![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben ook niet woest en ken ook niemand die woest is omwille van die cartoons. Ze zijn smakeloos, dat wel, maar die ene cartoon legt wel de vinger op de wonde van de kleinzielige zeurcultuur die vooral de Vlaming kenmerkt. Ik ga echter niet hypocriet "Je suis Charlie" staan roepen en dan niet verdragen dat ze ons Belgen door hun viool trekken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Conclusie, er is hier niemand kwaad, slotje op topic graag.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#25 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen. Ik vind het ineens totaal niet meer plezant, wat ook mijn goed recht is.
Uiteraard blijft Charlie Hebdo het recht hebben om die cover te gebruiken en te publiceren, hé...
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die noemen zichzelf inderdaad Belgen terwijl het in feit Rwandezen zijn.
Charlie Hebdo zal zeker niet de bedoeling gehad hebben om Stromae hiermee te kwetsen denk ik dan. Gelukkig voor hen is hij en zijn aanhang geen moslim want anders mocht de hele wereld zichzelf weer Charlie noemen. Hypocrisie tot op het bot noem ik dat. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Charlie Hebdo was "spot on".....
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een slechte gewoonte van de Congolezen. Veel blanken werden ten tijde van de onlusten die de onafhankelijkheid vooraf gingen ook gedood. Soms in stukken gesneden, klaargemaakt en opgegeten.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Pas op, Xeno, lachen met een neger die niet Mobutu is, dat is eigenlijk al racisme.
|
|
|
#33 |
|
|
Dat is hun cultuur, wij zijn wij om dat in stukken snijden te veroordelen.
|
|
|
#34 |
|
|
Fantastische cover, heb er hartelijk mee gelachen. Nog van dat.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Hola, als de negers naar hier komen moeten ze stoppen met anderen in stukken te hakken, of ze vliegen in den bak.
De meeste negers weten dat trouwens. Behalve de moslim negerts, dat zijn, enfin, dat mag ik niet zeggen van mijn advocaat wat dat zijn.
“I think we're just gonna kill people that are bringing drugs into our country. We're going to kill them. They're going to be, like, dead." Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 30 maart 2016 om 19:42. |
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben daar niet boos om, ik vind het best een grappige cover die typisch bij Charlie Hebdo past. Meer van dat.
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#40 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De tekenaars van Charlie hebdo wisten waar ze met bezig waren dus ergens zijn ze professioneel gestorven. Deze mensen hebben er niet voor gekozen, ze gingen alleen werken of gewoon hun privé leven beleven. Dat mijn uiteengereten lijk een soort humor is zou ik post mortem niet grappig vinden. Vooral als mijn geliefden dat onder ogen krijgen. Mensen die dood en verderf zaaien of commerciële uitbuiters daarvan zoals Charlie Hebdo weten waarmee ze bezig zijn dat is het verschil |
|
|
|
|