![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een OBU? Over My Dead Body. Dat is een grove invasie van de privacy én we betalen reeds via de accijnzen op brandstof.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die komt er niet. Het idee was OBU voor vrachtwagens, vignet voor personenwagens. Dus als er iets komt dan is het een vignet, ter vervanging van de verkeersbelasting.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wegenvignet is geen km belasting zoals ze nu voorstellen, daarvoor moet ge nu eenmaal km's meten. Dat dit voor sommige politici een natte droom is weten we ook al langer.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom niet stoppen met werken en gaan stempelen? Laatst gewijzigd door Skobelev : 20 april 2016 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Duidt er nog maar eens op hoever die politici van de burger afstaan.
De kilometerheffing is een verborgen belasting op arbeid en dichter op mekaar wonen is tegen de natuur van de vlaming.
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik had gedacht dat "uitstoot" kaderde binnen het klimaatdebat en de maatregelen daaromtrent, ik heb een interview gelezen in de tijd van maandag of dinsdag, ik heb het bewuste krantje nog op de tafel liggen.
Het is zo dat eertijds (lees vroeger) de heffingen gebeurde op basis van het bezit van een auto, nu veranderd dat met de uitstootnormen naar een heffing op kilometers, over een vignet was in dat interview niet gesproken, dat is voor mij al... http://krant.tijd.be/ipaper/20160419 Vlaamse klimaattop bourgeois en shauvliege in een interview daarin werd mij omtrent de heffingen duidelijker. Men wilt dat de burger kan kiezen om milieubewust te gaan leven, ik leef inmiddels allang zo, ik werk met de fiets, normaal zou ik daarvoor een vergoeding krijgen maar omdat de afstand van mijn woon - werk verplaatsing niet groter is dan 5 km, heb in nada vergoeding, in tegenstelling tot mensen die niet lokaal solliciteren of uit noodzaak de afstanden verplicht moeten inkorten door te verhuizen...maar heb wel afgelopen ytwee jaar aan belastingen het gelag mogen betalen van de vervuilers...bedankt, hoor ! Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 20 april 2016 om 20:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit heeft niets met milieu te maken, maar alleen met inkomsten.
Er gaan ook negatieve effecten te noteren vallen, op economisch vlak dan. Benieuwd wat ze met de gevolgen daarvan gaan doen.
![]() |
#30 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Neen, maar ze kaderen dat hier wel in bij het milieu, de inkomsten op de CO2 uitstoot kadert dan ook in de klimaatoefening om de schade van de laatste decennia te beperken, het resultaat blijft tergend frustrerend, er is geen keuze omtrent het praktische gevolg om de uitstoot te verminderen binnen de doelen die gesteld zijn...en dat is een gevolg van het stug volhouden, dat vervuilen helpt en nogmaals het is de vervuiler dat moet betalen op basis van de uitstoot van alle vervoersmiddelen en/of verwerkingsbedrijven die verbranding nodig hebben...
Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 20 april 2016 om 20:47. |
![]() |
![]() |