![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat men geen verschil mocht maken op basis van afkomst. Laatst gewijzigd door daiwa : 16 juli 2016 om 00:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen leeflonen meer voor EU burgers, zoveelste meer kan er uitgedeeld worden aan niet EU burgers. Is dat geen geniaal plan van Theofiel Asiel? Ge moet er maar opkomen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het grootste deel niet-EU burgers zijn dan ''toevallig'' Noord-Afrikanen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De beschermde soort dient beschermd te blijven eyh.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
EU-burgers hebben de vrijheid om zomaar naar hier te komen, zoals wij naar hun land mogen gaan. Niet EU-burgers mogen dat niet. Ze moeten eerst "toestemming" vragen door ofwel een visum aan te vragen, ofwel asiel. Zonder die toestemming zijn ze illegale verblijvers. Een visum is aanvankelijk tijdelijk, en gaat pas over naar een verblijfsvergunning na voorwaarden. Het recht bij ons zit zo in mekaar dat als je zegt aan iemand dat hij permanent verblijfsrecht heeft, omdat vastgesteld is dat hij aan alle voorwaarden voldoet, hij dan ook alle rechten heeft. Met de snelbelgwet zijn alle oude machtspartijen nog verder gegaan !! Wat dus nodig is: niet zo snel permanent verblijfsrecht geven aan niet-EU-ers. Afijn, ik hoop met mijn uitleg ex abrupto een beetje duidelijk te zijn. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In theorie klinkt dat allemaal erg mooi.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() tweede keer dubbel
Laatst gewijzigd door Anitta : 16 juli 2016 om 08:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() en nog ne keer, site werkt weer formidabel goed.
Laatst gewijzigd door Anitta : 16 juli 2016 om 08:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Anitta : 16 juli 2016 om 08:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om zeker te zijn dat plaatje echt goed te snappen? - Alleen een Steiner-Schule suppoost zou het misschien nog duidelijk tekenen, ex absurdo, dat wel.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 16 juli 2016 om 08:36. Reden: absurdo abrupto |
|
![]() |
![]() |