![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Minister-President
|
Dat Verhofstadt elke EU parlementair oproept om Erdogan te beledigen, ik stel voor dat hij er zelf mee begint, de rest zal wel volgen.
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Staatssecretaris
|
Stoer doen opent nergens een deur. Beter is sluw zijn. En als ze hun rug nog maar gedraaid hebben er een mes inplanten en nog eens goed rond draaien. Enkel als je met je vijand alleen bent kun je deze best zo snel mogelijk liquideren en laten verdwijnen. Maar stoer doen in het openbaar = problemen zoeken. Want je grootste vijand is de vriend die het dichtste bij je staat
Citaat:
En wat Verhofstadt doet is niet meer dan eens zijn stem verheffen. Erdogan = dictator in wording genre Sadam Hoessein. En Turkije zal dezelfde weg opgaan als Irak destijds. Binnen korte tijd een kapot gebombardeerd land dat zoveel mogelijk andere landen mee in hun oorlog zal trekken. Dat die van de EU dat nog niet zien? Stekeblind zijn die overbetaalde dikzakken |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Lieve buren,
Het betreft de een mening van Verhofstadt om Erdogan te beledigen of wat daar voor door mag gaan. Mijn bezwaar hieromtrent is dat hij meent dat alle Europeanen daaraan gehoor moeten geven, dus ook Nederland w.o. mijn persoon. Daar gaat het over. Ik ben verre van politiek correct in het kader vrije meningsuiting, maar ik weet wel dat ook in Nederland zeer veel aanhangers van Erdogan te vinden zijn. Ik zit niet te wachten op uitlokking van de islam, zo ook vele Nederlanders met mij. We hebben al genoeg te verduren met de zelfbenoemde islamitische staat. Het is en blijft een zaak van de Turken of zij Ata Turk aanhangen of Erdogan. |
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe heten die nu weer? |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Ook wel genoemd de lange arm van Erdogan. http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Neder...tij-Denk.dhtml Ook hier ben ik weer van mening dat kamerleden die hun zetels niet inleveren bij vertrek uit hun partij, minstens 10 kamerzetels moeten behalen alvorens een nieuwe partij op te richten. Zo houd je de islam vooralsnog ook buiten de deur. |
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Verhofstront gaat weer praatjes maken om zogezegd zelf met de eer te gaan lopen. Hij moet gewoon zijn mond houden want Europa is de laatste tijd nog zwaarder op de dool dan Erdogan.
|
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wij hoeven niet tot in die Turkse territoriale wateren te komen. Gewoon beletten dat de migrantenstroom Europa binnengeraakt. Desnoods slepen we ze op naar enkele nauwelijks of niet bewoonde Griekse eilanden. M.a.w. het systeem dat Australië toepast.
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb hier mijn mening vertolkt. Wat de "oppergoden" betreft, die van jou vermijdt zorgvuldig te zeggen wat hij over die problematiek denkt. Het is de hoofdredacteur van Knack, Walter Pauli (toch bepaald geen rechtse figuur) ook opgevallen. zodanig zelfs dat jouw oppergod deze week op de voorpagina van Knack staat afgebeeld met een ritssluiting op zijn mond. Ga maar eens kijken in het weekblad of op de website.
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Europa loopt nog steeds als schoothondje achter de VS aan. De VS wil haar machtspositie in het Midden -Oosten handhaven en wil Turkije binnen de NAVO houden en binnen de EU halen. Europa zal haar eigen geopolitieke weg moeten bepalen en die is er een van real-politiek. De uiterste buitengrens van Europa ,kan echt niet verder komen dan Griekenland en zeker niet bij Syrië ,Irak en Iran. De EU zal moeten beseffen dat de EU politiek van Erdogan slechts voor binnenlands gebruik is. Hij streeft er niet naar om de zoveelste wiel te worden aan de wagen van Europa. Hij heeft de tijd en werkt nu aan zijn binnenlandse machtspositie. Zijn uiteindelijke doel is een Turks Rijk , Turkije in het centrum van de macht van Soenitische staten , van Centraal Azië tot in Noord Afrika. |
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat verbaast jou blijkbaar, nietwaar? Tja, wij beschikken niet over de marxistisch-leninistische kadaverdiscipline die nog steeds terug te vinden is bij de verworpenen der aarde van de SPa.
|
|
|
|
|
#36 |
|
Banneling
|
Dat verbaast mij enkel bij jou, want over die "eigen mening" van een deel van die Vlaamse nationalisten heb ik de voorbije weken al verschillende keren beelden in de nieuwsuitzendingen kunnen bewonderen.
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het psychologisch drama type film. Een vergelijking maken met de prachtige film 'One flew over the cuckoo's nest' zou getuigen van enorm weinig respect voor de prachtige film met onze vriend John Joseph (Jack) Nicholson in de hoofdrol. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 mei 2016 om 12:14. |
|
|
|