![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Snul Effect speelt weer eens op de man
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is te verlegen omze hier zelf te posten, dus doe ik het even voor hem:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() hoezee!!!! zo zou je schoonvader er ook willen uitzien!!!! geef jezelf over aan het maagsap van lieven debrauwer!!!! wat zeg je?!?!? aha!!!! ik dacht het wel!!! een samenzwering van zweterige apen die maar w�*t graag navelpluis verorberen!!!! raaaaaaaaaahhhhhhh!!!!
![]()
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() De realiteit van links : blind voor problemen en vol van zichzelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt het mss niet door, maar dit is een K&K zwans-thread, dus geen serieuze discussie. Waarom begin jij dan in godsnaam over argumenten??? Zuurzak! ![]() Laatst gewijzigd door headinajar : 3 november 2004 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() Sorry, ik zal mijn niveau aanpassen aan jullie. Busch naar het zoo, Keerry naar de tob. Lang leve Stalin de gast di hed bei hed regte ent hat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Ik vind de topic schelden toch veel toffer. Veel simpeler.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=22972 |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als je dan nog een paar correct functionerende hersencellen moest overhebben, kun je nog steeds 2 tabletten LSD slikken of gewoon 8 joints van pure wied opsmoren om de paranoia waanvoorstellingen te stimuleren. Laatst gewijzigd door headinajar : 5 november 2004 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gadelachememij ? wadistemanneke.[/size] |
|
![]() |
![]() |