Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juni 2016, 21:10   #21
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Probeer dat uit te leggen aan uw maat Putin.
Waarom trolt u Rusland?
Oud 1 juni 2016, 21:42   #22
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Waarom trolt u Rusland?
Omdat uw Russische vlag op mijn kloten werkt.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2016, 21:50   #23
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is het schoolreisje nu nog niet voorbij?

Vertel eens over multilateralisme, Putin, de oorlog in Libie/Syrie, over de Amerikaanse wapenindustrie en als je wil ook over je kloten, vrienden en toiletten...

Ik vrees er voor dat het weer bij persoonlijke aanvallen blijft die amper voorbij 2 volzinnen gaat...

Hier alvast wat Putin over U(S)NIlateralisme denkt, een aanzetje.

https://youtu.be/932K6tZ5Ea4
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks

Laatst gewijzigd door Reverberation : 1 juni 2016 om 21:51.
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2016, 22:09   #24
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Is het schoolreisje nu nog niet voorbij?

Vertel eens over multilateralisme, Putin, de oorlog in Libie/Syrie, over de Amerikaanse wapenindustrie en als je wil ook over je kloten, vrienden en toiletten...

Ik vrees er voor dat het weer bij persoonlijke aanvallen blijft die amper voorbij 2 volzinnen gaat...

Hier alvast wat Putin over U(S)NIlateralisme denkt, een aanzetje.

https://youtu.be/932K6tZ5Ea4
YouTube is voor ongeletterden. Putin denkt alleen maar trouwens hoeveel miljarden hij kan binnenrijven.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2016, 22:13   #25
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
YouTube is voor ongeletterden.
Hoezo? En geldt dat dan ook bij uitbreiding voor heel het net?

Citaat:
Putin denkt alleen maar trouwens hoeveel miljarden hij kan binnenrijven.
Heb je daar nog iets over te zeggen of blijft het bij die tweede volzin vol onzin?
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2016, 05:20   #26
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Elke vlag die bepaalde mensen* transformeren en aldus idioot groepsgedrag opwekken werkt op mijn zenuwen.
Spijtig genoeg zijn geen van jullie immuun.

(*): Exacte omschrijving te definieren.
Oud 3 juni 2016, 18:22   #27
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
anders de waalse haan op een mesthoop als vlag?
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2016, 02:47   #28
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

In Frankrijk gaan stemmen op om de sancties tegen Rusland bij te stellen, men is zeer ontevreden met het huidige beleid van de EU, gericht tegen de Russische staat.

Interview en artikel terzake:

'US should not dictate to EU regarding Russian sanctions - but it has been'
https://www.rt.com/op-edge/345875-fr...ctions-russia/
We are seeing across Europe political parties and forces challenging these sanctions which are totally disastrous for Europe, journalist and broadcaster Neil Clark told RT in Moscow.

The French Senate is due to vote on a resolution that calls for the lifting of sanctions imposed on Russia over the conflict in Ukraine.

The resolution has already been passed by the French National Assembly, where the vote went through to a storm of cheers and applause.
Read more
© Charles Platiau ‘France should become Europe's leader in ending Russian sanctions’

Although the resolution is not binding, it sends a strong signal of discontent to the French government.

Lawmakers are urging an end to punitive measures against Russia, stressing that Moscow remains a strategic partner for both France and Europe.

They also hope that, in response, Moscow will lift its food embargo on EU products.

Sanctions were imposed on Russia by the European Union and US two years ago over the crisis in Ukraine. They target individuals, as well as the country's economy at large.

...
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2016, 03:19   #29
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Frankrijk gaat niet mogen. Wat de VS betreft zijn de sancties onbeperkt qua duur. Een ijzeren gordijn. Dat is wat de VS het beste uitkomt (denkt ze verkeerdelijkerwijze). Men heeft angst door een Russisch Europese toenadering controle over Europa te verliezen.

Ik hoop dat Europa ooit de moed vindt. Frankrijk is een fier land, maar ik vrees niet sterk en onafhankelijk genoeg om Europa hier op sleeptouw te nemen. Het Europa van Hollandse en Merkel is zwak.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 juni 2016 om 03:31.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2016, 16:52   #30
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Europa heeft weet van verschillende spionageschandalen begaan door de VS tegen Europa, maar het weigert ernaar te handelen. Deze struisvogelhouding is een van de aanwijzingen van een diepe infiltratie van de Europese politiek door de VS. Indien Europa die elementen in haar rangen kan weren kan het een echte duidelijke pro Europese koers varen.

Juncker komt over als een uitzondering met zijn onafhankelijke pro Europese positie. We vinden het vreemd zo'n politici tegen te komen, zo gewend zijn we aan wat eigenlijk een aberatie is, namelijk een continent beheerst door een ander continent tot en met zijn defensie toe. Wie weet hoe Juncker aan zijn positie is kunnen geraken? Hield hij zich op de vlakte tot nu toe? Veranderde hij van mening? Het is in ieder geval jammerlijk uitzonderlijk dat politici die een Europa van de vier windstreken verdedigen in tegenstelling tot een Atlantisch Europa, ver geraken in hun politieke carrière. Juncker is arrogant lijkt me. Niet iemand die zich graag laat commanderen. Zo arrogant dat enkel geld niet voldoende is. De man wil een rol in de geschiedenis. Hij wil zich niet neerleggen met de rol van louter imperiaal administrator. In die zin is hij minder schadelijk voor Europa dan Merkel of Holland me lijken te zijn.

Benieuwd hoe Junckers verdere carrière zal verlopen.

Het feit dat Washington zich meent te moeten bemoeien met een bezoek van Juncker aan Rusland, dat is eigenlijk een red flag. Helaas. Europa slaapt.
Het protest van de Britten tegen de aanstelling van Juncker was gigantisch. In ruil hebben ze mogelijk die Poolse gastarbeider als Voorzitter van de Raad gekregen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be