Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Theo van Gogh
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Theo van Gogh Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent Theo van Gogh terecht.

Discussietools
Oud 2 november 2004, 19:09   #21
De Vliegende Hollander
Gouverneur

De Vliegende Hollander's schermafbeelding

Standaard

Verscheidene groeperingen op bepaalde Marokkaanse en autochtone forums roepen op tot acties gericht tegen de ander...
Oud 2 november 2004, 19:10   #22
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf

Handig truukje...
Neen, zeker geen "truukje", het maakt voor u gewoon niets uit of ik hier 10, 20 of 50 van dat soort reacties plaats, dus waarom zou ik dat doen ?

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=403021

Is die varken echt dood of is dit een slechte grap???
PAJOT is offline  
Oud 2 november 2004, 19:41   #23
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Neen, zeker geen "truukje", het maakt voor u gewoon niets uit of ik hier 10, 20 of 50 van dat soort reacties plaats, dus waarom zou ik dat doen ?

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=403021

Is die varken echt dood of is dit een slechte grap???
Ik heb net heel die thread daar eens doorgelezen en wat me al van bij het begin opviel is dat die mensen deze moord net zozeer veroordelen als wij hier doen (die ene uitzondering die jij eruit pikte niet te na gesproken). Zij zijn zelfs ontzettend boos op de dader, want ze zijn er zich maar al te zeer van bewust dat het feit dat deze dader een Marokkaan was in het nadeel van de hele gemeenschap zal spelen. En hoe komt dat? Juist! Door kortzichtige en malafide mensen zoals jij die op een laffe en leugenachtige manier proberen om te laten uitschijnen dat de Marokkaanse gemeenschap in dit land dergelijke daden toejuicht.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 2 november 2004, 19:45   #24
De Vliegende Hollander
Gouverneur

De Vliegende Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb net heel die thread daar eens doorgelezen en wat me al van bij het begin opviel is dat die mensen deze moord net zozeer veroordelen als wij hier doen (die ene uitzondering die jij eruit pikte niet te na gesproken). Zij zijn zelfs ontzettend boos op de dader, want ze zijn er zich maar al te zeer van bewust dat het feit dat deze dader een Marokkaan was in het nadeel van de hele gemeenschap zal spelen. En hoe komt dat? Juist! Door kortzichtige en malafide mensen zoals jij die op een laffe en leugenachtige manier proberen om te laten uitschijnen dat de Marokkaanse gemeenschap in dit land dergelijke daden toejuicht.
Mag jij blij zijn dat je niet alle Nederlandse netten ontvangt, want hier komen genoeg Marokkanen in beeld die wat anders zeggen. Deze vond ik speciaal nog het mooist:

Wat vind u van de moord op Theo van Gogh?
Tja, hij schpeelde met vuur, dus ja, hij krijg vuur trug, is normaal.

Dank u
Oud 2 november 2004, 19:49   #25
athena
Parlementslid

Standaard

Ben net aan het kijken naar de herdenkingsplechtigheid aan het kijken, veel volk, veel autochtone Nederlanders, jong en oud, ook veel zwarte Nederlanders, maar wie zijn de grote afwezigen. Twee keer raden, hoe zit het nu met de grote afkeuring door de islamitische gemeenschap van de moord?
athena is offline  
Oud 2 november 2004, 19:51   #26
athena
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Westland New Post
Zie hem daar nu zitten met ze'n kromme haakneus. Cohen is verantwoordelijk voor de etnische zuivering die reeds een aantal jaar aan de gang is. Autochtone Nederlanders worden verjaagd met medewerking van Job Haakneus Cohen.
Cohen heeft daarnet op de Dam dan ook een mooi fluitconcert gekregen, blijkbaar trapt niet iedereen in zijn hypocriete -ik moet mijn vel redden- houding van Cohen nu.
athena is offline  
Oud 2 november 2004, 19:53   #27
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
Ben net aan het kijken naar de herdenkingsplechtigheid aan het kijken, veel volk, veel autochtone Nederlanders, jong en oud, ook veel zwarte Nederlanders, maar wie zijn de grote afwezigen. Twee keer raden, hoe zit het nu met de grote afkeuring door de islamitische gemeenschap van de moord?
Slim van hen dat ze daar uit de buurt blijven. Je kan ook iets afkeuren zonder je ter plaatse te begeven, stel je voor...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Raf is offline  
Oud 2 november 2004, 19:53   #28
athena
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Link er eens enkele, want ik vind er geen...
Zet misschien uw TV eens aan, zelfs de rode VRT kon er niet om heen.
athena is offline  
Oud 2 november 2004, 19:54   #29
athena
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Slim van hen dat ze daar uit de buurt blijven. Je kan ook iets afkeuren zonder je ter plaatse te begeven, stel je voor...
En ik ben Cleopatra , maar wat baten kaars en bril...
athena is offline  
Oud 2 november 2004, 19:56   #30
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zet misschien uw TV eens aan, zelfs de rode VRT kon er niet om heen.
Enkelingen, dwazen. Je vindt er op dit forum ook exemplaren van.

Citaat:
Raf is offline  
Oud 2 november 2004, 19:57   #31
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ik ben Cleopatra , maar wat baten kaars en bril...
Proficiat! U bent de 500.000ste die deze dooddoener gebruikt! U wint een familieverpakking WC-papier van de Aldi!

Citaat:
Raf is offline  
Oud 2 november 2004, 19:58   #32
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Link er eens enkele, want ik vind er geen...
geen te ingewikkelde vragen stellen Raf!
Het Skill Effect is offline  
Oud 2 november 2004, 19:59   #33
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Waarom spreekt men trouwens over een politieke moord ???
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline  
Oud 2 november 2004, 20:00   #34
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
geen te ingewikkelde vragen stellen Raf!
Ik deed het nochtans niet met opzet hoor

Citaat:
Raf is offline  
Oud 2 november 2004, 20:00   #35
athena
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Vliegende Hollander
Mag jij blij zijn dat je niet alle Nederlandse netten ontvangt, want hier komen genoeg Marokkanen in beeld die wat anders zeggen. Deze vond ik speciaal nog het mooist:

Wat vind u van de moord op Theo van Gogh?
Tja, hij schpeelde met vuur, dus ja, hij krijg vuur trug, is normaal.

Dank u
Heb ik zelfs gezien op VRT maar dat zal volgens Raf waarschijnlijk nu ook een vuile fascistenzender geworden zijn
athena is offline  
Oud 2 november 2004, 20:03   #36
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard
In plaats van een kabaalwake zou men beter een progrom organizeren die alle moslims verjaagt uit Islamsterdam.

8)
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline  
Oud 2 november 2004, 20:16   #37
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Cohen werd op een fluitconcert getrakteerd.

weet iemand waarom? ken hem niet zo goed.
Mitgard is offline  
Oud 2 november 2004, 21:07   #38
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard Moordenaar Van Gogh vriend van Samir A.

De 26 jarige Marokkaanse moordenaar van Theo Van Gogh bleek bevriend met Samir A. zei men zonet op het nieuws in Nederland. Voor wie niet meer weet wie Samir A is, lees hieronder.

De moord op van Gogh zou ook 911 dagen gebeurd zijn na de moord op Pim Fortuyn.

Citaat:
Justitie verdenkt een 18-jarige jongen van het plannen van terreuraanslagen in Nederland. De jongen, die in juni werd gearresteerd, zou het hebben gemunt op Schiphol, de Tweede Kamer, de kerncentrale van Borssele, het kantoor van de Algemene Veiligheidsdienst in Leidschendam en het ministerie van Defensie. Terrorismedeskundige Edwin Bakker neemt de plannen van de verdachte uiterst serieus.

Samir A., van Marokkaanse afkomst, werd op 30 juni opgepakt. Aanleiding was mogelijke betrokkenheid bij een roofoverval, maar na een huiszoeking bleek er meer aan de hand. In het huis, zo meldt NRC Handelsblad aan de hand van een dagvaarding tegen de verdachte, werden plattegronden aangetroffen van de gebouwen. Ook vond de politie een geluiddemper, twee patroonhouders, een nachtkijker, een kogelwerend vest en materiaal om een bom te maken.

Terreuralarm
Na Samirs arrestatie kondigde het ministerie van Justitie een ‘terreuralarm’ af en nam extra veiligheidsmaatregelen. Overigens was de arrestatie niet de enige reden om de alarmfase te verscherpen, vermoedt terreurdeskundige Edwin Bakker van Instituut Clingendael. Rond die tijd liep ook een ultimatum af dat Osama bin Laden aan Europa zou hebben gesteld. Bin Laden wilde dat Europese landen die troepen naar Irak hadden gestuurd, hun militairen zouden terugtrekken. Hij dreigde daarbij met aanslagen.

[size=1]Ook het hoofdkwartier van de AIVD in
Leidschendam stond op de lijst
van doelwitten[/size]
Bakker noemt de uitgelekte plannen gevaarlijk, te meer omdat de jongen al eerder werd verdacht van het beramen van terreur. “Hij heeft kennelijk zijn leven in dienst gesteld om met geweld de islam te belijden, en vormt daarom een groot gevaar.”
In januari 2003 probeerde Samir A. met een vriend naar Tsjetsjenië te reizen om de moslimstrijders te helpen. De Russische politie stuurde hem echter aan de grens weer naar huis. Vanaf die tijd hield de inlichtingendienst AIVD hem goed in de gaten. In oktober 2003 werd hij met vier anderen aangehouden omdat ze een aanslag zouden voorbereiden. Bij huiszoeking werden toen kunstmest en zoutzuur aangetroffen, waarmee explosieven konden worden gemaakt. Kort daarop werden de vijf weer vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs. Hulp
Het is onduidelijk of Samir bij zijn nieuwste plannen hulp kreeg van anderen. Volgens Bakker maakt het niet zo veel uit, want ook iemand die alleen handelt kan uiterst gevaarlijk zijn. Ook het feit dat de 18-jarige verdachte waarschijnlijk niet zoveel geld had, maakt hem niet minder gevaarlijk, zegt Bakker. “Veel geld heb je niet nodig. Met een paar duizend euro kan je al verschrikkelijke dingen aanschaffen, waarmee je wapens kan maken.”

Ondanks dat Samir A. is opgepakt is het terreuralarm nog steeds van kracht. Kennelijk zijn er nog andere dreigingen. Hoe kan Nederland zich nu tegen dit soort terreur wapenen? Het beste middel, zegt Bakker, is een goed functionerende veiligheidsdienst, die verdachten langere tijd kan volgen. Dat is nu ook gebeurd met Samir A.

Maatregelen
Intussen zit men ook in Den Haag niet stil. Minister Donner van Justitie bereidt een pakket maatregelen voor om verschillende diensten beter op elkaar af te stemmen. Ook krijgen ministers meer bevoegdheden om snel in te kunnen grijpen. Vrijdag zullen die maatregelen worden besproken in de ministerraad.

http://www2.rnw.nl/rnw/nl/achtergron...9_terreur.html
Wreker is offline  
Oud 2 november 2004, 21:11   #39
Dutchie_153
Vreemdeling

Dutchie_153's schermafbeelding

Standaard

Zou me niks verbazen

[size=4][font=System]1 voor allen, allen voor 1[/font][/size]
Dutchie_153 is offline  
Oud 2 november 2004, 21:13   #40
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Nog een Theofielentopic!
Het Skill Effect is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be