![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zover ik weet bestaat dat in Denemarken & Zweden. Dat is een soort part-time job die ze kunnen (mogen ?) doen tot... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Dat zijn nu eenmaal 100k stemmen die de CD&V liefst niet ziet verdwijnen.
Ik vraag mij oprecht af waar de tot 67-verplichte werknemer in de prive voor moet stemmen ? Is er in feite een partij die voor ons het leven wilt beter maken ? Of is het allemaal om ter hardst rijden voor de openbare diensten ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel ik vind als leraren aan 55 jaar uitgeblust zijn, dat ze dan ofwel moeten gaan stempelen aan een basiswedde en dat hun volledige carriere moet tellen als inkomen voor hun pensioen. OFWEL zoeken ze een geschikt werk tot aan 67. maar gedaan met animal farm toestanden ambtenaar = privé VIJF MINUTEN POLITIEKE MOED
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 14 mei 2016 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij leven van de schatkist. Zij zullen dit systeem NOOIT veranderen! Zij en hun ambtenaren zijn een staat binnen de staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Er rest ons maar 1 ding: als werknemer en ondernemer gewoon eens een jaar met ons benen in de lucht liggen. De fiscale en RSZ inkomsten storten in elkaar, en de staat zal gedwongen worden om te saneren.
Zolang wij maar als aapjes blijven werken, blijven zij graaien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eh godverdomme NVA ging toch zorgen voor die CHANGE...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() ![]() Dat is trouwens 1 van de typische bijberoepen van de onderwijzer. Zo een zwaar beroep, maar wel lustig kunnen bijklussen als ze dat willen. Laatst gewijzigd door Odol : 14 mei 2016 om 11:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
want die bestaan al. Vier vijfden werken, of zelfs half time. En een beetje inleveren. Maar ja, ze willen allemaal verdienen gelijk een dokter en met pensioen van een generaal op hun 50ste verjaardag .... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gezocht: leerkrachten voor flexi jobs. Alweer een manier waarop de overheid de weinig werkende leerkrachten een hoop centen tegemoet gooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn voorspelling is altijd geweest dat iedereen NU twee jaar extra aan zijn rekker ging krijgen. En dat schijnt uit te komen. De vakbonden krijsen natuurlijk op voorhand alsof dat iedereen 7, 15 of 25 jaar langer zou moeten werken. (ze krijsen ook op voorspraak van hun politieke bedoelingen ...) En snert-liberalen zitten te hopen dat ambtenaren en arbeiders inderdaad 7, 15 of 25 jaar aan hun rekker zullen krijgen. Rustig mannekes. Rustig. Twee jaar extra. En binnen 10 tot 20 jaar, als de levensverwachting nog eens opgeschoven zal zijn met twee jaar: nog eens twee jaar langer werken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maak leerkrachten zelfstandigen. Loon naar werken. Uitgebluste contraproductieve lamzakken vinden geen uren meer. Hardwerkende idealisten weten niet waar ze eerst kunnen beginnen. Probleem opgelost.
![]()
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar kunnen organisaties zoals het ACW dan nog wel genoeg profiteren?
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En maar klagen en klagen en klagen. Je moet toch een speciale hersenspoeling krijgen om die mentaliteit aan te nemen hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet daarvoor een echte Belg zijn en de regeringscommuniqués voor werkelijkheid nemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Ik heb het zo druk dat ik mijn bijberoep begin te verwaarlozen...
Uiteraard is het vak van leraar een zwaar beroep! Laatst gewijzigd door Another Jack : 14 mei 2016 om 13:04. |
![]() |
![]() |