![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus eerst de deling en dan de vermenigvuldiging in dit geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is stof van de eerste week secundair onderwijs. ![]() Delen en vermenigvuldigen hebben dezelfde prioriteit en worden uitgevoerd van links naar rechts. Dus eerst de deling en dan de vermenigvuldiging in dit geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bewerkingsvolgorde Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans zal iedereen de uitdrukking h/2π interpreteren als h/(2π) en niet als π(h/2)
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 14 maart 2016 om 17:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Sywen;8026525]
![]() deze is simpeler. 12
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 14 maart 2016 om 19:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=kEd_ICRX6kg
Het is heerlijk als je iemand ontmoet die je aardig vindt Maar je zit met problemen als je al iemand had Ik zat mijn leven lang op school, maar het was nog veel te kort Want ik ben in de war en het lijkt of ik steeds stommer wordt Ik weet alleen wie ik ook kies Dat ik iemand verlies refren': Wat heb ik nou aan algebra Nu ik voor de keuze sta Jij vraagt van wie ik nou Het meeste hou Ik hou van jou maar ook van hem Ik hou van kaas maar ook van jam Zijn ogen zijn net zo blauw Als die van jou Oh ik wou, ja ik wou dat het net zo eenvoudig als rekenen was Dan had ik al gauw deze som keurig opgelost Ik was de best van de klas Ik droeg de wijsheid in mijn tas Hoe veel is veel, is het meer dan genoeg Ach het is flauwekul Denken doen we wat te veel maar ik weet wat ik voel refren' Wat heb ik nou aan algebra ![]() Nu ik voor de keuze sta Jij vraagt van wie ik nou Het meeste hou Ik hou van jou maar ook van hem Ik hou van kaas en pruimenjam Zijn ogen zijn net zo blauw Als die van jou Wat heb ik nou aan algebra Nu ik voor de keuze sta Jij vraagt van wie ik nou Het meeste hou
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bedankt om het hier te plaatsen.
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zo heb ik het toch ook op school geleerd...
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Internet/2
Zo, het internet is verdeeld
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die notatie met schuine streepkes is ook enkel maar voor rekenmachines en computerprogrammatie ingevoerd.
De standaardnotatie is met horizontale streepkes en dan is er geen verwarring mogelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
in de wetenschappen zal iedereen de uitdrukking h/2π interpreteren als h/(2π) en niet als (h/2)n
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 15 maart 2016 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een wetenschapper die h/2π schrijft hoort op de vingers getikt te worden. Het is een 'staande' uitdrukking, dus iedereen zal het wel juist interpreteren, maar het is en blijft slecht en slordig geschreven. In deftige tekstboeken worden zoals ik al gezegd heb horizontale streepjes gebruikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() ik stel voor dat de opgave opgenomen wordt in het ingangsexamen geneeskunde. het is immers voor de hand liggend cruciaal voor de kwaliteit van onze toekomstige artsen dat we hen hierop selecteren !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het eerste geval staat er tussen de haakjes geen bewerking en in het 2-de en derde geval wel. In het tweede en derde geval dient de bewerking tussen haakjes eerst worden uitgevoerd. Wat valt daar niet aan te begrijpen. Het is stof eerste week secundair onderwijs. Djezes. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even rust tijdens het denken is op zijn plaats, laten we met zen allen zingen Gaudeamus Igitur
![]() Ook best leuk die Binaire Puzzels
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 maart 2016 om 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
bij breuken ( '/' ) komt vermenigvuldigen voor het delen. 1/2a is niet hetzelfde als 1/2 * a 1/2(5) is niet hetzelfde als 1/2 * 5 bij breuken vermenigvuldig je EERST wat er onder(boven) de breuklijn staat. dan pas deel je. Wat valt daar niet aan te begrijpen. Het is stof eerste week lager onderwijs. Djezes. ![]()
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 15 maart 2016 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of ik nu 1/2*5= of 1/2*(5) ingeef, altijd krijg ik 2,5 als uitkomst!! |
|
![]() |
![]() |