![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wens niet een een maatschappij te leven die als hoofddoel heeft het verzorgen van een inkomen voor gepensioneerden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze gedachte ging onlangs ook door mijn hoofd. We leven al in een land vol domme, verzuurde mensen en als er één iets erger is dan dat dan is het een land vol oude, domme en verzuurde mensen die dan nog eens moeten verzorgd worden op de kap van de werkenden. Dit is simpelweg niet meer houdbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Prachtige post! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
No taxation without representation! Een simpele regel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En mediocriteit kan niet de nieuwe norm voor een land als Belgie, noch de toekomstige republiek Vlaanderen zijn. Laatst gewijzigd door zonbron : 11 mei 2016 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgie zendt zijn zonen uit... Laatst gewijzigd door zonbron : 11 mei 2016 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze scholing hebben gedaan dan hebben ze de bijpassende brains normaal gezien.
Op elke 500 m is er een bank. Dat ze daar wat geld gaan halen en ons allen redden. In plaats het omgekeerde te doen.
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard staat het U vrij om over geen smartphone te beschikken, dat is Uw recht. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Maar op voorwaarde dat hun Belgische werkgever sociale bijdragen betaalt voor hun Belgische pensioen, en Belgische sociale zekerheid als ze ooit terugkeren. Blijft men daar vrijwillig voor een langere periode dan valt men terug op de plaatselijke sociale zekerheid. Dat betekent geen pensioen, geen vervangingsinkomen bij ziekte enz. Kent gij hier in België mensen die kanker hebben en moeten gaan werken omdat ze anders geen inkomen hebben? De kinderen moeten daar zelf voor de ouderen zorgen. Als ge de pech hebt kinderloos te zijn of enkel dochters te hebben kunt ge uwe plan trekken en werken tot 80 jaar en meer. Is dat hetgeen gij wilt hebben? Ik ga wel met u akkoord dat er in België sommigen serieus van hun pensioen zouden moeten inleveren. De hoge ambtenarenpensioenen bv. En het feit dat mensen die maar een paar jaren gewerkt hebben een hoger pensioen krijgen dan mensen zoals ik die hun gans leven afgedragen hebben lijkt me ook geen eerlijke verdeling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Draai en keer het hoe je wil het is overal wel iets Maar midden dertiger het begint hoog tijd te worden van te vertrekken....hou ons op de hoogte.....en eventueel ook als het toch heel wat minder is dan je had verwacht ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 mei 2016 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.australie.nl/australie/re...aar-australie/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 mei 2016 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
En very small chance, we're rather very fucking much happy ![]() Citaat:
![]() |
|||