![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen slechts hopen dat tegen de zwerende islam-puisten zoals ISIS en Al Quaida er een verzet zal komen van binnenuit , georganiseerd door de vrouwen.
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie nergens ook maar 'n begin van iets dat moet lijken op 'n verlichting in islam. Niet in islamitische kringen, zelfs niet in "voorstanders van onze vrijheden-kringen", waaronder jij jezelf waarschijnlijk rekent. Integendeel; wie kritiek op de totalitaire, onderdrukkende ideologie durft te uiten wordt bestempeld als; "hater, racist, nazi, fascist etc." Als jij of je nakomelingen nooit onder islamitisch juk hoeven te leven zal dat niet zijn dankzij jou of mensen als jij, maar dankzij mensen die totalitaire idiologieën bestrijden met alle mogelijke middelen, niet door de ideologie te "appeasen". I rest my case.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 16 maart 2016 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=11
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ISIS heeft goed gekeken en geleerd van het westen. Vooral wat je niét moet doen. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Niet de minste reactie van de forum-moslim-vrouw...
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 17 maart 2016 om 12:55. |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk niet. 't Zal me iig niet tegenhouden om waar & wanneer ik de mogelijkheid heb mijn stem te laten horen & totalitaire ideologieën aan te klagen, bloot te leggen, aan de kaak te stellen, te veroordelen, te proberen bestrijden etc. De enige manier waarop Europa geworden is tot wat 't is/was; vrij van totalitaire ideologieën, dat is niet zonder slag of stoot gegaan, en al zeker niet dankzij lieden als gij.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Je doet jezelf voor als een strijder tegen totalitaire ideologiëen, terwijl je er een feite een grote pleitbezorger voor bent. Tactiek? Ik denk eerder kortzichtige dommigheid. |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ingaan tegen extremen = islam uit de wind zetten, want islam is niet extreem en is geen totalitaire ideologie, nee; omdat er wat moslims zijn die "gematigd" zijn, alhoewel er geen definitie gegeven kan worden van wat dat "gematigd" dan wel zou moeten zijn; geen aanslagen plegen? Alsof dat 't grootste gevaar van/in slam is.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom terug als je begrijpend kan lezen. Ik ben niet degeen die opkomt voor islam, en anderen die de totalitaire ideologie, die ze is, verwerpt; "extreme haters" noemt.
Bovendien weet ik reeds uit welke richting de wind waait als jij mohamedaanse terroristen die met oorlogswapens politie beschieten, zwaaiend met 'n IS vlag, lef vindt hebben.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 17 maart 2016 om 14:47. |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Ik lees nochtans duidelijke taal. Het heeft niet de inhoud waarin jij wil meegaan, dat is ook duidelijk. En verontrustend.
#35 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik zet de islam niet uit de wind hoor (als je dat bedoelde, wat duidelijker schrijven dan). Ik ben er net een behoorlijk uitgesproken criticaster van.
Neemt niet weg dat andere vormen van extremiteit dezelfde behandeling krijgen. Er zijn er hier die vinden dat extremiteiten met andere extremiteiten aangepakt moeten worden. En dan er blijkbaar nog van overtuigd zijn dat ze tegen totalitaire regimes zijn. Wat een grap. Laatst gewijzigd door JBM : 17 maart 2016 om 15:05. |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, je boodschap is duidelijk.
Terroristen met wapens, die er niet voor terugdeinzen mensenlevens te nemen, hebben meer lef dan ik, die de totalitaire ideologie bekritiseert met ... woorden. Kristalhelder, je standpunt.
![]() |
![]() |
#38 |
Staatssecretaris
|
![]() Neen, mijn standpunt is en blijft dat er wel degelijk gematigde moslims bestaan. Jij maakte vandaar de sprong om te concluderen dat ik blijkbaar een voorstander ben van totalitaire regimes. Die waanzin staat op jouw conto.
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En is dat "hun mening" of het gevolg van een bloedige dictatuur die ze een kopje kleiner maakt als ze durven een andere mening hebben? |
|
![]() |
![]() |
#40 |
Staatssecretaris
|
![]() Haha
![]() Enfin. |
![]() |