![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Tandaanslag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En er kan ieder moment iets gebeuren zoals in Nice. Er lopen hier mensen die van oorlogsgebied komen en dagelijks dieper in hun zieke ideologie zakken. Gesubsidieert door U. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() ER is helemaal niks aan de hand .... helemaal niets om ons zorgen over te maken... " is dat niet een klein beetje affront voor die mensen die hun geliefden verloren hebben in aanslagen de laatste jaren..
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 19 juli 2016 om 06:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Die gepantserde voertuigen stonden daar om te beletten dat een dolgedraaide moslim de Gentse straten zou "schoonvegen," een soort van barricade dus. De ordediensten weten hopelijk waarmee ze bezig zijn want de terroristen die weten nog beter met wat ze bezig zijn. Citaat:
Citaat:
Er is opvallend minder volk op de Gentse feesten: http://newsmonkey.be/article/69374 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Hoomer : 19 juli 2016 om 07:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga er niet voor binnen blijven. Wie zegt dat er niet één of andere zot zegt : ik pak het anders aan en leg een bom in dat appartementsgebouw.
Als het moet gebeuren, gebeurt het toch. Maar voor het plezier van die smerige, achterlijke, rotte fanaten mijn levensstijl veranderen? Van mijn leven daag niet!
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Onbewust laat je je toch beinvloeden door de aanslag in Nice.
Ik zoek geen menigten meer op of woon geen massa-evenementen meer bij in franco-gebieden. Ik zal nog wel gaan wandelen in de Ardennen, maar een city-trip naar pakweg Parijs zit er helemaal niet meer in.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vele duizenden mensen die naar de gentse feesten geweest zijn lijken me net iets aangenamer gezelschap te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Het is wel zo dat we deze aanslagen nooit mogen weg relativeren.
De angst is normaal en mag niet in een hoekje gedrumd worden. We moeten achteraf niet doen alsof er niets gebeurd is he. Het is gebeurd en zal nog eens gebeuren. Zeer recent in Duitsland nog. Waarom ze dan nog verder vluchtelingen toelaten is mij de vraag? Een muur rond Europa en iedereen die nog maar iets wenst te beramen erover flikkeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
- Is het nu Oorlog of niet? Gelukkiglijk, dienen wij (nog) geen toestanden te doorstaan waar het aantal slachtoffers per tienduizenden worden berekend. Ik denk nml. aan al de soldaten die tijdens ontelbare veldslagen zijn omgekomen. Soldaat = Mens Naar de bangsten toe: Indien U niet meer durft buiten te komen, neem dat ook nooit geen vliegtuig meer! - Bedoel: het risico op 'collateral damage' is uiterst gering!!!
![]() |
![]() |
#37 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
- Is het nu Oorlog of niet? Gelukkiglijk, dienen wij (nog) geen toestanden te doorstaan waar het aantal slachtoffers per tienduizenden worden berekend. Ik denk nml. aan al de soldaten die tijdens ontelbare veldslagen zijn omgekomen. Soldaat = Mens Naar de bangsten toe: Indien U niet meer durft buiten te komen, neem dat ook nooit geen vliegtuig meer! - Bedoel: het risico op 'collateral damage' is uiterst gering!!!
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nee ik vind niet dat we met deze terreur maar moeten leren leven. Het is het VB niet dat deze nest heeft ingevoerd en diegenen die het ingevoerd hebben zijn verantwoordelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is niet zo dat we gespaard gaan blijven zoals veel van onze linkse medemensen willen geloven en ons doen geloven. Hoeveel minder was de opkomst op de Gentse feesten ook alweer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() allemaal zijn schuld dat die islaMietjes zich zo slecht voelen hier en aanslagen plegen! ![]() al vergeten hoe ver je daar de vorige keer mee kwam, Panda ? ![]() |
|
![]() |
![]() |