![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het drama is, dat het steeds diezelfden (idd perfect geïntegreerden, zoals bijv. Adil El Arbi) zijn die op TV opgevoerd worden om bij ons de illusie te wekken, dat zij model staan voor de hele moslimbevolking. We kunnen gerust zeggen, dat na VIJFTIG jaar islamitische migratie, de integratie zo goed als onbestaande is, anders was er nooit sprake geweest van islamitische ghetto's, ontstaan door de oorspronkelijke bewoners weg te pesten/jagen, en waar ze meestal samenhokken.
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Is hardcore blokker zijn nu ook al een belediging? Geen degeneratie, geen mislukt multikulfestijn en niet worden leeggezogen door de Walen. Vlaanderen was een paradijs hadden we naar het Blok geluisterd. Dat weet jij ook, maar de narcist in jou zal dat nooit toegeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 26 maart 2016 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een monsterlijke ideologie. Meegedaan aan de knuffelsessie? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hij heeft problemen met baardapen, maar niet met mestkevers.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Onderschat de invloed van thuis uit niet. Als je iedere dag thuis de meeste grove beledigingen hoort over die "makakken", ga je dat zelf ook beginnen doen. Let wel, toen ging het over de vreemdelingen an sich, niet over de Moslims (dat is later gekomen). En zeker als je jong, dom, onwetend en naïef bent, zie je geen contradictie in het feit dat je "alle vreemden buiten" denkt, en ondertussen omgaat met vrienden die voor de helft "vreemden" zijn. En wanneer je dan voor de eerste keer gaat stemmen, stem je op het VB. Dit op een zekere zondag in 1991... Ja, ik heb bijgedragen tot de Zwarte Zondag, tot mijn eigenste schande. Het is pas vanop d'unief, toen ik kennis ben beginnen maken met concepten zoals zelfkritiek, humanisme, vrijdenken, vrij onderzoek, enz., dat ik mij vragen ben beginnen stellen over mijn eigen standpunten. Ik heb toen een aantal liberalen topmensen ook ontmoet die mee mijn liberale gedachtegoed hebben helpen ontwikkelen, en zo ben ik uiteindelijk tot de MR (toen nog de PRL) geraakt.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen: maak eens een karikatuur van een welbekende 'profeet'. Publiceer op uw Facebook-pagina, en verspreid via goedkope fotokopie op grote schaal in uw gemeente. Zie vervolgens hoe uw observatie wonderbaarlijk wel kan kloppen. Verbijt echter uw ingehouden woede, want die is nu eenmaal - gelukkig? helaas? - en alleszins voorlopig toch nog niet politiek-correct ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 26 maart 2016 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nog een minuutje...
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het N-VA zit nochtans vol met Blokkers. Vraag maar aan Filip.
Laatst gewijzigd door Henri1 : 26 maart 2016 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() De Vlaams Blokker zal vermoedelijk niet evolueren als de moslim niet evolueert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() "Wil er eens iemand over mijn bolleke wrijven, want ik ben toch zo flink geen scheldwoorden te gebruiken......"
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |