![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom trolt u Rusland?
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Is het schoolreisje nu nog niet voorbij?
Vertel eens over multilateralisme, Putin, de oorlog in Libie/Syrie, over de Amerikaanse wapenindustrie en als je wil ook over je kloten, vrienden en toiletten... Ik vrees er voor dat het weer bij persoonlijke aanvallen blijft die amper voorbij 2 volzinnen gaat... Hier alvast wat Putin over U(S)NIlateralisme denkt, een aanzetje. https://youtu.be/932K6tZ5Ea4
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 1 juni 2016 om 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke vlag die bepaalde mensen* transformeren en aldus idioot groepsgedrag opwekken werkt op mijn zenuwen.
Spijtig genoeg zijn geen van jullie immuun. (*): Exacte omschrijving te definieren.
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Frankrijk gaan stemmen op om de sancties tegen Rusland bij te stellen, men is zeer ontevreden met het huidige beleid van de EU, gericht tegen de Russische staat.
Interview en artikel terzake: 'US should not dictate to EU regarding Russian sanctions - but it has been' https://www.rt.com/op-edge/345875-fr...ctions-russia/ We are seeing across Europe political parties and forces challenging these sanctions which are totally disastrous for Europe, journalist and broadcaster Neil Clark told RT in Moscow. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Frankrijk gaat niet mogen. Wat de VS betreft zijn de sancties onbeperkt qua duur. Een ijzeren gordijn. Dat is wat de VS het beste uitkomt (denkt ze verkeerdelijkerwijze). Men heeft angst door een Russisch Europese toenadering controle over Europa te verliezen.
Ik hoop dat Europa ooit de moed vindt. Frankrijk is een fier land, maar ik vrees niet sterk en onafhankelijk genoeg om Europa hier op sleeptouw te nemen. Het Europa van Hollandse en Merkel is zwak. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 juni 2016 om 03:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |