![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, 't is anders nogal simpelkes hé Als men vrijgesproken dan heeft de staat blijkbaar _ om welke reden dan ook _ niet kunnen aantonen dat het ging om een niet-braaf burger ( resp. dat issue ) Als jij anders beweert dan moet ge maar met die overweldigende bewijslast op de proppen komen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds lopen er veel stoute mensen vrij rond die eigenlijk thuishoren in de gevangenis maar om één of andere reden door de mazen van het net kunnen glippen. Gaan ze bij uw populistische gemeenschapspartij dan nooit eens dieper in over wat stout of braaf zijn eigenlijk inhoudt ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 mei 2016 om 08:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou niet weten waarom ik iets zou moeten bewijzen dat ik niet weet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De gevangenen van de openlucht gevangenissen rond Brussel, ook wel gekend als de Brusselse kalifaten, die haten ons al zeer grondig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zorg dat wie buitenkomt een vak heeft geleerd, de kost kan verdienen, en onmiddellijk de arbeidsmarkt opstroomt. Maar dat dit radicalisering in de hand helpt is een goedkope en foute opmerking, want wanneer je voor optimale omstandigheden zorgt, zullen predikers zeggen dat dit ook het werk van de duivel is, gericht om materialisme, meedraaien in een Goddeloze samenleving, en je hoe dan ook als eerste plicht hebt een goede moslim te zijn wat meedraaien in de samenleving, wanneer het over de letterlijke interpretatie van islam gaat , onmogelijk maakt. Want dan mag je niet optrekken met ongelovigen, niet samenwerken met andere vrouwen, die mag je ook geen hand geven, laat staan dat vrouwen je baas kunnen zijn. Fout dus waar het over radicalisering gaat , maar dat in het algemeen gevangenissen enkel in de huidige vorm voor problemen zorgen, daar heeft hij een punt. Zorg liever eens dat enkel imams met erkende opleidingen een voet in die gevangenissen zetten, wanneer je kijkt naar de gediplomeerde leraren islam in scholen, zal in de gevangenis ook wel veel rondlopen wat niet eens weet waarover het spreekt. Een imam kan iedereen zijn,het is slechts de voorganger in gebed! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms vraag ik mij af of wij moreel op het niveau zitten van de tutsi's die de hutu's in Rwanda uitmoorden en later doodleuk beweren dat ze het probleem niet zien... Bosmongolen... Het is iets van alle tijden, blijkbaar onuitroeibaar... Kots... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas heel erg op met dergelijke uitspraken !!! Anders ga je snel in de hoek van de linkiewinkies weggezet worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Rechtsen zijn vooral uit op meer redenen tot repressie, niet tot oplossingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vernielzuchtig in mensheid & eigen zakken vullen eerst !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Extern niet altijd, want er is altijd een risico dat er onnozelaars in de buurt zijn. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is niet "bij mekaar brengen", dat is "verdelen" wat jij doet. Kom bij ons eens wat bijscholing in menselijkheid volgen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groot gelijk om buiten niet te veel te vertellen want wie niet denkt als wij is sowieso een onnozelaar.....waar hebben we dat nog gehoord ?
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 mei 2016 om 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je hebt toch nog niet zo'n Davidsfonds ringbaardje laten groeien mag ik te hopen ? ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 mei 2016 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Justitie, economie, werkloosheid, een zekere sociale zekerheid, een sociale sociale zekerheid, staatsschuld, duidelijke staatsorganisatie, belastingsinning, defensie met tanks zonder tank-munitie, maar met munitie die niet past op de tanks, meer gevangeniscellen zonder wc-pot of douche dan met (waardoor cipiers niets anders moeten doen dan weg en weer lopen van en naar ..), een pracht van een tweetalige hoofdstad, stipte treinen volgens fyra-normen, ... .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erg hé?
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |