![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heropvoedingskampen lijkt mij de veiligste oplossing en meest humane Vroegtijdige opsluiting, want wachten tot het te laat is veroorzaakt veel doden, teveel. Dit was nog maar het tipje van de ijsberg, we moeten handelen alsof we al in oorlog zijn en gevaren verwijderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Het volk dient luidop te vragen dat ze die mensen vervolgen en laten opdraaien voor de schade. Vingerafdrukken nemen en DNA samples nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Neen geen kinderen. Geradicaliseerden om een signaal te stellen.
Zij die stenen smeten en spuwden lijken mij toch geradicaliseerd te zijn, U niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Oppakken, beboeten en laten opdraaien voor de schade.
Niet wegkijken, maar als een bull op het radicalisme. Zij is het draagvlak voor terrorisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee dat ze de gematigde en ik zever niet, de geradikaliseerden blazen zich op en houden zich niet bezig met zulke zaken kwestie van lowprofile
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Dat is niet gematigd. Ik ken andere gematigden en die werken, hebben kindjes, doen die naar school, gaan die afhalen.
Er is nu een nieuwe golf van ideologie als een vuurtje aan het razen, dat vuurtje dient uitgedoofd te worden. Radicalisme kunnen we niet over laten gaan tot terrorisme, hoe groot is de kloof? Laatst gewijzigd door Peche : 23 maart 2016 om 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Er is een bepaalde doelgroep die we dus naar voren moeten duwen en anderen naar achteren trekken.
Hoort, het monster heeft gesproken. }-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Ikke? Meiske toch, ben ik nu al een monster?
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Neen, ikke zonder sarcastisch te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Staatssecretaris
|
![]() Zelfs op dit forum zijn er leden die juichen om de aanslagen. Meer nog, ze hopen dat er snel nog andere zullen volgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als een minderjarige zaken laat zien aan een hulpverlener zoals in de openingspost beschreven, dan hoort het dat er een onderzoek volgt naar de opvoedkundige situatie thuis.
Een gesprekje met de ouders. Als die ouders die 'kleine' niet fatsoenlijk kunnen opvoeden, dan moet hen het ouderlijk gezag afgenomen worden (en het kindergeld), en moet die kleine naar een verbeteringsgesticht. Wat mij betreft, indien enigszins mogelijk, op kosten van die ouders. En indien het geen b. zouden zijn: ticketje naar huis. Merci PS en Groensels om zo'n wettelijke mogelijkheden niet voorzien te hebben. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |