![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vakbonden wrijven zich in de handen, weeral zoveel mensen extra om dopgeld aan uit te delen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Als er geen overleg gepleegd wordt, dan moeten de vakbonden maar persoonlijk aansprakelijk gesteld worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() De verantwoordelijkheid voor deze mesthoop ligt bij aviapartner die niet in staat is om haar personeel correct te betalen waardoor ze niet de bagageafhandeling kan voorzien. De maatschappijen hebben een contract met Aviapartner, niet met de werknemers van aviapartner....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Aan de andere kant heeft Avia Partners gratis reclame. Die hebben flexibele medewerkers die eens één dagje staken indien hun loon niet betaald wordt. Die is hier de domme verliezer denk je? De werkenemer. Die krijgt niet meer dan waar hij recht op had, Avia Partners bedankt voor de gratis promotie. De luchthaven van Zaventem en Belgische Avia Partners werknemers krijgen enkel de negatieve reclame. Top idee van de vakbond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik heb gedaan wat mijn collega's wilden, ik ben hun afgevaardigde geworden. Is 1 van de voordelen van afgevaardigde te zijn. En kom nu niet af met eigen pens eerst want ik heb het eerst aan mijn collega's gevraagd, maar mijn collega's hebben voor mij gekozen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Mij ziet ge niet op een lijst, ik wil graag nog promotie maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dan is het normaal dat de spoorbonden reageren. En als de spoorbonden dan reageren en de treinen niet rijden dan is het kot hier te klein. Dan zijn wij uitschot, krapuul, uilen, lui, dom enz... Maar zoals ik al geschreven heb, de spoorbonden gaan op 24/05/2016 niet doen om de mensen in Brussel te krijgen en op 24/06/2016 ook niet meedoen om de studenten niet te gijzelen. Nu gaan er weeral reacties komen dat de spoorbonden niet gaan meedoen maar als de spoorbonden wel meedoen dan volgen er ook reacties. Maar jullie moeten wel weten wat jullie willen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij prees hen voor het enorme werk na de aanslag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2)Wie het niet aanstaat bij zijn werkgever trapt het af,en begaat nooit de onprofessionele fout de klanten te pesten. Staken is in steeds meer sectoren amper meer dan de klootzakkerij van een klein groepje jegens veel grotere groepen niet-schuldigen.Dat noemen ze dan "solidariteit" veronderstel ik. Ze doen maar,Aviapartner wordt door zijn klanten als geheel bekeken(de interne keuken van het bedrijf interesseert klanten als Ryanair,SN Brussels etc....niet),en misschien wordt het tijd afscheid te nemen van een onbetrouwbare afhandelaar? . Laatst gewijzigd door kelt : 14 mei 2016 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat vind u dan wel een reden om actie te voeren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herhaal dat ik wel eens het fijne zou willen weten van die heisa van de laatste staking.
Als het loon niet betaald werd, dan zou aviapartner daar zwaar financieel voor beboet moeten worden. Als het enkel de supplementaire premies betreft, vb. overuren, dan wordt het verhaal genuanceerder. Aviapartner heeft zelf gezegd dat ze erg gehinderd geweest zijn in hun administratie, omdat hun kantoren op de luchthaven redelijk lang ontoegankelijk geweest zijn. Als dat waar is, dan is het enkel de fout van Aviapartner om daarover niet duidelijk te communiceren met hun werknemers. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Weet er iemand wat er van Tijl Gijselinck is geworden?
Ik vond dat indertijd een leuke naam.