want iedereen weet dat tegen uzelf praten een begin van zot zijn kan doen vermoeden. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 13 maart 2016 om 23:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kaproen; ik begin de mentaliteit in uw Vlaamse land te vrezen. Heel erg natuurlijk als een vroegere Vlaming dit ootmoedig moet toegeven. Als het blijft de weg opgaan zoals het nu bezig is dan ga ik waarschijnlijk vroeg of laat nog communist worden. Want ik word dat teken-gedoe van dat grootkapitaal kotsbeu. Niet voor mezelf hoor. Mijn tijd is voorbij. Maar degenen die na ons komen zijn het slachtoffer. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kan iemand dat eens met valabele argumenten uitleggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Gevaarlijke mensen die p s ers
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() We hebben ooit nog een minister van financiën gehad die niet kon tellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel ik ga het eens proberen uit te leggen. Gisteren vernam ik op TV in het nieuws (VRT) dat er een zalf bestaat om huidkanker te genezen. Ze wisten er ook bij te vertellen dat een behandeling met die zalf over de 120.000 euro per jaar zou kosten. En de sociale zekerheid zou dat nu gaan terug betalen aan de zieken. Geen probleem daarover. Maar ik vind het wel mensonterend dat een firma over een octrooi kan beschikken en daardoor de kans krijgt om mensen te laten kiezen tussen de dood of armoede. Vooropgesteld dat ze het geld zouden hebben om te kiezen voor armoede en het dus konden betalen. Dit is dus verworden tot een maatschappij die alleen nog geneesmiddelen aanbiedt die superrijken kunnen betalen. Of die de sociale zekerheid kunnen ondergraven. Ik begin respect te krijgen voor de chinezen die ons in het begin beconcurreerden met namaak allerhande waar ook octrooi voor was. Voeten aan vagen dachten ze. Maar.....ik vind het schandalig. In dit geval zou iedereen zijn voeten moeten vagen aan dit octrooi. Waarom? Heel simpel. Dat octrooi is in strijd met de menselijke waardigheid. Dus kan niet toegekend blijven wanneer blijkt dat het misbruikt wordt. En wij dus maar betalen om de sociale zekerheid te spijzen. Een zekerheid die omwille van kapitalistische motieven zich moet laten leegzuigen. Foei!!!! ![]() Afschaffen die boel. !!!!! En desnoods zelf die zalf produceren zonder octrooi. Zoals de chinezen deden. Laatst gewijzigd door werkman : 14 maart 2016 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |