![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Maar neen neen vrijlaten hij heeft er spijt van en heeft feitelijk zelf niets misdaan , hij heeft berouw .. die jonge mens moet kansen krijgen om zich weer in onze maatschappij te integreren ,,hij kan nog in de politiek gaan in ons land .. er zijn zoveel mogelijkheden in België zo'n prachtig land met zoveel vooruitgang....t'is toch waar zekers..
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 22 maart 2016 om 07:31. |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We zullen zien hoelang hij zal zitten. Als hij niet naar Frankrijk gaat zit die geen twee jaar in dit apelandje. Voil�* den Hoomer heeft gesproken in al zijn wijsheid. ![]()
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Frankrijk wel te verstaan. In het Belgisch gerecht geloof ik ook wat minder. Ik geloof in de repressie, maar ze passen die op de verkeerde zaken toe. Want toen de hond voor het zakske gereed stond, stapte elders de AK op. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat wil dus zeggen dat hij al die tijd daarvoor banden met netwerken had. Levend is hij dus wel iets waard, en na maanden op een muurtje te koekeloeren geef je rap informatie voor wat meer comfort. De vooruitgang en de kracht van verandering mikte haar pijlers verkeerd, dat is waar. Maar nu de situatie aan de oppervlakte drijft gaat ons land daar wel goed mee om moet ik zeggen. Wees dankbaar dat er diensten zijn die uw en mijn veiligheid beschermen. Reageer u niet af op uw land, maar probeer aan een beter toekomstbeeld te bouwen. Begin bij jezelf. Sta morgen voor te oefenen eens goed gezind op, rekt u goed uit, steekt uw armen in de lucht en zegt: Ik hou van het leven! Kweetni of ge een vrouwke hebt, maar pakt die ook eens vast ![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Als het werkelijk aanslagen zijn op Zaventem kan hij het vergeten. Dan had hij sneller moeten zingen.
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ok, dan ben ik maar terug weer ... onderweg naar morgen ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Hij wil spijtoptant worden ? Geef die levenslang, echt levenslang. Laat die nooit meer los. De vergeetput ware zefs beter en veel goedkoper.
"Abdeslam wist hiervan" http://www.hln.be/hln/nl/36484/Aansl...-hiervan.dhtml
#29 |
Banneling
|
![]() Abdeslam en Mary eventjes waterboarden om meer te voorkomen.
|
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Vandaag weten we ook dat de angst om gepakt te worden door de "spijtoptant" ervoor zorgde dat ze de aanslag vervroegd hebben.
Al de perslekken bemoeilijken de werking van de veiligheidsdiensten. Eigenlijk zou ons land pas binnen enkele dagen of weken getroffen worden door een aanslag. De terroristen vervroegden hun actie omdat ze zich opgejaagd voelden door het gerecht na de arrestatie van Salah Abdeslam (26). En dus werden sinds vrijdag spijkerbommen gemaakt in een safehouse in Schaarbeek. Vandaar ging het gisterochtend naar de luchthaven. Vermomd als toeristen, per taxi. |
![]() |
![]() |
#31 |
Vreemdeling
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160323_02198146
Als dit klopt is zijn ze toch wel helemaal gek geworden. Kan men iemand zoals Abdeslam niet: 1) Onmiddelijk proberen te verhoren. Trump had het al over waterboarden. Achteraf gezien zou dit nog niet zo gek geweest zijn. Dit kan natuurlijk niet in onze rechtstaat, en we willen dat liefst zo houden. Maar 2) In elk geval zorgen dat voordat hij verhoord/gedebriefed is, geen contact met medeterroristen kan hebben. |
![]() |
![]() |
#32 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Die aanslagen in Zaventem waren duidelijk gepland voor het Paasweekeinde. Dan was het aantal slachtoffers misschien wel drie keer zo hoog geweest. Door de arrestatie van Abdeslam moest nu alles rap-rap gebeuren. Ik denk dat er veel mensen hun leven te danken hebben aan het klein hongertje van Abdeslam voor een pizza.
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://sanctorumblog.wordpress.com/...verbondenheid/