![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen expert en hoop maar dat ze rekening hebben gehouden met steunzolen, kussens, en andere dingen die uw gestalte kunnen vervormen. Maar nu spreek ik echt als leek.
|
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een levend geraamte. Een skelet met vel rond.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitgehongerd door Vlamingen.
|
![]() |
![]() |
#26 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jaaah kom maaarj.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Laatst gewijzigd door Xenophon : 28 maart 2016 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bovendien hangt één en ander ruimschoots af van de juiste beeldhoek, etc... Op deze foto lijkt het bijvoorbeeld dat het bagagekarretje van betrokkene niet onder dezelfde hoek wordt gefilmd als dat van de twee andere verdachten (let op het verticaal gedeelte) : Kortom, ik geloof nooit dat de "gestalte" hier een bepalende factor is geweest of kon zijn bij de verbazingwekkende vrijlating. Laatst gewijzigd door Gwylan : 28 maart 2016 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() Die man is gehandlicht.
Er was geen gebrek aan bewijs, eerder het tegendeel van het eerdere vermoedelijke bewijs. Dus die man verdient pakken schadevergoeding.
because the fish knows everything. Laatst gewijzigd door thefishdoesntthink : 28 maart 2016 om 19:26. |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Als al degenen die zoals hij verdacht worden van (dixit Le Soir) “…participation aux activités d’un groupe terroriste, assassinats terroristes et tentative d’assassinats terroristes" pakken schadevergoeding krijgen, dan zal mevrouw Françoise Schepmans héél gelukkig zijn, want dan kunnen betrokkenen eindelijk eens in Molenbeek wat lokale belastingen betalen....
|
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik zou nooit een thread openen met de zekerheid dat hij het ZEKER was. Want men is onschuldig tot ...etc etc etc. Vreemd dat weinigen aan dat ethisch principe houden. En dat zonder enig schuldgevoel. |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Mijn excuses. Ik verloor even de zeer specifieke Belgische logica uit het oog en dus de premisse dat zelfs het meest onmogelijke in België mogelijk is.
|
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Omtrent de schuld of onschuld van bedoelde verdachte spreek ik mij hier absoluut niet uit. Wat ik stel is dat het voor mij, aan de hand van wat ik in de pers lees (in casu het artikel van mijn link), totaal onbegrijpelijk is dat de verdachte vrij wordt gelaten, vooral gelet op het feit dat hij nog steeds verdacht wordt van betrokkenheid bij een terroristische groepering, terroristische moorden, en pogingen daartoe. |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() De vergelijking loopt minstens een beetje mank, mijnheer. Dat ze mij niet in de bak steken is niet geheel aan toeval of aan een vleugje goed geluk gelegen, hoor.
Laatst gewijzigd door Gwylan : 28 maart 2016 om 20:20. |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Denkt ge nu echt dat ze een risico gaan nemen en deze man vrij gaan laten zonder dat ze absoluut zeker zijn dat hij onschuldig is? Nee serieus? Denkt ge dat echt? Ik denk dat hij een waterdicht alibi heeft en dat men op de beelden heeft kunnen zien dat er een duidelijk verschil is in lengte. Let goed op, ik DENK dat. |
||
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Deze man is onschuldig aan de bomaanslagen. Is er iemand op deze draad die de moed heeft om zich te verontschuldigen voor zijn stommiteit te geloven dat hij schuldig was? |
|
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Zoals hier iemand al schreef, die kerel is een levend skelet, vel over been.
Aan de vorm te zien van de neus, de buik en de benen van de man met het hoedje, die dikker zijn dan de verkeerdelijk opgepakte moslimjourno, was al duidelijk dat dit niet de gezochte persoon was. En wat een eventuele schadevergoeding betreft, mocht 'm in gelijk welk moslimland verkeerdelijk zijn opgepakt, dan zou 'm blij mogen zijn dat 'm het er levend vanaf zou gebracht hebben en terug naar huis mocht keren.