![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin. Inlichtingen en veiligheidsdiensten hebben de tools en de opleidingen om gericht naar terreurcellen te speuren. In België hebben die diensten gefaald.
Laatst gewijzigd door Hypochonder : 26 maart 2016 om 07:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. oei .. wat nu ? België spiltsen .. excuus splotzen ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Als de orde diensten het van het geluk moeten hebben dan is daarmee wel alles gezegd natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() De koning afzetten wegens landverraad. De grote moskee in Brussel afbreken en de pacht stopzetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is hier altijd zo geweest, als het hen niet verteld wordt dan lossen ze - op een heterdaad betrapping per ongeluk na - helemaal niets op.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Dat zal niet zijn. Als ik zie wat ik heb mee gemaakt toen ik jong was en dat vergelijk met wat er nu allemaal is gebeurd ... ik heb nooit een gram kwaad in me gehad maar men wist alles van me en ik heb een aantal keer de deur in mijn gezicht gekregen met dank aan de staatsveiligheid. Ik ben langer ondervraagt door de BOB indertijd over onnozelheid dan die Abdeslam nu over zware bewezen terreur ... vroeger ging dat blijkbaar allemaal wel, mensen die een gevaar voor de maatschappij zouden kunnen vormen de pas afsnijden. Nu blijkbaar niet meer. Een spionagethriller zou niet verkopen over wat er nu allemaal gebeurd is wegens totaal van de pot gerukt en volledig ongeloofwaardig. Het is gewoon een nooit geziene opeenstapeling van fouten, onverschilligheid en stupiditeit. En de verantwoordelijken weigeren dat te onderkennen en hun verantwoordelijkheid op te nemen. Ik ben m'n allerlaatste greintje respect voor de politiek aan het verliezen. Het kan gewoon niet dat deze regering voort doet. Echt niet.
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 26 maart 2016 om 13:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Fouten worden overal gemaakt - niets is menselijker (iedere land zonder uitzondering laat ook wel eens steekjes vallen). Maar dat ingebakken en buiten alle proporties extreme onverschilligheid is de grote Belgische ziekte. Teun Voeten omschrijft het als n 'cultuur van ontkenning': http://www.politico.eu/article/molen...entrification/ ![]() Laatst gewijzigd door Tempest : 26 maart 2016 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Kijk ik kan het niet laten hé ,,, maar hadden ze Jean Marie Dedecker gerust gelaten met zijn LDD ,, hem blijven steunen met zijn ploeg , die man had een directe stijl van handelen en hij was hard genoeg een echte doorzetter vechter ... en genoeg kijk op de zaken met gezond verstand , dan ook nog ging al dien zever in pakjes van nu waarschijnlijk echt beter aangepakt zijn.... de mensen hebben schone kaarten verspeelt ....
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 26 maart 2016 om 18:57. |
![]() |
![]() |