![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt......mijn vader ging met ons de zondagochtend naar een plek waar we dan ook moesten leren parkeren (we waren toen 15).....Ook de auto binnen en buiten zetten deden we met veel overgave.....Aan overdreven snelheid rondscheuren was zeker uit den boze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner me dat toen de snelweg E40 tussen Brussel en Luik in begin jaren 70 open was er toch bijna niemand op reed (zondag).....Ik mocht daar toen eventjes het stuur overnemen van mijn vader......want hij vond dat je ook op een autoweg moest leren rijden......en in feite dat was het makkelijkste ...altijd rechtdoor....( maar er was toen misschien alle 2 km een andere auto)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ging destijds eens regelmatig naar Karting races......Het was soms onvoorstelbaar wat een stuurmanskunst sommige van die ventjes al aan de dag legden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() Ik moet zeggen als ik zoiets doe met mijn leasingwagen denk ik niet dat ik de dag daarop nog bij mijn huidige werkgever zit...
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar aan de Waaslandtunnel wel: https://nl.wikipedia.org/wiki/Kennedytunnel Omwille van de files aan die Waaslandtunnel in de jaren 50 werd de Kennedytunnel gebouwd. In mijn jeugd, in de jaren 60-70, in Mechelen, stonden er elke morgen kilometers file op vb de Liersesteenweg om de stad binnen te geraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |