Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juli 2016, 04:23   #21
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Tandaanslag.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2016, 04:44   #22
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
België ligt niet zoveel in het vizier zoals Frankrijk, de aanslagen op de luchthaven van Zaventem waren in feite ook voor Frankrijk bedoeld. Ik ben niet bang om ergens naartoe te gaan, ik vertrouw genoeg op mijn instinct om te geloven dat ik wel zal overleven en heb ik pech dan heb ik pech.
Oh maar wij liggen in het vizier hoor.
En er kan ieder moment iets gebeuren zoals in Nice.
Er lopen hier mensen die van oorlogsgebied komen en dagelijks dieper in hun zieke ideologie zakken.
Gesubsidieert door U.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2016, 05:47   #23
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
De praktisch volledige N-VA top dood.

Want het koningshuis heeft laten weten dat ze dringendere zaken hebben, dat ze niet komen.
Pfff, aan die Judassen gaan we niet veel verliezen.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2016, 05:48   #24
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Nu met de aanslag in Nice ben ik er helemaal niet meer gerust in. De vraag is zelfs niet eens of er een volgende aanslag zal zijn maar 'wanneer'.
Beurk, ik durf sinds de 14de bijna niet meer de tram te nemen. En ik was nochtans met iets bezig dat véél naar buiten gaan - op druk bezochte plekken - vereist. Beurk, ik ben echt bang geworden. Ik zal m'n project voorlopig maar on hold zetten zeker. Pffffffff.

Discuss pls, thanks
Ben zondag naar de gentse feesten geweest, heel veel volk, straat animatie, enorm plezant en een heel goede sfeer. Wat je wel ziet is voldoende blauw op straat en in enkele zijstraten zelfs een gepantserde truck die voor rellen kan worden ingezet. De ordediensten weten met wat ze bezig zijn. Als burger nu bang binnenblijven is zinloos en zo geef je die terroristen wat ze willen. Niet doen dus. De tramlijnen in gent zaten goed vol, het pendelen tussen de parkings en het centrum verloopt vlot in gent en niemand trekt er zich ook maar een bal van aan dat er terreurdreiging 3 heerst.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2016, 06:25   #25
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

ER is helemaal niks aan de hand .... helemaal niets om ons zorgen over te maken... " is dat niet een klein beetje affront voor die mensen die hun geliefden verloren hebben in aanslagen de laatste jaren.. maar ja zo zijn wij egoïsten van de bovenste plank ... zoals velen hier ,,hé...

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 19 juli 2016 om 06:26.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2016, 06:36   #26
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ben zondag naar de gentse feesten geweest, heel veel volk, straat animatie, enorm plezant en een heel goede sfeer. Wat je wel ziet is voldoende blauw op straat en in enkele zijstraten zelfs een gepantserde truck die voor rellen kan worden ingezet.
Een gepantserde truck die ingezet kan worden voor rellen op de Gentse feesten??? U hebt nog minder kaas gegeten van terreurbestrijding dan van politiek.

Die gepantserde voertuigen stonden daar om te beletten dat een dolgedraaide moslim de Gentse straten zou "schoonvegen," een soort van barricade dus.

Citaat:
De ordediensten weten met wat ze bezig zijn.

De ordediensten weten hopelijk waarmee ze bezig zijn want de terroristen die weten nog beter met wat ze bezig zijn.

Citaat:
Als burger nu bang binnenblijven is zinloos en zo geef je die terroristen wat ze willen. Niet doen dus.
Dit is gewoon zo'n typisch poco gelul waar niemand iets aan heeft, praatjes tegen de vaak noem ik dit. De terroristen die willen de straten vol bloed zien of geloof je werkelijk dat het hen ook maar één hol kan schelen dat het hier vol broekschijters zit? Je speelt hen net in de kaart door toch buiten te komen want zo kunnen zij meer slachtoffers maken.

Citaat:
De tramlijnen in gent zaten goed vol, het pendelen tussen de parkings en het centrum verloopt vlot in gent en niemand trekt er zich ook maar een bal van aan dat er terreurdreiging 3 heerst.

Er is opvallend minder volk op de Gentse feesten: http://newsmonkey.be/article/69374
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2016, 07:26   #27
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ben zondag naar de gentse feesten geweest, heel veel volk, straat animatie, enorm plezant en een heel goede sfeer. Wat je wel ziet is voldoende blauw op straat en in enkele zijstraten zelfs een gepantserde truck die voor rellen kan worden ingezet. De ordediensten weten met wat ze bezig zijn. Als burger nu bang binnenblijven is zinloos en zo geef je die terroristen wat ze willen. Niet doen dus. De tramlijnen in gent zaten goed vol, het pendelen tussen de parkings en het centrum verloopt vlot in gent en niemand trekt er zich ook maar een bal van aan dat er terreurdreiging 3 heerst.
Je bent grappig, alsof blauw op straat een plofmoslim die onderweg naar zijn doel is, kan tegenhouden.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 19 juli 2016 om 07:28.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2016, 07:30   #28
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De praktisch volledige N-VA top dood.

Want het koningshuis heeft laten weten dat ze dringendere zaken hebben, dat ze niet komen.

IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2016, 08:02   #29
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
21 juli.
Pairi Daisa 21 juli ²
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2016, 08:08   #30
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
U moet begrijpen dat iemand met een zo hoge rang binnen de Belgische Zeestrijdkrachten af en toe in een "deep state of mind" moet komen alvorens zijn managementbeslissingen te laten geworden aan relevante personen...
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2016, 08:18   #31
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De ordediensten weten met wat ze bezig zijn. .
Ze zouden beter weten met wat de terroristen bezig zijn.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2016, 08:34   #32
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Ik ga er niet voor binnen blijven. Wie zegt dat er niet één of andere zot zegt : ik pak het anders aan en leg een bom in dat appartementsgebouw.
Als het moet gebeuren, gebeurt het toch.
Maar voor het plezier van die smerige, achterlijke, rotte fanaten mijn levensstijl veranderen?
Van mijn leven daag niet!
Oud 19 juli 2016, 08:47   #33
job
Minister-President

job's schermafbeelding

Standaard

Onbewust laat je je toch beinvloeden door de aanslag in Nice.
Ik zoek geen menigten meer op of woon geen massa-evenementen meer bij in franco-gebieden. Ik zal nog wel gaan wandelen in de Ardennen, maar een city-trip naar pakweg Parijs zit er helemaal niet meer in.
Oud 19 juli 2016, 08:48   #34
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Een gepantserde truck die ingezet kan worden voor rellen op de Gentse feesten??? U hebt nog minder kaas gegeten van terreurbestrijding dan van politiek.

Die gepantserde voertuigen stonden daar om te beletten dat een dolgedraaide moslim de Gentse straten zou "schoonvegen," een soort van barricade dus.

De ordediensten weten hopelijk waarmee ze bezig zijn want de terroristen die weten nog beter met wat ze bezig zijn.

Dit is gewoon zo'n typisch poco gelul waar niemand iets aan heeft, praatjes tegen de vaak noem ik dit. De terroristen die willen de straten vol bloed zien of geloof je werkelijk dat het hen ook maar één hol kan schelen dat het hier vol broekschijters zit? Je speelt hen net in de kaart door toch buiten te komen want zo kunnen zij meer slachtoffers maken.

Er is opvallend minder volk op de Gentse feesten: http://newsmonkey.be/article/69374
Laat mij er je vooral niet van weerhouden hoor om als een broekschijter binnen te blijven zitten. Barricadeer je voordeur desnoods.
De vele duizenden mensen die naar de gentse feesten geweest zijn lijken me net iets aangenamer gezelschap te zijn.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2016, 09:19   #35
Peche
Banneling

Standaard

Het is wel zo dat we deze aanslagen nooit mogen weg relativeren.
De angst is normaal en mag niet in een hoekje gedrumd worden.
We moeten achteraf niet doen alsof er niets gebeurd is he. Het is gebeurd en zal nog eens gebeuren.

Zeer recent in Duitsland nog. Waarom ze dan nog verder vluchtelingen toelaten is mij de vraag? Een muur rond Europa en iedereen die nog maar iets wenst te beramen erover flikkeren.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2016, 09:31   #36
LETSPANIC
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Kom kom Bem, volgens onze leiders moeten we met aanslagen en terrorisme leren leven (cfr Jambon) Volgens onze politiekers moeten we blijven buiten komen, blijven feesten, naar de markt, naar het festival omdat we anders aan de terroristen toegeven. Valt er dan al eens een slachtoffer, of 50 of 100, so be it, toch hebben de terroristen dan niet gewonnen.
Zolang de 'radikalen' de opname aan mensenlevens tot een aanvaardbaar pijl houden, is alles OK.. Repressie moet onmiddellijk en drastisch omhoog!

- Is het nu Oorlog of niet?

Gelukkiglijk, dienen wij (nog) geen toestanden te doorstaan waar het aantal slachtoffers per tienduizenden worden berekend. Ik denk nml. aan al de soldaten die tijdens ontelbare veldslagen zijn omgekomen. Soldaat = Mens

Naar de bangsten toe: Indien U niet meer durft buiten te komen, neem dat ook nooit geen vliegtuig meer! - Bedoel: het risico op 'collateral damage' is uiterst gering!!!

De waarheid, niets dan mijn waarheid:
..............................Zo helpe mij God.
LETSPANIC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2016, 09:43   #37
LETSPANIC
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Kom kom Bem, volgens onze leiders moeten we met aanslagen en terrorisme leren leven (cfr Jambon) Volgens onze politiekers moeten we blijven buiten komen, blijven feesten, naar de markt, naar het festival omdat we anders aan de terroristen toegeven. Valt er dan al eens een slachtoffer, of 50 of 100, so be it, toch hebben de terroristen dan niet gewonnen.
Zolang de 'radikalen' de opname aan mensenlevens tot een aanvaardbaar pijl houden, is alles OK.. Repressie moet onmiddellijk en drastisch omhoog!

- Is het nu Oorlog of niet?

Gelukkiglijk, dienen wij (nog) geen toestanden te doorstaan waar het aantal slachtoffers per tienduizenden worden berekend. Ik denk nml. aan al de soldaten die tijdens ontelbare veldslagen zijn omgekomen. Soldaat = Mens

Naar de bangsten toe: Indien U niet meer durft buiten te komen, neem dat ook nooit geen vliegtuig meer! - Bedoel: het risico op 'collateral damage' is uiterst gering!!!

De waarheid, niets dan mijn waarheid:
..............................Zo helpe mij God.
LETSPANIC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2016, 09:54   #38
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is allemaal makkelijk gezegd, tot het uw gezin is dat ontploft.
Nee ik vind niet dat we met deze terreur maar moeten leren leven.
Het is het VB niet dat deze nest heeft ingevoerd en diegenen die het ingevoerd hebben zijn verantwoordelijk.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2016, 09:58   #39
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Dat is allemaal makkelijk gezegd, tot het uw gezin is dat ontploft.
Nee ik vind niet dat we met deze terreur maar moeten leren leven.
Het is het VB niet dat deze nest heeft ingevoerd en diegenen die het ingevoerd hebben zijn verantwoordelijk.
De vraag is niet meer wanneer in België, maar wanneer terug in België.

Het is niet zo dat we gespaard gaan blijven zoals veel van onze linkse medemensen willen geloven en ons doen geloven.
Hoeveel minder was de opkomst op de Gentse feesten ook alweer?
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2016, 10:43   #40
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Laat mij er je vooral niet van weerhouden hoor om als een broekschijter binnen te blijven zitten. Barricadeer je voordeur desnoods.
De vele duizenden mensen die naar de gentse feesten geweest zijn lijken me net iets aangenamer gezelschap te zijn.
links herintroduceert de 'verzuurde blanke man' !

allemaal zijn schuld dat die islaMietjes zich zo slecht voelen hier en aanslagen plegen!

al vergeten hoe ver je daar de vorige keer mee kwam, Panda ?

Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be