Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 maart 2016, 14:46   #21
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Iedere vogel zingt zoals hij gebekt is.
Zou hij met 'baardapen' eveneens doelen op de perfect geïntegreerde moslims?
Indien ja, dan is dat inderdaad niet fatsoenlijk.
Indien neen, wat is er dan mis mee?
Een moslim kan zich enkel maar aangesproken voelen als ze zich achter het IS-tuig scharen.
Zo'n 10 �* 15% van de hier in België aanwezige moslims is, wat men noemt perfect geïntegreerd. Dat wil zeggen, dat ze niet meer (of nauwelijks) opvallen tussen de rest vd bevolking.
Het drama is, dat het steeds diezelfden (idd perfect geïntegreerden, zoals bijv. Adil El Arbi) zijn die op TV opgevoerd worden om bij ons de illusie te wekken, dat zij model staan voor de hele moslimbevolking.
We kunnen gerust zeggen, dat na VIJFTIG jaar islamitische migratie, de integratie zo goed als onbestaande is, anders was er nooit sprake geweest van islamitische ghetto's, ontstaan door de oorspronkelijke bewoners weg te pesten/jagen, en waar ze meestal samenhokken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2016, 14:47   #22
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Nooit de indruk gehad dat je gebeden niet worden verhoord?
Nooit.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2016, 14:48   #23
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Philip Van Overmeire & Karim Dewinter : volledig inwisselbaar, hardcore blokkers tot in de kist.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2016, 14:54   #24
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Philip Van Overmeire & Karim Dewinter : volledig inwisselbaar, hardcore blokkers tot in de kist.
Is hardcore blokker zijn nu ook al een belediging? Geen degeneratie, geen mislukt multikulfestijn en niet worden leeggezogen door de Walen. Vlaanderen was een paradijs hadden we naar het Blok geluisterd. Dat weet jij ook, maar de narcist in jou zal dat nooit toegeven.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2016, 14:57   #25
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Is het zoveel meer beledigend om iemand een baardaap te noemen, dan een stuk stront, zoals jij doet hierboven ? .
Dubbele moraal die we van Pandareus kennen. Zit ingebakken bij sommigen. Daar bestaat een behandeling voor, langdurig, intensief en niet terugbetaald door de 'ziekenkas'.

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 26 maart 2016 om 14:57.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2016, 14:57   #26
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb er nooit één seconde in kunnen geloven, er bestaan in de natuur nu eenmaal soorten die het niet alleen niet kunnen maar ook niet willen. Om opportustische redenen kunnen ze een tijd lang wel doen alsof, hun aaibaarheidsfactor opveizelen en opgaan in de couleur locale van de andere leden van de orde van Hominidae. Maar van zodra er wat druk op de ketel komt, komt de ware aard van het beestje automatisch terug naar boven.
Arm Aalst... ze zitten er mee...

Hoe lang geleden is het dat dit stuk stront zich in alle bochten zat te wringen om hem te distantiëren van Philip DW en consoorten ? Het laagje beschaving blijkt slechts héél dun te zijn...

bron : http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...aardapen.dhtml
In welk opzicht heeft hij ongelijk?
Het is een monsterlijke ideologie.
Meegedaan aan de knuffelsessie?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2016, 15:00   #27
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja ja die van het VB zijn nazi en slecht omdat ze nazi en slecht zijn.
Gij had vroeger ook altijd 0 op verhandeling zeker?
Oud 26 maart 2016, 15:00   #28
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
In welk opzicht heeft hij ongelijk?
Het is een monsterlijke ideologie.
Meegedaan aan de knuffelsessie?
hij heeft problemen met baardapen, maar niet met mestkevers.

Citaat:
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2016, 15:01   #29
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nauwlijks te geloven dat iemand zoals jij met een genuanceerde en doordachte manier van redeneren en conclusies trekken ooit een blok kiezer zou zijn geweest. Blok kiezers eindigen ook zelden bij MR, denk ik...

Bedoel je soms niet eerder dat je een blokker was aan de universiteit ?
(effen een Mylifemoment )

Onderschat de invloed van thuis uit niet. Als je iedere dag thuis de meeste grove beledigingen hoort over die "makakken", ga je dat zelf ook beginnen doen. Let wel, toen ging het over de vreemdelingen an sich, niet over de Moslims (dat is later gekomen). En zeker als je jong, dom, onwetend en naïef bent, zie je geen contradictie in het feit dat je "alle vreemden buiten" denkt, en ondertussen omgaat met vrienden die voor de helft "vreemden" zijn.

En wanneer je dan voor de eerste keer gaat stemmen, stem je op het VB. Dit op een zekere zondag in 1991... Ja, ik heb bijgedragen tot de Zwarte Zondag, tot mijn eigenste schande.

Het is pas vanop d'unief, toen ik kennis ben beginnen maken met concepten zoals zelfkritiek, humanisme, vrijdenken, vrij onderzoek, enz., dat ik mij vragen ben beginnen stellen over mijn eigen standpunten.
Ik heb toen een aantal liberalen topmensen ook ontmoet die mee mijn liberale gedachtegoed hebben helpen ontwikkelen, en zo ben ik uiteindelijk tot de MR (toen nog de PRL) geraakt.
Oud 26 maart 2016, 15:04   #30
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb er nooit één seconde in kunnen geloven, er bestaan in de natuur nu eenmaal soorten die het niet alleen niet kunnen maar ook niet willen. Om opportunistische redenen kunnen ze een tijd lang wel doen alsof, hun aaibaarheidsfactor opvijzelen en opgaan in de couleur locale van de andere leden van de orde van Hominidae. Maar van zodra er wat druk op de ketel komt, komt de ware aard van het beestje automatisch terug naar boven...

Ik zou zeggen:

maak eens een karikatuur van een welbekende 'profeet'.

Publiceer op uw Facebook-pagina, en verspreid via goedkope fotokopie op grote schaal in uw gemeente.

Zie vervolgens hoe uw observatie wonderbaarlijk wel kan kloppen.

Verbijt echter uw ingehouden woede, want die is nu eenmaal - gelukkig? helaas? - en alleszins voorlopig toch nog niet politiek-correct

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 26 maart 2016 om 15:05.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2016, 15:11   #31
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Is hardcore blokker zijn nu ook al een belediging? Geen degeneratie, geen mislukt multikulfestijn en niet worden leeggezogen door de Walen. Vlaanderen was een paradijs hadden we naar het Blok geluisterd. Dat weet jij ook, maar de narcist in jou zal dat nooit toegeven.
Minuutje... geen degeneratie zeg je ?

Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2016, 15:17   #32
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Minuutje... geen degeneratie zeg je ?

nog een minuutje...
Bijgevoegde afbeelding(e)

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2016, 15:24   #33
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
(effen een Mylifemoment )

Onderschat de invloed van thuis uit niet. Als je iedere dag thuis de meeste grove beledigingen hoort over die "makakken", ga je dat zelf ook beginnen doen. Let wel, toen ging het over de vreemdelingen an sich, niet over de Moslims (dat is later gekomen). En zeker als je jong, dom, onwetend en naïef bent, zie je geen contradictie in het feit dat je "alle vreemden buiten" denkt, en ondertussen omgaat met vrienden die voor de helft "vreemden" zijn.

En wanneer je dan voor de eerste keer gaat stemmen, stem je op het VB. Dit op een zekere zondag in 1991... Ja, ik heb bijgedragen tot de Zwarte Zondag, tot mijn eigenste schande.

Het is pas vanop d'unief, toen ik kennis ben beginnen maken met concepten zoals zelfkritiek, humanisme, vrijdenken, vrij onderzoek, enz., dat ik mij vragen ben beginnen stellen over mijn eigen standpunten.
Ik heb toen een aantal liberalen topmensen ook ontmoet die mee mijn liberale gedachtegoed hebben helpen ontwikkelen, en zo ben ik uiteindelijk tot de MR (toen nog de PRL) geraakt.
Thuis stemden ze op de CD&V , ik op het VB , dat was ook het resultaat van een ruimer inzicht.
Oud 26 maart 2016, 15:32   #34
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het N-VA zit nochtans vol met Blokkers. Vraag maar aan Filip.

Laatst gewijzigd door Henri1 : 26 maart 2016 om 15:32.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2016, 15:37   #35
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Thuis stemden ze op de CD&V , ik op het VB , dat was ook het resultaat van een ruimer inzicht.
Dat iemand niet op de (toenmalige) CVP wilt stemment, kan ik best begrijpen.
Oud 26 maart 2016, 15:42   #36
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

De Vlaams Blokker zal vermoedelijk niet evolueren als de moslim niet evolueert.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2016, 16:04   #37
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

"Wil er eens iemand over mijn bolleke wrijven, want ik ben toch zo flink geen scheldwoorden te gebruiken......"

jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2016, 18:15   #38
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb er nooit één seconde in kunnen geloven, er bestaan in de natuur nu eenmaal soorten die het niet alleen niet kunnen maar ook niet willen. Om opportustische redenen kunnen ze een tijd lang wel doen alsof, hun aaibaarheidsfactor opveizelen en opgaan in de couleur locale van de andere leden van de orde van Hominidae. Maar van zodra er wat druk op de ketel komt, komt de ware aard van het beestje automatisch terug naar boven.

Hoe lang geleden is het dat dit stuk stront zich in alle bochten zat te wringen om hem te distantiëren van Philip DW en consoorten ? Het laagje beschaving blijkt slechts héél dun te zijn...

Jah wat is er nu weer mis met het Vlaams belang hé? hadden ze GVD Filip Dewinter zijn plaats gegeven en hem laten meedoen da
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2016, 18:15   #39
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:

Jah wat is er nu weer mis met het Vlaams belang hé? hadden ze GVD Filip Dewinter zijn plaats gegeven en hem laten meedoen da
Oud 26 maart 2016, 18:15   #40
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be