![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://geentaboes.marokko.nl/index.p...&cid=12&qid=14 Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is inderdaad uw volste recht om met een Afrikaanse te trouwen maar of dat in huidige tijden een goed plan is dat lijkt mij een twijfelachtige zaak.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een theoretisch recht. Je zou versteld zijn welke administratieve en gerechtelijke mallemolen daaraan voorafgaat . Ik heb een kennis en die is al 2 jaar aan het procederen om de toelating te krijgen om te huwen.....een romantische bedoening is het allesbehalve......de laatste 10 jaar is dat helemaal veranderd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sure, en Elvis leeft.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 30 april 2016 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Zouden ze Petertje al verteld hebben
welke kiezers hij moet charmeren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Henri1 : 2 mei 2016 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als mevrouw schoofzak straks gaat lezen wat hij van plan lijkt te zijn, gaat hij flink wat vlaamse peren tegen zijn kop krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft je vriend problemen met een "toelating" om te huwen ? Of heeft hij problemen om voor zijn bruid zomaar een verblijfsvergunning in Vlaanderen/Wallonië te komen? Het bruidspaar kan ook in haar land van oorsprong verder leven dan alleen maar hun huwelijksnacht en dito reis. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik klaag aan dat mensen in Vlaanderen zomaar het lef hebben om iemand die ze niet kennen, maar op basis alleen van huidskleur, te beledigen, beschimpen of erger. In de link in de openingspost is sprake van een huisarts die gehuwd is met een Congolese, en die samen kinderen hebben. Ze leerden mekaar kennen terwijl hij ginder aan een soort ontwikkelingshulp deed. Wie heeft het recht om wat dan ook te verwijten aan die mevrouw ? En waarom zouden hun kinderen zich moeten rechtvaardigen voor hun kleurke ? .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom reken ik er op dat hier geen verklikkers zitten. dank u .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik WÍST het! Weet u ook waar hij momenteel verblijft?
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is getrouwd met 'n Congolese, stoute mensen laten hun hond al kwispelstaartend tegen haar op springen, sommigen schrijven zelfs "neger" op de muur naast hun voordeur, met krijt! 😲
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Klein Licht : 2 mei 2016 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in uw geliefde partij lopen er heel wat sujetten rond die hier vierkant tegen zijn. Wat nu ? |
|
![]() |
![]() |