![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ghostwriter voor BemBem.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou iemand warm lopen voor Uw exclusief seksboek? Let eens uit. Mss kan U de forumgenoten dan wel overtuigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() :Burns: ?
Daar had ge zelf niet op kunnen komen? Dat heet 'research', noodzakelijk bij 't schrijven van 'n boek.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 22 mei 2016 om 14:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De enige kans dat dat boek een publiek bereikt is door mee te surfen op iets waar veel wordt op gegoogled, en te zorgen dat dat boek zo mee in de searchbox komt, bv door te hopen op typefouten. Een titel als wet hot chili peppers, of zo
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga je "sperma blues" schrijven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Burns van de Simpsons al excellent horen zeggen? Daarom :burns: Research steekt er zeker in. Jaren werk. Zelfreflectie en onderliggende factoren uitspitten. Langs mijn kant bekeken. :huiver: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Quasi iedereen hier is toch opgegroeid met de Simpsons?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hahaha! ik verklap niets hoor, maar ja er komen idd Chinezen in voor .. meer zeg ik niet ... LOL
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() SDX interesting link idd .. thx ^^
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opgegroeid is een groot woord, terloops gezien is correcter. Ik was trouwens al volwassen (enfin op bepaalde gebieden wordt ik nooit volwassen) denk ik als de Simpsons succes kregen.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 22 mei 2016 om 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hihi Peche thx!!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mja .. alhoewel .. ik heb eerder de indruk dat het afhangt van het aantal reviews op amazon, nu ik daarop zit merk ik dat hoe meer een boek er geeft hoe meer het over de toonbank gaat, zoiets lol ........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terloops gezien, zoals Gipsy stelt, ja, maar mee opgegroeid
![]() Ik ken Homer, Bart, de intelligente Lisa, maar de naam vd mevrouw met 't hoge, blauwe haar ontsnapt me, ook 't kruipende tutterkind ken ik niet bij naam. Ik keek/kijk naar andere dingen, maar ik ben dan ook niet iedereen. 😊 We kunnen niet allemaal alumni zijn van de wereldberoemde Ivy League Simpson University, zoals jij èh.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |